2015-07-22, 22:29
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nämn någon du vill se istället då? Jag kan tycka det är på tiden att Mårts försvinner eftersom vi behöver en ny röst i Tre Kronor. Grönborgs meriter kanske inte smäller kanske inte lika högt, men han är ung, engagerad, stort kunnande och kommer ge många unga chansen, det blir nog bra ska du se.
Inte rätt tråd att ta detta, men att ha en tränare som inte vunnit något större mästerskap och har noll erfarenhet av att träna seniorlag är helt oacceptabelt.
Citera
2015-07-22, 22:38
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Inte rätt tråd att ta detta, men att ha en tränare som inte vunnit något större mästerskap och har noll erfarenhet av att träna seniorlag är helt oacceptabelt.

Japp. Fel tråd, ta det i 3spänn-tråden.

/Mod
Citera
2015-07-23, 00:02
Medlem
Scherbatskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Headcoach: Mårts
Ass: Johan Åkerman/Stefan Örnskog

Mårts vore nog bra för er. Åkerman har jag dock svårt att se att det skulle bli, han är sedan april huvudtränare för LHCs J20.
Citera
2015-07-23, 02:09
Medlem
Kan nån förklara denna övertro på Mora , Timrå och Oskarshamn?
Citera
2015-07-23, 07:34
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scherbatsky
Mårts vore nog bra för er. Åkerman har jag dock svårt att se att det skulle bli, han är sedan april huvudtränare för LHCs J20.

Japp. Det som skulle möjliggöra är en eventuell SHL-klausul..

Per Torstensson sägs ta över efter Åkerman.

Men men. Vi får la se.
Citera
2015-07-23, 08:07
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltomten

Va?
Citera
2015-07-23, 10:03
Medlem
von_Ss avatar
Citat:

Vadfalls? Jag har inte hört ett gott ord om något av dessa lag på 10 år. Är det du själv som har en övertro på dem så kan den nog bäst förklaras med att du skrev inlägget efter klockan 2 och antagligen var mycket berusad.

Nej, efter att ha läst forum och annat skräp kan man enkelt konstatera att det mest överskattade laget i Allsvenskan just nu är Björklöven som verkar ha seglat upp och blivit någon slags favorit.

Man kom alltså sexa förra året och har nu "förstärkt" med ett par Division 1-spelare, två kanadensare från Korpen och Pär "tvåminutaren" Edblom.
Citera
2015-07-23, 11:13
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Vadfalls? Jag har inte hört ett gott ord om något av dessa lag på 10 år. Är det du själv som har en övertro på dem så kan den nog bäst förklaras med att du skrev inlägget efter klockan 2 och antagligen var mycket berusad.

Nej, efter att ha läst forum och annat skräp kan man enkelt konstatera att det mest överskattade laget i Allsvenskan just nu är Björklöven som verkar ha seglat upp och blivit någon slags favorit.

Man kom alltså sexa förra året och har nu "förstärkt" med ett par Division 1-spelare, två kanadensare från Korpen och Pär "tvåminutaren" Edblom.

Björklöven har tappat Lundberg, Hurtubise och Hellström. Tre av deras bästa. Det är väl iofs så varje säsong för de allsvenska lagen.
Tycker väl inte deras lag ser så märkvärdigt ut. Å andra sidan gör väl inget lag det denna säsong.
Jag tror det står mellan VIK och LIF med Hästen, Löven och Bofors som utmanare.
Citera
2015-07-23, 11:34
Medlem
Citat:
Säg att du var redigt berusad när du skrev inlägget eller så skämtar du bara. Inget av dessa har ens varit i närheten av spel i SHL 2 senaste åren. Framförallt inte det sistnämnda. Timrå var dessutom millimetrar från att konka förra säsongen Detta var det sämsta försök till trolleri jag sett på länge och då har jag ändå läst mycket dumt.
Citera
2015-07-23, 12:43
Medlem
http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/olausson-och-stillman-lamnar-hv-71-direkt/

HV har då att fortsätta jobba på sin silly sannerligen.
Citera
2015-07-23, 12:52
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/olausson-och-stillman-lamnar-hv-71-direkt/

HV har då att fortsätta jobba på sin silly sannerligen.

Hur menar du?
Citera
2015-07-23, 13:10
Medlem
Någon här påstod att HV skulle ha klart med en ny tränare antingen idag eller igår. Den där artikeln bekräftar ju ingenting av detta. Detta börjar nästan bli komiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in