2015-07-24, 13:05
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Som vanligt är nog nyckeln till att uppnå välmående och hälsa en slags sund balans. Tror att detta gäller på många olika områden, och också om man pratar om paranoia. Detta med balans skrivs det ju också om i länken som du bifogade i den gamla tråden. Paranoia kan nog vara bra ibland, precis som du säger, just för att det kan fungera som ett verktyg som hjälper. Gillade begreppen "konstruktiv paranoia" och "produktiv paranoia". För mycket paranoia blir nog inte så bra dock, vilket GS utnyttjar och söker skapa, och också lyckas skapa i de flesta fall.

Jag ser inte heller på PTSD som en sjukdom. Mer träffande kan ju vara det som iesho tog upp; att beskriva det som en skada. Tror också att istället för att vara en sjukdom så är det ett fullt naturligt sätt för någon att reagera i en sådan utsatt situation.

PTSD = post traumatic stress disorder

post traumatic = efter en traumatisk händelse ...

stress disorder = .... drabbas du av ett stresstillstånd som skapar tillfällig oreda ...

Denna oreda sätter dig ur balans vilket gör att du kan bli väldigt utbränd och få svårt att tänka och agera klart, tillsammans med den känslomässiga smärtan som du upplever och måste lägga energi på att läka.

Är lite nyfiken på hur du menade med att PTSD skulle försätta dig i combat mode? Hur menar du? Kul med folk som har lite egna teorier kring olika företeelser, vore därför intressant att höra dig utveckla din tankegång lite mer, om du känner för det, vill säga.
Om en soldat hör ljudet av en sprint som dras ur en handgranat(Förutsatt att det låter) så vet hen att det kommer att smälla snart. Då måste soldaten snabbt agera med att lokalisera ljudkällan och neutralisera hotet och/eller ta skydd. Jag tror att det sker per automatik för en erfaren soldat. När soldaten har kommit hem och hör ett liknande ljud när hen är ute och går så kan det bli en reaktion av något slag. Kanske ett litet ryck bara. Eller att hen slänger sig ner i diket. Hen intar då combat mode. (som är mitt eget uttryck)

En TI som har blivit utsatt för perps i röda bilar kan då få samma reaktion för alla röda bilar hen ser. Combat mode intas då. Fast agerandet blir annorlunda och det har vi sett massor av exempel på. De kan ha varit i det tillståndet då de har beskrivit sina upplevelser.

Psykopater brukar inte heller ge sig förren att deras offer är helt utslagna. Om man inte kan göra motstånd så får man hålla sig undan.
Ifall det finns högt uppsatta GS-psykopater inom polisen eller andra myndigheter med kontrollbehov så blir det svårt. Men inte omöjligt.

Jag tycker också att skada är en mer passande beskrivning. Men skador kan läka och gällande PTSD så tror jag att miljöombyte är en bra metod. Helst under flera månader/år på en plats där man inte kan uppleva det man har blivit skadad av. Men det finns också mediciner och andra metoder.

Men när det gäller GS så måste man också klippa alla trådar som kan röja ens position.
Tror att Alex-84 har gjort det.
Jag tolkade hans sista inlägg som att han skulle gå under jorden...
Citera
2015-07-24, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Om en soldat hör ljudet av en sprint som dras ur en handgranat(Förutsatt att det låter) så vet hen att det kommer att smälla snart. Då måste soldaten snabbt agera med att lokalisera ljudkällan och neutralisera hotet och/eller ta skydd. Jag tror att det sker per automatik för en erfaren soldat. När soldaten har kommit hem och hör ett liknande ljud när hen är ute och går så kan det bli en reaktion av något slag. Kanske ett litet ryck bara. Eller att hen slänger sig ner i diket. Hen intar då combat mode. (som är mitt eget uttryck)

En TI som har blivit utsatt för perps i röda bilar kan då få samma reaktion för alla röda bilar hen ser. Combat mode intas då. Fast agerandet blir annorlunda och det har vi sett massor av exempel på. De kan ha varit i det tillståndet då de har beskrivit sina upplevelser.

Psykopater brukar inte heller ge sig förren att deras offer är helt utslagna. Om man inte kan göra motstånd så får man hålla sig undan.
Ifall det finns högt uppsatta GS-psykopater inom polisen eller andra myndigheter med kontrollbehov så blir det svårt. Men inte omöjligt.

