Citat:
Ursprungligen postat av
Sara98
De tar inte 20 min att skicka ett sms.
Hon mötte någon.
Har en teori när det gäller häktad GM även om jag är en av dom som tvivlar på att det är han som är skyldig. Han befinner sig i ladan och ser alla tre tjejerna komma ut, uppmärksammar att tjejen som gick bakom Cafet är klar, springer över vägen och in bakom ladan där han träffar LH som håller på att göra sig klar för avfärd. Hon har öppnat sadeln tagit fram påsen med extrakläder , sätter nyckel i låset medan hon gör det messar pappa precis när GM kommer fram till henne och frågar om han får låna hennes mobil/ låna en cigg. Han börjar stöta på henne och en 17 åring som blir uppraggad av en 35 åring blir inte smickrad utan livrädd. Han tar hennes nyckel från moppen och säger att hon får den om han får en puss, LH som nu känner ett riktigt obehag säger något liknande med att om jag inte får min nyckel nu så berättar jag för LS och AJ imorgon vad du håller på med och dessutom är min pappa militär och kommer att slå ihjäl dig . GM får panik och inser att han pga av en uppkäftig tonåring som inte tål ett för honom väldigt roligt skämt så riskerar han, jobb, fru och dessutom att få militären efter sig. Han blir rasande på LH som är anledningen till detta och tar upp ett verktyg han har med sig och smäller till och det slaget tar så olyckligt att LH dör. Han får panik och hämtar ett fordon från ladan för att köra bort kroppen och drar iväg en bit med LH i bagaget/flaket och kommer på att hon hade mobil, letar upp den i hennes jacka ock stampar sönder den. Han vänder sedan tillbaka hem och ber sin bror om hjälp. Båda åker till Martorp och gömmer kroppen i ett trångt skåp . Väl ute i bilen så ser dom lite grejer som ligger kvar i bagaget som dom sprider ut för att dom helt enkelt vägrar öppna skåpet med kroppen igen. Upptäcker att han fortfarande har moppenycklarna på sig och hittar på att dom måsta handla, passar på att åka förbi och sätta nycklarna i moppen igen......... Tidspress ja , någon som tror att detta kan ha hänt