2015-06-29, 21:51
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=3WFhAmC1Hj0

ungefär 1,20 in i filmen stormar polisen zabangidagänget, ser det inte lite ut som om Dick och Lasse finns med i stormningen?
Citera
2015-06-29, 22:27
Medlem
Igår googlade jag på johan falk lockdown och efter en stund kom jag in genom någon bakväg på länken som jag postade inatt, där fanns allt angående dom nya filmerna.

Det enda jag sparade ner är dialoglista och trailer till filmen lockdown.
Citera
2015-06-29, 23:08
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobjakabob
https://www.youtube.com/watch?v=3WFhAmC1Hj0

ungefär 1,20 in i filmen stormar polisen zabangidagänget, ser det inte lite ut som om Dick och Lasse finns med i stormningen?
Ja det är lätt dem
Citera
2015-06-29, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuPrA
Igår googlade jag på johan falk lockdown och efter en stund kom jag in genom någon bakväg på länken som jag postade inatt, där fanns allt angående dom nya filmerna.

Det enda jag sparade ner är dialoglista och trailer till filmen lockdown.

Länka då
Citera
2015-06-29, 23:49
Medlem
ColaKexs avatar
Fan vad jag älskar Björn Bengtsson som Jack! Kan helt klart hålla med om att många skådisar i dessa Johan Falk-filmer inte direkt är briljanta men Björn Bengtsson är fan världsklass. Spelar definitivt i samma liga som Kinnaman och Hulten
Citera
2015-06-29, 23:52
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Fan vad jag älskar Björn Bengtsson som Jack! Kan helt klart hålla med om att många skådisar i dessa Johan Falk-filmer inte direkt är briljanta men Björn Bengtsson är fan världsklass. Spelar definitivt i samma liga som Kinnaman och Hulten

Ja håller dig där, han spelar denna Jack otroligt bra! blev imponerad vi får hoppas det blir något stort av honom också en dag.
Citera
2015-06-30, 09:04
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex

Han är grym! Bra castat där. Han gör att den här säsongen känns riktigt intressant även utan Kinnaman.
Citera
2015-06-30, 10:58
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Ja håller dig där, han spelar denna Jack otroligt bra! blev imponerad vi får hoppas det blir något stort av honom också en dag.

Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Han är grym! Bra castat där. Han gör att den här säsongen känns riktigt intressant även utan Kinnaman.

En riktigt ruskig karaktär och man kan verkligen ta på spänningen mellan Jack och Seth! Ska bli intressant att se hur det utvecklar sig i de kommande filmerna.
Citera
2015-06-30, 13:03
Medlem
En fråga:

I filmen "ur askan i elden" köper Johan en extremt liten telefon i Lettland, har googlat runt rejält men inte hittat den.

Någon som vet vad det är för telefon, och vilket märke???
Citera
2015-06-30, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightinsider
En fråga:

I filmen "ur askan i elden" köper Johan en extremt liten telefon i Lettland, har googlat runt rejält men inte hittat den.

Vad får dig att tro att den finns på riktigt
Citera
2015-06-30, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightinsider
En fråga:

Även jag skulle vara intresserad av en sådan
Citera
2015-06-30, 15:15
Medlem
Vem är bruden som seth strular med på MMA-klubben? Sexy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in