Jag tycker också att skada är en mer passande beskrivning. Men skador kan läka och gällande PTSD så tror jag att miljöombyte är en bra metod. Helst under flera månader/år på en plats där man inte kan uppleva det man har blivit skadad av. Men det finns också mediciner och andra metoder.

Men när det gäller GS så måste man också klippa alla trådar som kan röja ens position.
Tror att Alex-84 har gjort det.
Jag tolkade hans sista inlägg som att han skulle gå under jorden...

Det var en bra liknelse. Tack för att du förtydligade. Detta skulle väl kunna appliceras både på paranoia och PTSD, då båda tillstånden delvis och på lite sikt kan hjälpa dig att undvika att bli ännu mera skadad i de situationer där hoten verkligen är riktiga hot. Du är mera förberedd.

Jo, skador kan läka, men frågan är om de nånsin hinner läka helt och hållet under en livstid? Kanske. Kanske inte.

Har du varit med om en stark traumatisk händelse och sedan lyckats ta dig tillbaka till ett balanserat läge så kommer nästa försök/attack från GS-förövarna i syfte att försätta dig i samma tillstånd igen inte kunna ha samma starka effekt som gången innan, för du har skaffat dig erfarenhet, du har lärt dig att känna igen tecknen, du har överlevt det som hände innan vilket har gjort dig starkare (men också ärrad), du har lärt känna dig själv och dina egna reaktionsmönster och känslomönster på ett djupare plan ... så i en sådan situation skulle en viss del av paranoia kunna fungera som en förutseende och beskyddande vän ungefär som sund skepsis kan göra.

Enligt TI-erfarenheter så hjälper det knappast med miljöombyte. GS följer bara med till nästa ställe där nya lokala perps tar över. Har blivit GS-ad på en flygplats nere i ett annat europeisk land till exempel. Det är oerhört svårt att försöka klippa några trådar eller vara hemlig med sin position.
Citera
2015-07-24, 16:15
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Det var en bra liknelse. Tack för att du förtydligade. Detta skulle väl kunna appliceras både på paranoia och PTSD, då båda tillstånden delvis och på lite sikt kan hjälpa dig att undvika att bli ännu mera skadad i de situationer där hoten verkligen är riktiga hot. Du är mera förberedd.
Ja, men så ska det inte vara då läget har lugnat sig. Men det kanske tar tid för hjärnan att ställa om sig.

Citat:
Enligt TI-erfarenheter så hjälper det knappast med miljöombyte. GS följer bara med till nästa ställe där nya lokala perps tar över. Har blivit GS-ad på en flygplats nere i ett annat europeisk land till exempel. Det är oerhört svårt att försöka klippa några trådar eller vara hemlig med sin position.
Det finns många sätt att resa. Man blir inte heller registrerad på alla alternativ men om du tar flyget så blir du det.

Men det mest troliga är att de plockar infot från din internetförbindelse. Om du inte använder någon bra VPN-tjänst,ToR, Tails eller liknande så är det mesta du gör på nätet synligt för dem som vill se vad du gör. Flashback använder HTTPS-Protokollet så de ska inte gå att se vad du gör men de kan se att du är inne på sidan. Kanske också vilka delforum.

Har du telefonen med dig så är det busenkelt för polisen att spåra dig. Räcker inte med att byta telefon och/eller telefonkort, för efter ditt första samtal till någon av dina vänner så är du spårbar igen. Det finns massor av andra sätt att kommunicera på nätet idag som kan vara att föredra.
Citera
2015-07-24, 20:16
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Ja, men så ska det inte vara då läget har lugnat sig. Men det kanske tar tid för hjärnan att ställa om sig.

Det finns många sätt att resa. Man blir inte heller registrerad på alla alternativ men om du tar flyget så blir du det.

Men det mest troliga är att de plockar infot från din internetförbindelse. Om du inte använder någon bra VPN-tjänst,ToR, Tails eller liknande så är det mesta du gör på nätet synligt för dem som vill se vad du gör. Flashback använder HTTPS-Protokollet så de ska inte gå att se vad du gör men de kan se att du är inne på sidan. Kanske också vilka delforum.

Har du telefonen med dig så är det busenkelt för polisen att spåra dig. Räcker inte med att byta telefon och/eller telefonkort, för efter ditt första samtal till någon av dina vänner så är du spårbar igen. Det finns massor av andra sätt att kommunicera på nätet idag som kan vara att föredra.

