Citat:
Ursprungligen postat av
lorddesh
Eller så hör du det du vill höra, och omtolkar det personer du har misstankar om säger, som bekräftelse för dina misstankar.
Ja, tillfälligheter om du inte kan styrka att de inte är det.
Och det tror jag inte att du kan, så här 400 inlägg senare har "TIs" endast onanerat i cirkel åt varandras berättelser utan att ens närma sig trådens faktiska ämne.
Jag bryr mig inte vad du anser. Är intresserad av att få fram sanningen om att gangstalking existerar och att det är ett fruktansvärt kränkande tortyrbrott som helt krossar alla chanser till ett liv där man får leva enligt de mänskliga rättigheter som borde genomsyra hela vårt samhälle.
Jag har bara berättat om en bråkdel av den GS som har drabbat mig. Detta pågår dagligen. Jag misstänker att majoriteten av de som är under denna attack är ensamstående kvinnor både med eller utan barn. Vi är de som är mest sårbara. Och vi riskerar att bli hemlösa om vi går för långt när det gäller att berätta om det våld som vi utsätts för. Och i ett land som Sverige väntar snart en kall vinter utan tak över huvudet, utan pengar och kanske också minimalt med mat. Många TI's runt om i världen har redan blivit hemlösa pga denna vidriga gangstalking, och jag var också nära att bli det innan jag i sista stund lyckades få denna lägenhet som jag bor i nu (framfixad av GS-nätverket, för ja, ibland hjälper de faktiskt till med vissa saker, men de har alltid en bakomliggande agenda). Men jag hade redan börjat planera för ett hemlöst liv, kollat upp lite tips om hur man bäst överlever osv.
Vet inte om jag kan göra så mycket mer just nu för att få folk att förstå att detta är på riktigt. Har gjort så gott jag kan för att berätta och uppvisa - både här och i äldre trådar - konkreta exempel på vad de gör mot oss. Det är helt upp till läsaren att avgöra om de väljer tro på det eller ej.
Det är nog dags för mig att avvika från detta forum, i alla fall som det känns just nu. Kanske återkommer vid något senare tillfälle om jag kommer på att det finns något mer att tillföra.