2015-07-22, 19:24
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Serio och deps verkar köra över varandra.
Fyfan vad nice.
Citera
2015-07-23, 18:28
Bannlyst
vi får se vem som håller då, båda kör lika hårt
Citera
2015-07-24, 03:00
Medlem
TJudges avatar
Kör deps ens något längre? Serio kör så det stänker det har jag sett. .
Citera
2015-07-24, 06:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Kör deps ens något längre? Serio kör så det stänker det har jag sett. .

Serio kör bara där det är synligt, typ inne i stan och lite på e4 annars "kör" han inte så det stänker, hans tags har bara samlats ihop, det händer när man går runt på samma ställe.

deps kör lite mer till orterna och håller sig inte instängd på samma ställe som serio.
Citera
2015-07-24, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
Serio kör bara där det är synligt, typ inne i stan och lite på e4 annars "kör" han inte så det stänker, hans tags har bara samlats ihop, det händer när man går runt på samma ställe.

deps kör lite mer till orterna och håller sig inte instängd på samma ställe som serio.
Eh?

Instängd? Sett Serio tags mer eller mindre i hela Sverige.
Visst kör han synligt efter E4an. Men han köttar.
Citera
2015-07-24, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Eh?

Instängd? Sett Serio tags mer eller mindre i hela Sverige.
Visst kör han synligt efter E4an. Men han köttar.

deps har kört i hela skandinavien då ,om du ska lägga det på det viset...
Citera
2015-07-24, 18:02
Medlem
victoryzs avatar
Klart coola gangstergrabbar backar Deps och dissar Serio, men ärligt talat, Serio kör betydligt mycket mer och dessutom med högre kvalité. Sen vem som är mest "äkta" är en annan diskussion. Kul med beef, hursomhelst.

Skulle vara kul att höra alla Serio-hatare nämna andra ones som kört på samma nivå i Stockholm senaste åren. Jag menar stationer, brandsläckartags, linjepiecer, motorvägar, innerstadsbombing, några panels. Det är inte många målare som håller samma nivå.
Citera
2015-07-24, 19:43
Medlem
Wotoloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Klart coola gangstergrabbar backar Deps och dissar Serio, men ärligt talat, Serio kör betydligt mycket mer och dessutom med högre kvalité. Sen vem som är mest "äkta" är en annan diskussion. Kul med beef, hursomhelst.

Skulle vara kul att höra alla Serio-hatare nämna andra ones som kört på samma nivå i Stockholm senaste åren. Jag menar stationer, brandsläckartags, linjepiecer, motorvägar, innerstadsbombing, några panels. Det är inte många målare som håller samma nivå.

Eller bajtar lika mycket?

Skämt åsido, jag håller med dig.
Citera
2015-07-25, 08:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz

haha njaa, om du t ycker att serio lägger kvalitet så säger jag bara ok, jag backar inte någon men håller mig till det jag har sätt genom åren.

serio är ganska ny i scenen, sen tror jag att dom mästa aktiva har kört lika mycket och mer , med olika verktyg också.

Dissar inte någon eller backar någon, det är bara vad man har sätt och skådat.

man tröttnar efter åren och såklart hållar man sig mindre aktiv det händer dom flesta målare, sen vem som är äkta eller oäkta vet inte, säg till mig vem som bajtar bäst? haha.
Citera
2015-07-25, 22:10
Medlem
tangos avatar
Serio syns ju rätt mycke o det är väl det graff handlar om....
Citera
2015-07-25, 22:14
Medlem
tangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyngraksnubbe
https://instagram.com/p/34co5ohmpN/?taken-by=sthlmgraffscene

Toys som gått över en stor färg pis av 7dc obh på m-line, hoppas dom får allt spittat i framtiden.
Va hände där åkte förbi där idag med pendeln o man ser ju inte en vad det står....
Dock så har ju 7dc o obh kört hårt på den linjen...
Citera
2015-07-26, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tango
Va hände där åkte förbi där idag med pendeln o man ser ju inte en vad det står....
Dock så har ju 7dc o obh kört hårt på den linjen...

det står, respect the motherfucking squad.

Det är jo tydligt att dom har kört över 7dc med någon ful kromare, eller ovanligt snygg kromare för dom haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in