Citat:
Ursprungligen postat av
4522
Haha, blir du pingad varje gång någon skriver Bayern i tråden eller? Sjukt tröttsamt börjar det bli.
Tidigare i tråden diskuterades vilka mittbackar som skulle passa i Arsenal, enligt mig hade Benatia varit perfekt, vilket innebär att dom borde jobba på honom.
Jag sa ingenting om hur troligt det är att han lämnar.
Kränkta jävla tyskar, man kan tro ni är HBTQ-romer hela högen.
Känns väl ganska relevant om klubben som en spelare är i är benägen att sälja eller inte va?
Eller handlar de brittiska klubbarna spelare i någon närbutik som alltid har öppet?
Men detta kanske inte är någon diskussionstråd utan en tråd endast med påståenden?
Måste vara jobbigt att bli så upprörd varje gång någon ställer en motfråga eller säger emot dig?
Benatia kom till Bayern förra säsongen och har bara skolats in i laget. Denna säsong kommer Dante inte spela mycket och tanken är att Benatia ska ta över den rollen om han håller sig frisk. Dessutom ryktas Badstuber bort på lån för att komma ikapp efter alla skador.
Du skriver ju "Arsenal måste ju gå efter Benatia, allt annat vore grovt tjänstefel."
Är det grovt tjänstefel att spendera tid och pengar på att försöka värva en spelare som väldigt otroligt kommer säljas? Jag skulle säga tvärt emot, men det kanske är så Arsenal jobbar...