Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-07-29, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JnD
Att ogilla någon pågrund av religion är varken rasistiskt eller dålig människosyn...

Om du tror att det stannar vid religion så är du bra jävla naiv.

Citat:
Ursprungligen postat av Nautilus2x
Ja eller de rödgrönas och alliansens inkompetenta politiker får ju SD att glänsa. Det skulle behövas lite mer profilstarka politiker hos Socialdemokraterna och Moderaterna som det är lite krut i som kan övertyga de osäkra väljarna vad som är rätt väg att gå.

Håller med. Bort med miljömupparna och in med ordentliga politiker så kommer sd-packet stå med brallorna neddragna.

Citat:
Ursprungligen postat av Kungsgran
Hahaha, vilken nolla du är Jesper.
Du skriver att du mår dåligt av att någon sagt
"jävlar vilken kropp hon har" och "hennes arsle, helt sjukt" då ska du inte bara gå ur SD utan lämna ofentligheten helt för sådana kommentarer finns överallt och är helt okontroversiella. Detta är ju något kvinnor drömmer om att få höra!!

Du vet om att du bekräftar allt han skriver i och med ditt inlägg?
Citera
2015-07-29, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippykiller
Men hallå. Sverigedemokraterna är inte rasister. Inte deras väljare heller. Dom bara hatar negerer, araber, zigienare, bögar, självständiga kvinnor och människor som säger något negativt om PARTIET.

Fan lär dig.

Ja just fan förlåt!
Citera
2015-07-29, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Fast det är ju skillnad att provocera och vara allvarlig. Eller du menar alltså att Jimmie när han gick med i SD så gick han med för att provocera? Sluta greppa halmstrå.
Tyvärr är det inte för att provocera... De är fullt allvarliga. Du är antagligen ung, naiv och har aldrig upplevt kalla kriget. Men sanningen är att man idag på tex Smålands, på fullt allvar, rockar loss till Sången om Stalin (knutna nävar) och hyllar Sovjet under Lenin, det stora revolutionen och kommunismen. Dags att släppa sargen och komma in i matchen. Om du någon gång skriver in dig vid ett universitet så prova att snika in dig på någon av smålands fester... Din rosa bubbla kommer brisera.
Citera
2015-07-29, 14:47
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Tyvärr är det inte för att provocera... De är fullt allvarliga. Du är antagligen ung, naiv och har aldrig upplevt kalla kriget. Men sanningen är att man idag på tex Smålands, på fullt allvar, rockar loss till Sången om Stalin (knutna nävar) och hyllar Sovjet under Lenin, det stora revolutionen och kommunismen. Dags att släppa sargen och komma in i matchen. Om du någon gång skriver in dig vid ett universitet så prova att snika in dig på någon av smålands fester... Din rosa bubbla kommer brisera.

Haha, ja. Vad ska jag säga? Personangrepp gång på gång. Du har lärt dig väl efter dina rikesledamöter. Har redan studerat på universitetet och jag antar att du pratar om nationen Smålands. Jag har aldrig upplevt det du väljer profilera men verkligheten du lever i tillåter dig säkert att se det du vill se.

Återigen så ser jag inga problem med dessa låtar precis som jag inte har problem med folk som lyssnar på Burzum eller Deustchland uber alles. Såvida att man inte sympatiserar med det. Men framförallt undrar jag vad detta har med SSU eller SDU att göra. Vad säger din verklighet? Är detta ett trick?

Om du upplevde kalla kriget och kunde reflektera kring det. Men studerar fortfarande så måste jag ifrågasätta dig.

Ha det så kul i rinken! Jag är röd för den delen. Men i din verklighet finns det säkert bara rosa eller blå.
Senast redigerad av Cambijao 2015-07-29 kl. 14:58.
Citera
2015-07-29, 14:51
Medlem
Du vet om att du bekräftar allt han skriver i och med ditt inlägg?[/quote]

Nej, det vet jag inte. Förklara gärna!
Citera
2015-07-29, 15:27
Medlem
Salfords avatar
Roligaste med hela detta är ju ändå alla SDare här på FB som skiter på sig av denna bloggen. Klara inte minsta kritik eller ifrågasättande. Nej alla i SD är perfekta och de kan inte göra fel, alla som kritiserar SD förtjänar hot förföljelser och grova personangrepp. Förstår man att folk hela tiden blir dödshotade när de kritiserar SD, väldigt demokratiskt.
Citera
2015-07-29, 15:46
Medlem
Ganonitos avatar
Antingen var Jespers ambition att förvandla SD till ett 7-klöverparti eller så lottade han när han skulle välja vilket parti han skulle bli aktiv i. Slår vad om att han hoppas få lite feministfitta av att uppdadga dessa "hemskheter" inom SD.
Citera
2015-07-29, 16:04
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Roligaste med hela detta är ju ändå alla SDare här på FB som skiter på sig av denna bloggen. Klara inte minsta kritik eller ifrågasättande. Nej alla i SD är perfekta och de kan inte göra fel, alla som kritiserar SD förtjänar hot förföljelser och grova personangrepp. Förstår man att folk hela tiden blir dödshotade när de kritiserar SD, väldigt demokratiskt.

Kan ju så vara, men å andra sidan kan man ju förstå att man vänder taggarna utåt när media och politiska motståndare gjort till en paradgren att göra hönor av fjädrar när det gäller rapporteringen om just SD. Media har skapat en "vi mot dom" mentalitet hos både aktiva och passiva SD-anhängare, där man helt enkelt väljer att bortse från misstag och håller varandra om ryggen därför att man "vet" att media eller den politiske motståndaren är ute efter att smutskasta organisationen snarare än rapportera objektiv fakta.
Senast redigerad av guderi 2015-07-29 kl. 16:33.
Citera
2015-07-29, 16:06
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salford

Det är väl klart att vi Sverigedemokrater skiter på oss av det här bloggen, skiter på oss av garv, för man lever ju längre av ett gott skratt och då får man ju passa på, eller hur
Senast redigerad av thewellovedone 2015-07-29 kl. 16:18.
Citera
2015-07-29, 16:13
Medlem
JnDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirxz
Om du tror att det stannar vid religion så är du bra jävla naiv.

Håller med. Bort med miljömupparna och in med ordentliga politiker så kommer sd-packet stå med brallorna neddragna.

Du vet om att du bekräftar allt han skriver i och med ditt inlägg?
Nej jag tror som vänstern att sd har en gaskammare i beredskap....
Citera
2015-07-29, 18:05
Medlem
MightyMaxs avatar
Varför gick du ens med i Sverigedemokraterna? Med dina åsikter hade du mer passat in i FI BÖGJÄVEL!
Citera
2015-07-29, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av envoke
Har du någonsin kollat upp posthistoriken på någon innan du yttrar dig?

Går du någonsin attack med riktiga svar på någons inlägg förresten? Tycker inte det verkar så

Händer det att du svarar på saker folk frågar dig i dina inlägg?
Brukar du kolla posthistoriken innan du själv ställer dumma frågor till någon?
Grattis förresten, du gjorde ett inlägg utan att kalla mig något....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in