2015-07-13, 10:37
Medlem
Hänger inte med här, vem/vilka är det som golat på vem/vilka då?
Citera
2015-07-13, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PzychoholicDream15
Hänger inte med här, vem/vilka är det som golat på vem/vilka då?
Bläddrar man några sidor i tråden så får man svaret väldigt snabbt & lätt.. (FB) Graffiti Beef
Citera
2015-07-13, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Bläddrar man några sidor i tråden så får man svaret väldigt snabbt & lätt.. (FB) Graffiti Beef

Så efk e golare då?
Citera
2015-07-13, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PzychoholicDream15
Så efk e golare då?
Nej, det var ju efk som gick över med en svinful målning och det har diskuterats huruvida vissa förtjänar gol efter någon ville ha adress(er)/någon erbjöd adress(er).
Citera
2015-07-13, 14:11
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Vem hade du tänkt berätta namn och adress för? Jag tror nog både MTR, 7DC och SBR vet vilka EFK är och har förmodligen rett ut detta redan, då ingen ny spittning har visat sig (i den mån av instagram)..

För övrigt lika roligt som alltid med kukmätartävling mellan internetgangsters som pratar om gatan, över internet.

Nu tänkte jag höra om någon orkat hänga med vad som händer mellan KEZ5 (eller hela YKK som det verkar) mot Cope2 och Sen4? Cope2 har golat vid flertal tillfällen har jag läst, bland annat mot Utah och Ether... Någon som läst något mer?
Störtlöjligt att bry sig om Cope2, jag vet, men jag kan inte rå för min nyfikenhet.

Jag vet inte vilka EFK är men jag har kört en del med 7DC och SBR MTR störde jag mig på för ett tag sen men skiter i dom för dom har inte gått över mig.

Jag har inga problem med någon som går över mig.
Men om någon går över nåt jag gjort som jag är nöjd över så kan jag ganska säkert ta reda på vart personen bor med hjälp av tagen.
Men då ska det vara något alvarligt annars frågar jag bara er och så åker lirarn på spagen istället..

Men som sagt jag har inga problem och har inte använt mig av några straff än.
Citera
2015-07-14, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Jag vet inte vilka EFK är men jag har kört en del med 7DC och SBR MTR störde jag mig på för ett tag sen men skiter i dom för dom har inte gått över mig.

Jag har inga problem med någon som går över mig.
Men om någon går över nåt jag gjort som jag är nöjd över så kan jag ganska säkert ta reda på vart personen bor med hjälp av tagen.
Men då ska det vara något alvarligt annars frågar jag bara er och så åker lirarn på spagen istället..

Men som sagt jag har inga problem och har inte använt mig av några straff än.

det är några barn från söder om stockholm som biffar med alla och byter tag efter jiddrat med halva stockhlm , dom är tuffa i gäng med några bärs annars sänker dom huvudet nyktra.
Citera
2015-07-16, 21:18
Medlem
mrkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Nej, det var ju efk som gick över med en svinful målning och det har diskuterats huruvida vissa förtjänar gol efter någon ville ha adress(er)/någon erbjöd adress(er).
Adresser? Graffiti beef ska utföras på gatan.
Citera
2015-07-16, 21:39
Medlem
Slagsmål mellan writers pga nått graffiti relaterat är hyfsat ovanligt, dom flesta writers brukar lösa det med färg istället. Tar nån ens tag eller kör nått som är likt löses det med ett telefonsamtal, är lätt att få tag i andras nummer om det är någon aktiv, alltid nån som känner nån.
Citera
2015-07-16, 22:36
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrkay
Adresser? Graffiti beef ska utföras på gatan.

Det beror på läget.

Jag vill absolut inte ha någon beef och kör sällan över någon. Och jag skulle absolut aldrig göra en liten krompiece mitt i någons stora färgpiece.

Gör någon så mot mig så kan det kosta xx antal sprayburkar som kompensation.
Det är inte mer än rätt om jag tar risken att torska när jag målar en vägg.

Sen om någon vill beefa så kan dom strecka varandras grejer bäst dom kan.
Citera
2015-07-21, 18:19
Medlem
thatdumbfucks avatar
Man ska avgöra det på gatan med färg! Om någon går över mig med något bättre så bryr jag mig inte, men om nån går över mig med något sämre så kommer jag gå över allt han/hon gör.
Citera
2015-07-22, 17:21
Medlem
sericss avatar
https://instagram.com/p/5Tydp-mjlI/?taken-by=forsterland <-- FOR verkar vara ovän med några toys någon som vet vilka målningar dom har dragit över?
Citera
2015-07-22, 18:45
Medlem
horses avatar
Serio och deps verkar köra över varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in