2015-07-28, 18:27
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Benzema eldar på sin egen transfersoppa ganska bra på egen hand får man säga..
Tja, beror på hur man ser det. Benzema åkte hem för att ta hand om sitt ljumskeproblem och är därför inte med på några bilder.

Sen tycker jag 465 miljoner låter alldeles för lite för Benzema. Finns så många frågetecken att det låter orimligt.
Citera
2015-07-28, 18:34
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Tja, beror på hur man ser det. Benzema åkte hem för att ta hand om sitt ljumskeproblem och är därför inte med på några bilder.

Sen tycker jag 465 miljoner låter alldeles för lite för Benzema. Finns så många frågetecken att det låter orimligt.
465 SEK = £35M
OM Benzema lämnar så lär han ju inte gå under £45M.
Citera
2015-07-28, 19:02
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao

Nu var det ju han som skrev

"Laissons le passé au passé.."

https://instagram.com/p/5rcgHWF3ca/?taken-by=karimbenzema

Men ja priset verkar lagt, skulle snarare tro narmare 60 Mpund.

Samtidigt har Marca av nagon anledning tagit bort artikeln.
Senast redigerad av hakansukkur 2015-07-28 kl. 19:05.
Citera
2015-07-28, 19:19
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Nu var det ju han som skrev

"Laissons le passé au passé.."

https://instagram.com/p/5rcgHWF3ca/?taken-by=karimbenzema

Men ja priset verkar lagt, skulle snarare tro narmare 60 Mpund.

Samtidigt har Marca av nagon anledning tagit bort artikeln.

Återigen, det beror ju på hur man tolkar det. Att Benzema skulle hinta om att lämna med ett ruttet kliché-citat.

Dessutom måste Real Madrid ha gjort klart med någon innan de ens överväger att släppa Benzema, vem skulle det vara?
Citera
2015-07-28, 19:31
Medlem
snillet_1s avatar
Vad säger vi om Benzemas ärligt talat rätt kassa målsnitt i Real Madrid då?

Tycker nog ändå att Juventus gör rätt som säljer Vidal för 400 miljoner som det snackas om. Senaste säsongen var inte mycket att hänga i granen IMO, och han är en spelare som man kan förvänta sig få en rätt kraftig decline inom ett par år då han lever mycket på sin fysik.
Senast redigerad av snillet_1 2015-07-28 kl. 19:40.
Citera
2015-07-28, 19:48
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Förra säsongen gjorde han på 40 poäng på 53 matcher. Det är bra i mina ögon. Med tanke på hur Benzemas roll fungerar i Real Madrid.
Citera
2015-07-28, 19:49
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

Tycker nog ändå att Juventus gör rätt som säljer Vidal för 400 miljoner som det snackas om. Senaste säsongen var inte mycket att hänga i granen IMO, och han är en spelare som man kan förvänta sig få en rätt kraftig decline inom ett par år då han lever mycket på sin fysik.
Win-win skulle jag säga. Så ekonomiskt välmående som Bayern uppenbarligen är... 3-400...500 miljoner är ingenting, vill de ha en spelare om än bara för några år så är den summan helt okej.

Alla lag behöver en vidal-typ, särskilt lag som haft mycket framgång och är "mätta". Kolla bara hur barcelona förbättrades förra året och lär fortsätta göra det med Arda.
Citera
2015-07-28, 19:52
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Win-win skulle jag säga. Så ekonomiskt välmående som Bayern uppenbarligen är... 3-400...500 miljoner är ingenting, vill de ha en spelare om än bara för några år så är den summan helt okej.

Alla lag behöver en vidal-typ, särskilt lag som haft mycket framgång och är "mätta". Kolla bara hur barcelona förbättrades förra året och lär fortsätta göra det med Arda.

Ja, det där har jag funderat lite på, Juventus tappar både Tevez och Vidal i sommar. Två spelare som är utpräglade vinnarskallar och kämpar som svin på planen. Juventus kommer nog se annorlunda ut nästa år, mer Allegri-likt och mindre Conte.
Citera
2015-07-28, 22:16
Medlem
4522s avatar
Som ni kanske har märkt så bytte jag profilbild för några dagar sedan, nu är pånken redan på väg till Europa och närmare bestämt Monaco. Go, go, go Boschilia.

Jag kallar det 4522-effekten...
Citera
2015-07-28, 22:24
Medlem
preben12s avatar
Chirches verkar vara klar för Napoli för runt €7M
Citera
2015-07-28, 22:40
Medlem
Socialkonservativs avatar
Trots att jag tidigare varit skeptisk börjar till och med jag fundera på om Benzema kommer gå till Arsenal ändå. En bild med honom på ett plan med texten ”det som har varit har varit” samtidigt som han börjar följa något Wenger-konto på instagram.

Senaste matchen mot Inter satt Benzema dessutom på bänken hela matchen.

En tillfällighet?
Citera
2015-07-28, 23:16
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ
Trots att jag tidigare varit skeptisk börjar till och med jag fundera på om Benzema kommer gå till Arsenal ändå. En bild med honom på ett plan med texten ”det som har varit har varit” samtidigt som han börjar följa något Wenger-konto på instagram.

Senaste matchen mot Inter satt Benzema dessutom på bänken hela matchen.

En tillfällighet?
Han var skadad, men tror han ar pa vag bort tyvarr. Tror dock ManU snyter honom genom att de har leverage med De Gea och skulle forklara att de tagit in Romero.

Nu verkar det som om RM skall satsas pa Jese men jag ar skeptisk till strategin om det inte kommer en varldsklass anfallare. Sen kanske Casemiro kan tacka mittfaltet hyggligt vid ev skador men truppen kanns tunnare och tunnare. Hoppas fortfarande pa Alaba eller Verratti.
Senast redigerad av hakansukkur 2015-07-28 kl. 23:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in