Citat:
Ursprungligen postat av
speedi-
Det kan bara vara "Unitedfanet" bananjukka som kallar Liverpools fönster för fem plus. Jösses alltså. Ulven i fårakläder slår till igen.
Det är knappast fem plus för stunden. När/om man ske ge betyg till hur klubbar har skött sina transfers får man beakta vad klubben behöver och vilken nivå de ligger på och vilka spelare man tror att de kan locka. Som jag nämnt tidigare så skulle jag vara nöjd med en värvning av Clyne. Kovacic må vara en intressant spelare men jag skulle föredra en anfallare/målgörare och en defensiv mittfältare innan man lägger ut pengar på honom. Att klubben har ställt in siktet på en anfallare är självklart. Det var man även förra sommaren. Man får hoppas att klubben lyckas bättre nu. Bacca vore trevligt. På pappret. Det finns ju inga givna succéer.
Angående Milner tror jag de flesta PL-klubbar skulle vilja ha honom. Dock inte som startspelare eller till vilket pris som helst. Om han presterar, tillräckligt, eller inte i Liverpool återstår att se. Jag är i vilket fall inte besviken på att han värvats.