Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-27, 14:23
Medlem
LED belysning kan absolut rekommenderas! Kommer ihåg hur sjukt intensivt det blev på defqon i år när jag tog E för första gången (eller första gången jag blev hög på det iallafall). Blev lite för mycket då ibland så led belysning i hemmet är nog en lagom nivå på lightshow första gången man tar E
Citera
2015-07-27, 14:36
Medlem
Scraps avatar
Ta med några tjejer till stugan. Allt blir så mycket trevligare då.
Citera
2015-07-27, 15:11
Medlem
Yipp
Citera
2015-07-27, 17:48
Medlem
Rökelse från t.ex. indiska är nice

Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Ta med några tjejer till stugan. Allt blir så mycket trevligare då.

Mjo men knappast alla som har det nätverket att man bara kan ringa upp ett par brudar och fråga om de vill hänga med ut till en stuga och ta ecstasy..

fuck brudar TS ni kmr ha en grym kväll! tysk hardstyle är rätta takter
Citera
2015-07-27, 18:31
Medlem
pmsls avatar
Ha sex under e rus är alltid nice, ta med glidmedel o kodis o pumpa loss till Tysk-Hardstyle.
Citera
2015-07-27, 19:11
Medlem
Custom_mades avatar
Kläder som är tunna, lätta att röra sig i och ser nice ut är viktigt tycker jag! Om dom lyser i mörkret är det bra!

Kvinnor kmr inte behövas då sex på E suger ändå, dessutom är det svårt att få upp den samt orgasm och när man väl får upp den så sprutar man direkt, iaf för mig, men sen får jag typ orgasm om någon petar mig på axeln så kanske bara blir för känslig på mdma.

Annars lite soft smoke, jag rekommenderar sativa, visst det är skönt att bli smetig och bäng, men om ni ska festa hårt så blir det bara lojt med indica. Såvida ni inte ska ha det för att varva ner.
Nån liten lina tjack är inte fel heller om någon blir för smetig och bara ligger o smetar.
Body paint som lyser i mörkret är galet.
Lustgas är ett måste!
Uv-ljus är nice de med.
5-htp till dagen efter om någon mår lite kasst. Fungerar super för mig iaf!
Bananer!
Tomtebloss!
Snus!
Rökmaskin!

Finns mycket!
Citera
2015-07-27, 21:51
Medlem
Jag tog en gul handgranat på en festival för några dagar sedan, har aldrig testat E innan det. Det jag kände var att när folk tog på mig så fick jag rysningar i hela kroppen och det kändes som om det kom värmevågor från huvudet ned till fötterna(kändes väldigt skönt nästa som lite mildare orgasmer). Stod även och dansade i 3 timmar även fast det bara kändes som 20min. Så jag undrar var det E jag fick eller var det något annat? Jag tog pillret vid 21:00 och det började dala vid 04:00.
Citera
2015-07-28, 02:26
Medlem
Vad för tripp ska ni ta?
Citera
2015-07-28, 08:07
Medlem
Spiritualitys avatar
Det enda som behövs för att lyckas är ecstasyn, allt annat faller på sin plats av sig själv. Jag och damen brukar ta det i datorrummet där jag har installerat mycket bra röd LED-belysning och detta är inte av sexuella skäl utan eftersom att det är ett mysigt ljus som förstärker mörkerseendet, på detta trycker vi igång en HD-projektor mot den plana väggen och sätter igång ett bra live uppträde - ett krav är att det är high definition både ljud och bild.
Citera
2015-07-28, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill3hard
Jag tog en gul handgranat på en festival för några dagar sedan, har aldrig testat E innan det. Det jag kände var att när folk tog på mig så fick jag rysningar i hela kroppen och det kändes som om det kom värmevågor från huvudet ned till fötterna(kändes väldigt skönt nästa som lite mildare orgasmer). Stod även och dansade i 3 timmar även fast det bara kändes som 20min. Så jag undrar var det E jag fick eller var det något annat? Jag tog pillret vid 21:00 och det började dala vid 04:00.
Låter som MDMA, kan säkert tro att man kan hålla igång ruset så länge första gången och vid rätt setting. Välkommen till bubblan.
Citera
2015-07-28, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Låter som MDMA, kan säkert tro att man kan hålla igång ruset så länge första gången och vid rätt setting. Välkommen till bubblan.

Vad skönt att höra, men dom mest "intensiva" känslorna varade bara i ca 2-2,5h.
Citera
2015-07-28, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vill3hard

Ja det låter som mdma! Tog du någon annan drog samtidigt?

Det mest intensiva brukar inte hålla i sig riktigt så lång tid.

Rysningar.. Testa att peta e med en tjej. Mycket trevligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in