Citat:
Ursprungligen postat av
PsychoRastaSkinhed
All stars har väl inte haft en enda vinst nu på ett bra tag? Måste väl vara typ femton raka förluster i UFC eller något?
Musoke har ju gjort helt rätt när han dragit till Tristar. Även Albrektsson som redan nu tidigt i karriären också dragit till CSW.
Latifi vann ju nyligen. Även JoJo, vet dock inte hur mycket tid hon spenderat på Allstar på senaste tiden eller inför den här matchen.
Manuwa och Makwan vann sin senaste också. Jag inser dock att 3/4 inte är svenska fighters.
I övrigt, håller jag helt med om resonemanget i allmänhet. Många på Allstar skulle nog gör gott i att åtminstone utvidga träningen till lite andra klubbar också. En fördel vore om dessa ligger på andra sidan Atlanten. Lätt att bli för hemmablind om man aldrig förändrar något.
Finns ju flera gym i USA där Allstar-fighters har tränat tidigare. Alliance, AKA, Blackzillians osv. Mer av den varan behövs!