2015-08-18, 21:47
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klacksparkan86
Jag har många gånger köpt sub på plattan, men undrar nu om det brukar finnas Imovane där? Någon som vet?

Det är mindre på vintern men folk säljer då också.

Jag var där på kvällen en julafton en gång, och fick tag på sub.

Klart jag rört mig i storstan och varit där på vintern .
Måste varit en av jultomtens små nissar för vem annars i detta välfärdsland säljer på julafton och vem köper?

Troll tror jag. Eller så har ni hemska familjeband. Inget illa menat.
Citera
2015-08-27, 07:28
Medlem
Dagens plattan är väl ok. Finns bra varor där IBLAND
Tacka vet jag söderort. Bigger balls the bigger the better.
Akta er för civvarna
Citera
2015-08-27, 09:22
Medlem
Forsberg21s avatar
Måste verkligen få tag på Benso imorgon, Stesolid eller Xanor...
Vad ligger priserna på och finns det att få tag i på plattan?
Citera
2015-09-05, 03:56
Medlem
newmills avatar
Nu kanske inte detta gäller plattan speciellt utan mer Stockholm i allmänhet, men allt H som man köper på gatan av våra kära gambianer verkar nästan komma i från samma parti. Utseende, styrka och konsistens verkar snarlik vem man än köper av.
Har iofs fast kran men har bytt ett par gånger under tiden å det har varit likvärdigt överallt.
Hur ligger det till?
Citera
2015-09-08, 19:31
Medlem
Helt sjukt. Idag när jag gick hem från jobbet, dvs för en timme sedan, mötte jag en herre som stannade mig och frågade om jag behövde nåt. Detta var långt ifrån Sthlms city och jag ser inte knarkig ut på nåt sätt. Jag frågade vad han hade och han erbjöd heroin och kokain, men hade bara H för 200:- på sig. Jag som inte har tagit H på 10 år tackade självklart ja till bollen. Har inte öppnat den, tänkte spara till en bra dag, men min känsla säger att det är ok grejer. Vi bytte nummer och skildes åt.

Jag skiter fullständigt i var folk kommer ifrån, men denna unga man skulle mycket väl kunna komma från Gambia, stämmer min iakttagelse och inlägget ovan mitt, så borde grejerna va reko.

Tjing!
Citera
2015-09-09, 11:18
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recycle
Hejsan hur ser det ut med metadon på plattan/mariatorget?

Med vänlig hälsning Recycle

Båda två är lätta platser att få tag på, behövs bara mod och att vara streetsmart.
Allmänt så är det dock lättare att få tag på Sub har jag alltid märkt men har någon gång ibland blivit erbjuden metadon också.
Kan ju vara att många som säljer från programmen får sitt metadon flytande, medan subben är tabletter.
Citera
2015-09-09, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Båda två är lätta platser att få tag på, behövs bara mod och att vara streetsmart.
Allmänt så är det dock lättare att få tag på Sub har jag alltid märkt men har någon gång ibland blivit erbjuden metadon också.
Kan ju vara att många som säljer från programmen får sitt metadon flytande, medan subben är tabletter.
Har bara stött på flytande meta i Sverige, finns det tabletter inom vården i Sverige också?
Citera
2015-09-09, 12:53
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Har bara stött på flytande meta i Sverige, finns det tabletter inom vården i Sverige också?

Ja det gör det, jag har fått tag på det någon enstaka gång.
Verkar dock vara rätt ont om det på den illegala marknaden.
Flytande verkar vara vanligast.
Citera
2015-09-24, 14:58
Bannlyst
Kokain på plattan en dag som denna och en dag imorgon som denna haha, torsdagar fredagar vill säga är det något att hugga på eller har ni tips på vart man ska kika efter kokain i stockholm ?
Citera
2015-09-24, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snarko
Kokain på plattan en dag som denna och en dag imorgon som denna haha, torsdagar fredagar vill säga är det något att hugga på eller har ni tips på vart man ska kika efter kokain i stockholm ?

Undrar det samma! Ska dit vid 18.00 och se om man hittar några gambianer där hehe dom brukar vara enklast.

Stureplan kanske? I och för sig mer på helger kanske?

Ska ge plattan ett försök 18.00 i alla fall. Stå där 30min skadar inte.

Tips annars i stockholm tar jag gärna med emot
Citera
2015-09-24, 16:43
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Kan man handla vid mariatorget på lördagar?
Ja, det kan man. Helgmottagningen ligger ju på baksidan av Maria-kliniken. Där är det enkelt att hooka någon mellan 9-11.30.
Citera
2015-09-24, 18:22
Bannlyst
Nej plattan ger knappast samma effekt som förr! Finns ingen här omkring just nu i alla fall haha Burger King brukade krylla av säljare annorlunda det såg /ser ut nu här! Stureplan är ju inget att hooka en torsdag kväll va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in