Hur är det med falska basstationer ? De ser till att bli starkast så att mobilen/bredbandet ska koppla upp sig mot dem , men de har bara 2 G och kan då läsa informationen vilket de inte kan då krypteringen är bättre med 3 &4G . Men hur ser det ut då man går in på HTTP sida , är det krypterat med det protokollet även om de har sänkt till 2 G ?

Thor är väl bra men de kan se vilka i ett område som använder det. Jag har kört öppet på nätet då jag hoppats att någon vettig fångar min trafik
Citera
2015-07-24, 20:50
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Hur är det med falska basstationer ? De ser till att bli starkast så att mobilen/bredbandet ska koppla upp sig mot dem , men de har bara 2 G och kan då läsa informationen vilket de inte kan då krypteringen är bättre med 3 &4G . Men hur ser det ut då man går in på HTTP sida , är det krypterat med det protokollet även om de har sänkt till 2 G ?
Webbläsarnas protokoll har inget med mobilnätet att göra. Och en HTTP sida är som ett vykort medans HTTPS är mer som ett kodat brev.

Citat:
Thor är väl bra men de kan se vilka i ett område som använder det. Jag har kört öppet på nätet då jag hoppats att någon vettig fångar min trafik
Vad menar du? Låter du stalkarna se vad du gör?
Citera
2015-07-25, 10:34
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
https://www.youtube.com/watch?v=r6dk0MCOur8 hittade detta nyss
Att höra inre röster är ett välkänt fenomen som kan drabba människor som utsätts för stress och förtryck. Jag har dem själv och har så haft i snart fyrtio år. Rösterna är i regel själva förtryckare och förföljer människor ända in i själen. Om man uppmärksammar rösterna blir livet ett helvete och man blir psykotisk och kan inte sköta sina vardagliga sysslor. Genom att träna sig att ignorera dem kan man återvinna sitt liv i samhället. Första gången jag hörde dem så sa de mitt namn, precis som för mannen i klippet ovan.

Det finns några nyckelord och grundläggande begrepp som marginalisering, stigmatisering, utanförskap och härska genom att splittra. De som äger mycket och vars vilja ska förverkligas kan inte lita till slumpen eller sin popularitet. För att ett fåtal ska kunna behärska ett överväldigande flertal så måste det till strategi och taktik. De spelar strategispel och konkurrerar inbördes, men enar sig mot alla (verkliga eller föreställda) hot underifrån. Sedan urminnes tider är befolkningen indelad i undersåtar och paria och det handlar inte bara om uppenbara motsättningar som mellan bofasta och vagabonder, trogna och upproriska eller människor med olika etnicitet eller religion. Utan varje individ är bedömd och klassificerad av andra individer likaså bedömda och klassificerade.

Mobbing, kränkande särbehandling, gangstalking, registrering, svartlistning etc är resultatet av processer som ska garantera de övre skiktens makt över människomassorna. Detta är världen. Där ondskan är satt i system. Och det fungerar! Traumatiska händelser tidigt i livet får människor att underordna sig ondskan. Ingen vill bli utsatt och den som inte tror på Gud som en god makt föreställer sig makt som ondska. Det är behagligare att stoppa ett tåg genom att ställa sig på rälsen än att sätta sig upp mot den omgivande ondskan alldeles ensam.

Överheten tar inga risker och förtrycket är traditionellt totalt. Bara att inte veta vem som ska förtryckas i sin omgivning, att inte vara invigd, är ett säkert tecken på man är eller kommer att utsättas för mobbing eller förtryck. Om man inte är fredad av den ena anledningen eller den andra. Många personer är fredade. Fler i tider av fred och färre i tider av krig och terror. Fredningsprocessen är säkerligen komplicerad och har att göra med vilka som anses "civilt" tjänstbara och vilka som är knutna till vissa nätverk. Upproriska och revolutionsromantiska ungdomar från de övre skikten i samhället är nästan alla fredade.
Senast redigerad av iesho 2015-07-25 kl. 10:56.
Citera
2015-07-25, 16:34
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
[...] Det kan säkert förekomma att någon förföljer en men håll det realistiskt. Att någon går in i ens lägenhet för att flytta om saker är inte realistiskt.
Att någon eller några trakasserar en , försöker sabotera ens karriär, agerar hotfullt, osv, är kanske realistiskt. Detta gjordes i DDR.

