Citat:
Ursprungligen postat av
Cambijao
Men det är ju redan massa invandrare i Sverige som behöver hjälp? Och SD har inget svar på dessa frågor.
Ja, och inte blir det bättre av att man fyller på ännu mera, det borde vara en logisk slutsats hos alla men uppenbarligen så leder multikulturell idealism till kognitiva blockeringar.
När man nästan har stängt gränsen, (SD talar om att 90% av invandringen ska bort) så är det lättare att planera för de som redan befinner sig i Sverige.
För övrigt har jag aldrig förstått vad det är med invandringen och islam som gör dem så heliga för sådana som du, till och med heligare än svenska folkets välfärd.
Citat:
I deras största fråga har de inge svar, det säger ju allt om deras urholkade ideologi. Och jag håller nog Jesper där många SDare är egentligen SVPare. Det är ingen chock, en duktig politiker för SVP skulle kunna få riksdagsplats i SD.
SVP stod för (de har lagt ner partiet förresten) antisemitism och renrasighet.
SD står för kärnfamilj, svensk tradition och kritik mot
islamismen.
Citat:
Och du tror alltså att på SSU-möterna sitter man och diskutera vilket förebild Stalin var? Eller ifrågasätter när någon säger nyanländ?
Komiskt nog. Jag lever inte någon PK-bubbla däremot verkar du lida av masshypnosen som Flashback är duktiga på att utöva.
SSU tror jag vad som helst om! Ni uppmuntrar extrema islamister att hata och förakta judar och svenska folket. Ni offrar allt för muslimerna, till och med demokratin och yttrandefriheten. Jag anser om sanningen ska fram att hela sjuklövern och svensk media vara en samling landsförrädare av gigantiska mått.