2015-07-11, 01:59
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhlmeyn
Om du har sett celebrity rehab så vet du att Steven Adler aldrig kommer tillbaka...

För övrigt tror jag att det inte blir bra. G&R kommer aldrig att göra något bättre än Appetite igen.
Enligt nyhter har steven förlåtit alla utom alla i hela världen dude.
Citera
2015-07-11, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Enligt nyhter har steven förlåtit alla utom alla i hela världen dude.

Det handlar inte om förlåtelse. Adlers motorik är under all kritik så det lär inte bli mer trummande för hans del.
Citera
2015-07-11, 22:15
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhlmeyn
Det handlar inte om förlåtelse. Adlers motorik är under all kritik så det lär inte bli mer trummande för hans del.
Fyrfan efter 28 överdoser och två självmordsförsök och annat skit så blir man jävligt risigt till.
Citera
2015-07-12, 07:08
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
jag kan inte rå för det. Men det finns bara en enda bra platta med Guns N Roses.
Det är Appetite For Destruction.

Har försökt med deras andra skivor men det går bara inte
Känner detsamma.
Citera
2015-07-25, 12:43
Medlem
TheMentalitas avatar
Ett av de band som betytt mest för mig, och som jag alltid kommer lyssna på. Dock är det alltid med lite vemod man tänker på Guns, hur bra de var när de fortfarande var oförstörda av framgången,till det sorgliga coverbandet med en fet Axl som finns idag. Appetite-Guns är så jävla bra, mycket bättre än den variant som senare sålde ut stora arenor med körsångare och keyboardist under Use your Illusion-eran. Tappet av Adler och Izzy (grymt underskattad) tycker jag var för kännbart, även om ersättarna var utmärkta.

Det är ganska uppenbart att det är just Rose som är det stora hindret för en reunion, det är ju hans fel att alla stuckit nästan. Han verkar inte vara den typen som lägger sig platt och ber om ursäkt heller. Skulle en återförening ske skulle det bli det största som hänt på bra länge i alla fall. Men då tror jag det är mer realistiskt med Matt på trummor istället för Adler, som tyvärr inte är i så bra form kanske efter sin stroke och missbruk.

Rekommenderar biografin om bandet,Welcome to the Jungle, starkt!
Citera
2015-07-25, 13:10
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMentalita
Ett av de band som betytt mest för mig, och som jag alltid kommer lyssna på. Dock är det alltid med lite vemod man tänker på Guns, hur bra de var när de fortfarande var oförstörda av framgången,till det sorgliga coverbandet med en fet Axl som finns idag. Appetite-Guns är så jävla bra, mycket bättre än den variant som senare sålde ut stora arenor med körsångare och keyboardist under Use your Illusion-eran. Tappet av Adler och Izzy (grymt underskattad) tycker jag var för kännbart, även om ersättarna var utmärkta.

Det är ganska uppenbart att det är just Rose som är det stora hindret för en reunion, det är ju hans fel att alla stuckit nästan. Han verkar inte vara den typen som lägger sig platt och ber om ursäkt heller. Skulle en återförening ske skulle det bli det största som hänt på bra länge i alla fall. Men då tror jag det är mer realistiskt med Matt på trummor istället för Adler, som tyvärr inte är i så bra form kanske efter sin stroke och missbruk.

Läste den för ett tag sen och tyckte att den var skitbra!
Citera
2015-07-25, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMentalita

Är du maynard (eller något) på mygnr?

Afd är självklart bäst och gnr kommer aldrig att överträffa den skivan, men jag Älskar chinese och hoppas stenhårt på en till skiva.
Citera
2015-07-27, 19:28
Avstängd
XtraXs avatar
D.J. Ashba har lämnat. Öppnar ju dörren för Slash =)

http://www.blabbermouth.net/news/d-j-ashba-quits-guns-n-roses/
Citera
2015-07-27, 19:34
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
D.J. Ashba har lämnat. Öppnar ju dörren för Slash =)

http://www.blabbermouth.net/news/d-j-ashba-quits-guns-n-roses/
Lär inte hända, tyvärr...
Citera
2015-07-27, 21:20
Medlem
TheMentalitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chalmers93
Är du maynard (eller något) på mygnr?

Afd är självklart bäst och gnr kommer aldrig att överträffa den skivan, men jag Älskar chinese och hoppas stenhårt på en till skiva.

Vet inte ens vad det är, så det är jag inte
Tyckte också den var över förväntan, men GNR idag är inte samma sak helt enkelt, tyvärr.
Citera
2015-08-14, 14:48
Medlem
Adelaides avatar
Hörde att Poison var intresserade av att få Slash som sin gitarrist i början av karriären, men Slash tackade (som tur var) nej till erbjudandet och gick med i Guns N Roses istället.
Citera
2015-08-17, 21:18
Medlem
deadzantas avatar
Jag tycker faktiskt att de fortfarande var bra efter Appetite For Destruction..

Även om de hade delat upp sig vid inspelningar etc, så tycker jag det finns en otrolig spelglädje på
Use Your Illusion.

Älskar fortfarande Get In The Ring, Locomotive..

Av böckerna som jag läst, Slash's, Duff's, Steven's och Welcome to the jungle så gillar jag helt klart Slash's mest. Även Duff's var väldigt bra.

Skulle Axl någonsin skriva en så skulle jag givetvis köpa men vet inte vad jag skulle förvänta mig riktigt..på gott och ont antar jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in