Det kan visst vara realistiskt att någon kan gå in i lägenheter och flytta om saker...
Citat:
[...] Vill SÄPO avlyssna din lägenhet använder de sig av en ännu enklare metod: de hyr lägenheten intill din, och fäster känsliga mikrofoner på väggarna, vilket fångar upp allt du pratar om i lägenheten. Det är förmodligen detta som är bakgrunden till de uppmärksammade kontakterna mellan SÄPO och kommunala bostadsbolag; de vill samarbeta med dem för att lättare kunna spana på misstänkta, och det hjälper att ha goda kontakter med fastighetsskötare om man vill kunna ta sig in i en lägenhet utan husrannsakningstillstånd. [...]
(FB) Om du råkar ut för SÄPO
Jag kvitterade ut nycklar till en lägenhet en gång och då så fastighetsskötaren att det var de enda nycklarna som fanns och om jag skulle tappa en nyckel så skulle jag bli skyldig att betala för ett helt nytt set.
Man kan lätt känna sig trygg då man vet att man har alla nycklarna till låset. Men vad gör de av med nyckelns serienummer? ASSA har en tjänst där man kan beställa nya nycklar genom att ange det nummret. Det kan Säpo också göra och det betyder att de enkelt och smidigt kan ta sig in i lägenheten och flytta om saker.

Vill man vara extra säker så kan man byta lås med någon eller köpa nytt. (med kontanter)

Citat:
[...] Men ni TS är så ute och snurrar att jag undrar om någon vettig person kan tro på det du skriver? Jag hoppas inte det. Du förstår väl att inte 20-30 personer systematiskt kan vara kommenderade att störa JUST DIG. [...]
Jag tror inte heller att de skulle ha ett speciellt team enbart för GS. Det är ologiskt på flera sätt och framförallt inte kostnadseffektivt.

Istället så kan dom baka in GS i en redan befintlig verksamhet. Det är känt att det finns flera aktörer som jobbar tillsammans mot brottsligheten. Det kan vara polis, väktare, spanare, frivilliga orginationer, wannabes mfl.

Jag nämnde lite kortfattat om det tidigare...
Citat:
Citat:
"Ofta snackas det om vad polisen gör och får göra. Detta är bara en liten del jag skriver ut... pytteliten.
Ni som tror att den gamle "spanaren" i 55 års ålderna man ser i filmerna är den man ska akta sig för på gatan eller på gymmet eller sitter och letar folk här inne, måste tänka om.
90% av all spaning sker av civilister idag, informatörer som är 20-30 år gamla och som har utländsk och svensk härkomst. Som är välutbildade och som ser ut som thugs.. hela spannet täcks.
Vid en snabb genomgång av civil militärens organisation som oxå riktar sig till kriminella idag inom landet, säpo och rikskrim och länskrim så ser man att dom uppmanar även respektive att byta folk med varann hela tiden så den som arbetar på krim idag kan arbeta på säpo imorn nere i halmstad. Detta innebär att mängden anställda är tredubbla som vi ser på papper... det gör att man inser vilken gigantisk överdimensionerad organisation dom har. Resurserna är med andra ord obegränsade idag."
(FB) Heavy - If U Can Dream It, U Can Do It!

Om texten stämmer så verkar det som att olika orginationer samarbetar genom att bla. dela på personalstyrkan. Jag föreställer mig att personalen får olika arbetsuppgifter och då kan GS bara vara en liten del av alla deras uppdrag.
(FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Med detta vill jag förklara att de egentligen ska spana och störa vanliga brottslingar, misstänkta eller deras bakantskapskretsar mm. Om det tillförs ytterligare en grupp så blir belastningsökningen förmodligen bara någon procent. Om ens det.

Hur det går till vet jag inte. Men om jag får föreställa mig, så måste de få ordrar som beskriver vad de ska göra. Har hört att polisens ordrar kan vara mycket kortfattade. Det framgår bara det dom behöver veta för att fullfölja uppdraget och inget mer. Isf får de andra brottsbekämparna ungefär samma information. Det inte säkert att de vet om det är misstänkta bankrånare, terrorister, TI's, ekonomibrottslingar, bekanta till någon gängmedlem osv. De vet bara att de är misstänkta för något.
Och det skulle nog vara en riktig högoddsare om vissa skulle ha blivit utvalda pga. att deras stora ledare ogillar dem för att de inte passar hens psykopatprofil.

