Citat:
Ursprungligen postat av
Tubleros
Ha-ha var inte löjlig..
Skulle veta varför det handlar om att provocera när vänstern hyllar världens grymmaste diktatorer, men när SD gör det, så "visar dem sitt rätta ansikte" ?
Läs mitt föregående svar. Jag vet inte vad SDs rätta ansiktet är. Jag vet att SD var eTT jävla skitparti innan Jimmie kom in. Och jag vet att det finns fortfarande sådan tankesätt inom SD. Dels det Jesper pratade om, dels alla historier om Björn Söders nazistiska bakgrund, vars far också var nazist om jag inte missminner mig. Jag vet också att SD ungdomsparti samarbetade med Nordisk Ungdom.
Sen står inte partiet i sig för dessa värderingar, men det måste ju ändå ge en bitter eftersmak för folk som röstar SD när detta presenteras. Gång på gång.
Sen är det massmedias fel att allt fokus handlar om att förgöra SD. Inget annat parti blir lika granskad som SD och det är inget jag stödjer. Jag stödjer inte heller att SVT har problem att vara objektiva.
Citat:
Ursprungligen postat av
guderi
Det fetade:
Här har vi den vanliga reaktionen från pathetic left när argumenten inte håller och hyckleriet blir uppenbart.
Det SSU höll på med är fullständigt oacceptabelt, det förstår vem som helst som har en hjärnkapacitet högre än en femåring. Det är fullständigt vidrigt mot de miljoner och åter miljoner offer som dessa herrar skördat. Det blir ju ännu vidrigare om man "öh.. gör't på skämt öh.." fattar du inte det?
Vad är det dig med engelska? Skriv på svenska, ser ju bara dumt.
Varför har du problem med ironi? Jag antar att du uppskattade Per-Olof Henningsons islamskämt? Eller var det fullständigt oacceptabelt?
Justja glömde: Pathetic inbred.