Citat:
Ursprungligen postat av
thewellovedone
Jag tror nog snarare att det kommer att bli så att de flesta av alla dessa exsossar och exmoderater kommer att försöka införa socialdemokratisk politik och moderat politik i Sverigedemokraterna så som den såg ut INNAN den politiska korrektheten ockuperade S och M, som på 80-talet ungefär. Redan idag är SD ett utpräglat mittenparti på grund av att det är en smältdegel av S&M-människor (kan misstolkas

)
Jag är före detta Mp/S, och det är precis det jag vill. Helt korrekt.
När det gäller blogginlägget så var det lite intressant även om skribenten verkar väldigt överkänslig. SD har sunktendenser, det är inget tvivel om det, men lite sunkighet för att rädda Sverige undan invandringshaveriet är lätt att ta ändå, väldigt lätt i detta läge när det skenar helt utan kontroll.
Sen gällde ju detta ungdomsrörelsen mest, och det är klart att där är det ju säkert högt till tak ibland om man säger så.
Men detta kommer såklart glömmas snart, SDs oerhörda framgångar och det desperata politiska läget överskuggar allt just nu.
Jaja, vad händer härnäst. Jag förväntar mig tydliga interna konflikter i vissa sjupartier framöver. Hur kan inte skenande invandring, granatkrig i Malmö, vapenkrig i GBG, korruption på Migverket, bostadsbrist för våra egna och en tung PK-dimma skapa slitningar inom partierna nu när deras siffror börjar närma sig skräcknivåer. Något kommer hända i desperationen, frågan är bara vad..
Längtar till nya OUs.. Kämpa Sverige!