Om någon har mer/korrekt info om hur de jobbar så kan det vara till nytta för tråden...
Citera
2015-07-25, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Att höra inre röster är ett välkänt fenomen som kan drabba människor som utsätts för stress och förtryck. Jag har dem själv och har så haft i snart fyrtio år. Rösterna är i regel själva förtryckare och förföljer människor ända in i själen. Om man uppmärksammar rösterna blir livet ett helvete och man blir psykotisk och kan inte sköta sina vardagliga sysslor. Genom att träna sig att ignorera dem kan man återvinna sitt liv i samhället. Första gången jag hörde dem så sa de mitt namn, precis som för mannen i klippet ovan.

Det finns några nyckelord och grundläggande begrepp som marginalisering, stigmatisering, utanförskap och härska genom att splittra. De som äger mycket och vars vilja ska förverkligas kan inte lita till slumpen eller sin popularitet. För att ett fåtal ska kunna behärska ett överväldigande flertal så måste det till strategi och taktik. De spelar strategispel och konkurrerar inbördes, men enar sig mot alla (verkliga eller föreställda) hot underifrån. Sedan urminnes tider är befolkningen indelad i undersåtar och paria och det handlar inte bara om uppenbara motsättningar som mellan bofasta och vagabonder, trogna och upproriska eller människor med olika etnicitet eller religion. Utan varje individ är bedömd och klassificerad av andra individer likaså bedömda och klassificerade.

Mobbing, kränkande särbehandling, gangstalking, registrering, svartlistning etc är resultatet av processer som ska garantera de övre skiktens makt över människomassorna. Detta är världen. Där ondskan är satt i system. Och det fungerar! Traumatiska händelser tidigt i livet får människor att underordna sig ondskan. Ingen vill bli utsatt och den som inte tror på Gud som en god makt föreställer sig makt som ondska. Det är behagligare att stoppa ett tåg genom att ställa sig på rälsen än att sätta sig upp mot den omgivande ondskan alldeles ensam.

Överheten tar inga risker och förtrycket är traditionellt totalt. Bara att inte veta vem som ska förtryckas i sin omgivning, att inte vara invigd, är ett säkert tecken på man är eller kommer att utsättas för mobbing eller förtryck. Om man inte är fredad av den ena anledningen eller den andra. Många personer är fredade. Fler i tider av fred och färre i tider av krig och terror. Fredningsprocessen är säkerligen komplicerad och har att göra med vilka som anses "civilt" tjänstbara och vilka som är knutna till vissa nätverk. Upproriska och revolutionsromantiska ungdomar från de övre skikten i samhället är nästan alla fredade.

Röster i huvudet brukar sägas vara ett säkert tecken på psykisk sjukdom... Det är det jag kallar "över gränsen", alltså inget man bör ta upp som TI om man vill vinna förtroende.

Så vitt jag vet finns det inget sätt att överföra röster in till andra människors hjärnor. Medvetandet är för komplext för det.
Citera
2015-07-25, 17:36
Medlem
Här kommer en liten kuriositet att fundera på för er som har följt den här tråden:

Exemplet om kaffemuggen som jag hittade i min insamlingskasse för sopor av plast berättade jag om här för bara några dagar sedan. Nu har det satts upp ett papper på anslagstavlan i min portuppgång med texten:

"Fortfarande har många av er inte lärt sig eller bryr sig inte om att sortera soporna. Varje vecka och ibland dagligen får våra vaktmästare stå och sortera era felsorterade sopor. Det är inte ok. En faktura på 500 kr skickas från och med nu till samtliga som felsorterar soporna, oavsett om det är första gången eller inte."

Hur vet de vilka sopor som tillhör vem? Går de in i alla lägenheter och kollar igenom våra sopor? Vilket i så fall muggen kan vittna om. Denna mugg hittade jag dock för några veckor sedan och det var först nu, bara någon dag efter att jag skrivit om det här, som lappen kom upp på anslagstavlan.

Har dessutom aldrig någonsin sett någon vaktmästare stå ute vid insamlingsstället och gå igenom soporna. Har inte sett något liknande under det dryga år som jag har bott här och jag går ofta ut och passerar alltid stället där återvinningen är belägen. Har också läst i beskrivningar om GS och stasi-metoder att de tar sig in i folks hem och går igenom soporna.

