2015-07-28, 23:26
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Han var skadad, men tror han ar pa vag bort tyvarr. Tror dock ManU snyter honom genom att de har leverage med De Gea och skulle forklara att de tagit in Romero.

Real klarar sig säkert alldeles utmärkt med Navas och Casilla för att sedan plocka De Gea gratis, i så fall. Inte för att Benzema nödvändigtvis lämnar för Arsenal, eller ens över huvud taget, men att United skulle sitta i nån sorts förhandlingsläge genom De Gea känns inte rimligt.
Citera
2015-07-28, 23:33
Bannlyst
United har ju tagit in Romero som nummer 2, en ersättare för Valdes som lär bli klar för nåt lag som söker en målvakt med två ben.
Citera
2015-07-29, 00:27
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ
Trots att jag tidigare varit skeptisk börjar till och med jag fundera på om Benzema kommer gå till Arsenal ändå. En bild med honom på ett plan med texten ”det som har varit har varit” samtidigt som han börjar följa något Wenger-konto på instagram.

Senaste matchen mot Inter satt Benzema dessutom på bänken hela matchen.

En tillfällighet?

Han hintar ju om det ganska friskt i varje fall det får man ju säga. Det var ju inte länge sedan han babblade om en osäker framtid i någon intervju. Det är ju onekligen lite underligt att han håller på så här plus att han blir skadad ganska lägligt och inte är med övriga laget vad det verkar. Sedan är det väl knappast så att han tagit första bästa flyg för att skriva på kontrakt direkt, men om han inte är förstaval på sin plats längre så skulle jag gissa att han åtminstone ser över sina alternativ.

Citat:
Han var skadad, men tror han ar pa vag bort tyvarr. Tror dock ManU snyter honom genom att de har leverage med De Gea och skulle forklara att de tagit in Romero.

Nu verkar det som om RM skall satsas pa Jese men jag ar skeptisk till strategin om det inte kommer en varldsklass anfallare. Sen kanske Casemiro kan tacka mittfaltet hyggligt vid ev skador men truppen kanns tunnare och tunnare. Hoppas fortfarande pa Alaba eller Verratti.

Som någon var inne på så tror jag inte heller De Gea har någonting med det här att göra överhuvudtaget, han sitter ju på utgående kontrakt så det är ju bara för Real att skopa upp honom gratis nästa sommar. Den stora frågan är väl mer OM Benzema går, och om han gör det så tror jag sannolikheten är väldigt hög att han går till Arsenal. Wenger känner ju Benzema väldigt bra, är oerhört respekterad bland franska spelare, och ville plocka in Benzema redan för en väldans massa år sen.
Citera
2015-07-29, 00:48
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Ibrahim Afellay klar för stoke på fri transfer, tvåårskontrakt.
Fyra stycken i Stoke med CL-guld nu. Att jämföra med två i Liverpool, en i Arsenal och en i Manchester City.
Citera
2015-07-29, 00:53
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Han hintar ju om det ganska friskt i varje fall det får man ju säga. Det var ju inte länge sedan han babblade om en osäker framtid i någon intervju. Det är ju onekligen lite underligt att han håller på så här plus att han blir skadad ganska lägligt och inte är med övriga laget vad det verkar. Sedan är det väl knappast så att han tagit första bästa flyg för att skriva på kontrakt direkt, men om han inte är förstaval på sin plats längre så skulle jag gissa att han åtminstone ser över sina alternativ.

Som någon var inne på så tror jag inte heller De Gea har någonting med det här att göra överhuvudtaget, han sitter ju på utgående kontrakt så det är ju bara för Real att skopa upp honom gratis nästa sommar. Den stora frågan är väl mer OM Benzema går, och om han gör det så tror jag sannolikheten är väldigt hög att han går till Arsenal. Wenger känner ju Benzema väldigt bra, är oerhört respekterad bland franska spelare, och ville plocka in Benzema redan för en väldans massa år sen.
Kan stämma jag bara spekulerar om han nu går öht. Alternativen verkar vara Arsenal, ManU, PSG och jag har lite svårt att se att Wenger väger tyngst men kan mycket väl ha fel.
Citera
2015-07-29, 07:58
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:

Nu verkar det som om RM skall satsas pa Jese men jag ar skeptisk till strategin om det inte kommer en varldsklass anfallare. Sen kanske Casemiro kan tacka mittfaltet hyggligt vid ev skador men truppen kanns tunnare och tunnare. Hoppas fortfarande pa Alaba eller Verratti.
Intressant när man kollar på hans hashtag turfu direction och rip.
Turfu direction antar jag betyder en framtida riktning och rip är Rest in peace. Då blir tyvärr det hela väldigt konstigt.
Citera
2015-07-29, 09:32
Medlem
Godslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Intressant när man kollar på hans hashtag turfu direction och rip.
Turfu direction antar jag betyder en framtida riktning och rip är Rest in peace. Då blir tyvärr det hela väldigt konstigt.

Han är med laget just nu i Shanghai. Bilden han la upp måste vara gammal.
Citera
2015-07-29, 12:09
Medlem
Oglamorös värvning men James Chester är klar för WBA, från Hull. Bra mittback när han är i form men fått de senaste två-tre säsongerna förstörda av mycket skador. Illa för Jonas Olsson som nu är vadå, femte alternativ i WBA?
Citera
2015-07-29, 12:48
Medlem
Ezzelinos avatar
Återstår att se om Mohamed Salah lyckas lika bra i Roma som han gjorde under några månader i Fiorentina då:

Citat:
The Giallorossi are expected to take 23-year-old on an initial loan deal, with a mandatory redemption clause for next summer, in a deal worth around €23.5m.

Och rumänske landslagskaptenen och mittbacken Vlad Chiriches som nämnts i tråden klar för Napoli. Sägs kosta klubben 7 miljoner euro, det talas om ett femårskontrakt. Han är fortfarande bara 25 år.
Inte så lyckad i Tottenham, men visst kan det stämma bättre i Serie A...tycker det ser ut som ett bra köp. Det antogs ju för en kort tid sedan att Davide Astori skulle ansluta till Napoli och fylla ett behov på den positionen - tydligen är det dock krångel med förhandlingarna om bildrättigheter/sponsoravtal. Fiorentina sägs vilja kontraktera honom som ersättare till Savic.
Citera
2015-07-29, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Oglamorös värvning men James Chester är klar för WBA, från Hull. Bra mittback när han är i form men fått de senaste två-tre säsongerna förstörda av mycket skador. Illa för Jonas Olsson som nu är vadå, femte alternativ i WBA?

Pulis gillar dock Olsson av någon anledning så han bör fortfarande få en del speltid.
Citera
2015-07-29, 14:30
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Fyra stycken i Stoke med CL-guld nu. Att jämföra med två i Liverpool, en i Arsenal och en i Manchester City.

Muniesa, Bojan, Afellay och vem är den fjärde?
Citera
2015-07-29, 14:35
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Muniesa, Bojan, Afellay och vem är den fjärde?

Phill Bardsely? Om man räknar med Uniteds vinst 2008 då han vara utlånad från klubben... Kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in