Flashback bygger pepparkakshus!
2015-07-29, 10:31
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timbumona
Vänstern har börjat med en ny taktik för att smutskasta SD som annars växer så det knakar. Taktiken är att infiltrera SD och sen hoppa av och då passa på att smutskasta så mycket som möjligt den lilla tid de har, de vet att all svensk media gladeligen kommer skriva om det.

Samma taktik har de använt igen där de skickar pulver till en redaktion så folk ska tro att det är en Sverigedemokrat som skickat. Dessa smutskampanjer är för att "vanligt" folk ska skrämmas från att rösta på SD. Vi får se om det hjälper, en sak är säkert, de kommande åren kommer vi få se mycket mer av detta fula spel.

Hot mot SVT efter SD-publicering
http://www.metro.se/nyheter/hot-mot-svt-efter-sd-publicering/HdzogC!A9TfXfkjvHPYpMYsuLw@6g/

Självfallet är alla hot som har skickats i Sverigedemokraternas namn varit anti-rasister med en agenda att svartmåla SD, ingen tvekan om saken.
Citera
2015-07-29, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Självfallet är alla hot som har skickats i Sverigedemokraternas namn varit anti-rasister med en agenda att svartmåla SD, ingen tvekan om saken.

Precis, att SD snart är Sveriges största parti bevisar det. Finns inte en chans i världen att en Sverigedemokrat skulle hota på detta sätt och skapa denna skandal. Vi får hoppas att polisen hittar förövaren, att vänsteraktivisten finns i polisregistret och slickat i kuvertet, det skulle verkligen göra att folk fick upp ökonen på vad som händer.
Citera
2015-07-29, 10:56
Medlem
Citat:
Precis, att SD snart är Sveriges största parti bevisar det. Finns inte en chans i världen att en Sverigedemokrat skulle hota på detta sätt och skapa denna skandal. Vi får hoppas att polisen hittar förövaren, att vänsteraktivisten finns i polisregistret och slickat i kuvertet, det skulle verkligen göra att folk fick upp ökonen på vad som händer.

Nej, för sd:are är små oskyldiga lamm hela bunten?

OnT:

Inget nytt som denne Jesper avslöjar. Att SD består av mestadels klåpare och idioter är vardagsmat.
Citera
2015-07-29, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirxz
Nej, för sd:are är små oskyldiga lamm hela bunten?

OnT:

Inget nytt som denne Jesper avslöjar. Att SD består av mestadels klåpare och idioter är vardagsmat.

Men i detta är det vänstern som desperat vill smutskasta SD och få stor uppmärksamhet där man i rubriken kan ha Sverigedemokraterna och hot i samma mening samtidigt att man uppmärksammar Åkesson med ultima thule.

Världens enklaste politisk fulknep som kommunister länge använt.
Citera
2015-07-29, 11:01
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Vad har du för belägg att det är så?

Tillskillnad från dem andra partierna så är ju SD det enda partiet som INTE är beredda att kasta välfärden åt helvete för att finansiera invandring från tredje världen.
Citera
2015-07-29, 11:05
Medlem
Bushsweedes avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone

stollar..

Om vi nu ponerar att 23% röstar SD så blir det lite styvt 2 miljoner väljare,
och ni blöjraggare går i god för att bland dessa 2 miljoner människor finns inte en enda stolle?
Citera
2015-07-29, 11:18
Medlem
Citat:
Men i detta är det vänstern som desperat vill smutskasta SD och få stor uppmärksamhet där man i rubriken kan ha Sverigedemokraterna och hot i samma mening samtidigt att man uppmärksammar Åkesson med ultima thule.

Världens enklaste politisk fulknep som kommunister länge använt.

Källa på att brevet kommer från vänstern?

Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Vad har du för belägg att det är så?

Tillskillnad från dem andra partierna så är ju SD det enda partiet som INTE är beredda att kasta välfärden åt helvete för att finansiera invandring från tredje världen.

Så det har helt undgått dig alla skandaler som sd-politiker har hävt ur sig på fejan/twitter/bloggar mm?

Att invandringspolitiken ska diskuteras och reformeras är helt klart. Att SD ska ha monopol på detta är uteslutet med tanke på alla tomma stolar, kompetensbristen mm som partiet har fullt upp med att stävja.

Citat:
felpost

Jag förstår att du ändrar ditt inlägg till "felpost" eftersom originalet var fullt med idioti.

Citat:
Nej det finns inte en stolle som skulle anstränga sig och hota på detta sätt för att uppmärksamma en gång till att ultima thule och Åkesson tog bild tillsammans. Ganska uppenbart att hotet kommer från vänstern.

Den enda stollen härinne verkar vara du

Återigen så kan du rapa fram en källa på detta.
Citera
2015-07-29, 11:31
Medlem
Citat:
Källa på att brevet kommer från vänstern?

.

Det är typisk vänstertaktik och tidigare är det vänstern som skickat dessa pulver som hot.
Citera
2015-07-29, 11:31
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Om du vill att SD ska vara ansvariga för vad deras ungdomsförbund gör så förutsätter jag självklart att du gör detsamma.

Och att döma av dina tidigare inlägg så skriver du ju att du är vänsterpartist.
"Nu tycker jag varken om SD eller Ultima Thule utan är vänsterpartist"

(FB) Media rapporterar: Jimmie Åkesson festade med Ultima Thule

Som sagt kanske vore dags att sköta sitt egna ungdomsförbund innan man kritiserar andras?

Haha, där kom det! Jag får gratulera. Ja, jag röstade vänster eftersom jag inte vill sälja min välfärd. Och återigen, så stödjer jag inte extrema vänstergrupperingar. Och återigen för du allt för att skydda SD och SDU. Nästan som du skäms över vad du tycker.
Citera
2015-07-29, 11:32
Medlem
MADs avatar
Inget parti kan växa så fort utan att åtskilliga personer som är mindre lämpliga för uppdraget halkar med på ett bananskal.
Så länge övriga politiska partier inte frångår sin nuvarande strategi så har jag svårt att se att dessa element skulle påverka opinionen nämnvärt.
Jag har dock en bekant som har förtroendeuppdrag i SD för kommunen och den personen skulle jag inte ens ge ansvaret för att klippa min gräsmatta.
Men S har ju haft samma problem tidigare. Dvs om man jobbat fackligt och stått valbar så kommer man in förr eller senare oavsett om man är duglig eller en komplett idiot.
Dock så borde SD rensa ut så mycket det går nu innan det är val nästa gång. För de personerna kommer i förlängningen enbart bli en belastning.
Citera
2015-07-29, 11:37
Medlem
JnDs avatar
Min fråga är. Var han ens aktiv i sd politiken? Tittar man på hans sociala media så pratar han mest om och med vänster politiker? Detta är ju ganska skumt...
Citera
2015-07-29, 11:43
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TroPelleDet
Många anser väl att Sverige håller på att bli ett svårt sargat land men ser ingen annan utväg än att rösta SD.

7 klövern tvingar människor att rösta på SD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in