Lappen är, enligt min tolkning, en attack mot mig för att jag skrev om det här. Och det är inte första gången som de genast drar igång en hämndattack. Lappen innehåller en anklagelse om felsortering, vilket inte stämmer. De försöker alltid få en TI att känna att han/hon har gjort saker och ting fel för att sänka deras självkänsla och självförtroende. Och så blir man anklagad för allt mellan himmel och jord som man är oskyldig till. Dessutom innehåller texten ett hot om att de ska skicka en faktura på 500 kr. Inkluderat i deras metoder är också att fixa händelser och omständigheter som gör att en TI's ekonomi ständigt försämras.

Tog faktiskt ett foto av lappen nyss med min mobil. Så hur går jag då till väga för att ladda upp bilden här på flashback? Teknologi är jag nästan noll intresserad av när det gäller att lära mig hur det fungerar, för jag tycker att sånt är tråkigt och jag har ingen som kan hjälpa mig med uppladdningen heller.
Citera
2015-07-25, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Nu har du ett fantastiskt tillfälle, slösa inte bort det.
Får du en faktura har du namn och adress på personen som dels skickat fakturan, och om du bestrider den får du sannolikt information från företaget om vem som rotat i soporna och hur sorteringsavvikelsen är dokumenterad.

Om det kommer en faktura så är den ju i så fall från hyresvärden då det var de som hade skrivit under med sitt företagsnamn på lappen. Men jag betvivlar starkt att det kommer att komma någon faktura. Syftet med lappen var gangstalking och psykning. Det stod ju också att det var vaktmästarna som gick igenom soporna och jag vet vilka vaktmästarna är - en av dem bor i en lägenhet som angränsar direkt till min lägenhet. Denna vaktmästare har för övrigt erkänt rakt ut till mig att han deltar i trakasserierna.

Men ja, får avvakta och se om det händer något mer kring detta framöver ... kanske kan det skapa ett bra tillfälle för mig på något sätt? Jag har ju min berättelse om detta dokumenterad här i tråden tidigare och nu har jag också ett foto på lappen där man ju kan se vilket datum som jag tog det.
Senast redigerad av rosalotus 2015-07-25 kl. 18:11.
Citera
2015-07-25, 19:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om det kommer en faktura så är den ju i så fall från hyresvärden då det var de som hade skrivit under med sitt företagsnamn på lappen. Men jag betvivlar starkt att det kommer att komma någon faktura. Syftet med lappen var gangstalking och psykning. Det stod ju också att det var vaktmästarna som gick igenom soporna och jag vet vilka vaktmästarna är - en av dem bor i en lägenhet som angränsar direkt till min lägenhet. Denna vaktmästare har för övrigt erkänt rakt ut till mig att han deltar i trakasserierna.

Men ja, får avvakta och se om det händer något mer kring detta framöver ... kanske kan det skapa ett bra tillfälle för mig på något sätt? Jag har ju min berättelse om detta dokumenterad här i tråden tidigare och nu har jag också ett foto på lappen där man ju kan se vilket datum som jag tog det.

I 99 fall av hundra så ser de vem som felsorterar sopor genom att folk slänger saker med sitt namn på - t.ex. kuvert eller prenumererade tidningar..
It's not rocket science - och det är inte Gang stalking... - det är en sur hyresvärd som får straffavgifter från sophämtningsbolaget...
Citera
2015-07-25, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
I 99 fall av hundra så ser de vem som felsorterar sopor genom att folk slänger saker med sitt namn på - t.ex. kuvert eller prenumererade tidningar..
It's not rocket science - och det är inte Gang stalking... - det är en sur hyresvärd som får straffavgifter från sophämtningsbolaget...

Ja, jag vet att detta är en möjlig förklaring, men du ignorerar alla dessa "tillfälligheter" som inte är några "tillfälligheter" och alla dessa tajmingar. Dessutom ignorerar du totalt det faktum att jag också skrev att denna vaktmästare har erkänt sin delaktighet i samband med att han spelade en stor roll i en tidigare sådan här händelse som de arrangerade.

Förra gången som jag gjorde något för att avslöja dem så backade de in i min bil med flit och orsakade en skada på den mitt framför ögonen på mig. Plus att de gjorde ett hål i mitt ena bildäck så att jag fick pyspunka.

Den senaste timmen nu har tre olika bilar kört in på en p-plats precis nedanför mitt fönster där de har stått och gasat och gasat så att det har ekat i hela kvarteret och pumpat ut jättehög dunkamusik samt att grannen har stampat som en galning i golvet ovanför mig. Tillfälligheter det också?

Välkommen till en TI's verklighet! ... skulle jag snarare vilja säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in