Citat:
Ursprungligen postat av
OY
När AJ hittade handsken i ladan, var det känt att Lisa hade ett par handskar den där dagen, fanns de med i signalementet som hade gått ut, var signalementet offentligt vid tiden för arbetsplaneringsmötet i ladan? Jag finner det märkligt att han gör en koppling mellan ett par motorcykelhandskar och en ung tjej, visste han att hon körde moped?
Vad fick honom att tro att handsken kunde tillhöra Lisa, brukade obehöriga glömma eller tappa klädesplagg i hans lada?
Skarptänkt att göra en koppling mellan en motorcykelhandske och en moped, han var medveten om mopeden, det är jag övertygad om, frågan är om Lisa berättade att hon körde moped den där dagen, förtjusande som hon var.
"frågan är om Lisa berättade att hon körde moped den där dagen, förtjusande som hon var" - skriver du.
Men hur tänkte du då egentligen?
Något i stil med att den så förtjusande lilla flickstumpan Lisa stod bakom disken och hoppade jämfota av sprudlande och öppen oförstörd glädje varje gång någon främling kom in och glatt hojtade: "Vet du vaaad? Jag fick åka moped Själv idag, Jag fick åka moped SJÄLV idag!"
Och då föreställer du dig såklart att balten blev så överkåt över att få se den studsande jäntan med de hoppande brösten att han bara blev tvungen att lägga sig i bakhåll för att våldta och mörda henne va.
Kom igen va, väx upp och ta ärendet på allvar.