Ursprungligen postat av
speedygonsalez
De flesta som är sjuka i hövet vet väll inte om det? En läkare "utreder" och vet sedan?
..tänk om man använder vissa droger, haft tidigare psykiska besvär tidigare, klassats som halvt galen och begått brott, samtidigt som dessa/denna sjuka jäv(e)lar gör detta och byggt upp ett stort tortyrnäste Desto längre plågsam väntetid, desto svårare att ta sig ur det, både rent fysiskt och utan allt för ärrad själ, men vad fan ska man göra om man är arbetslös! alla kontakter stryps! de nära som reagerar förlorar kommunikationen via talförmåga, ja, ni hajar.
..Tänk om det inte är sk gangstalking utan myndigheter? tänk om alla utom den utsatte och det håll han/hon plågas från har fel, de är också lurade av en tidigare lek.. fast dom har "Wallhack" eller bara över/undervisningen.. Tror de ska få dig ren, till en bättre människa med tortyr? önsketänkande min vän, dom vill begrava dig..
hur fan gör man för att bevara de viktiga minnena, osuddigt? (ex. USB, radera och återställ screenrec som tydligt visar intrång, ljudfiler, punktlista med händelser(gå bakåt i tid, döda källan, minst 5 vägar ut, minns du nu?;(
..Om massa olika faktorer som kan leda till liknande situationer sker. Man kan inte "läsa" tankar men efter tillräckligt lång tid antar jag man avslöjar det mesta, tom ljuger emot sitt eget bästa för att få vara ifred... Håll tummarna nu och bara hoppas de minns dig, dina vänner från tidigare liv utan "¿förförjelse"? ;(
..Nej nej vfan är dehär, det kan inte hända mig ju? Va äre för dynga jag hör, menar ni mig nu?
-haha han tror sådär igen nu...(echo)
@mind#-jag tror fan inte jag bara tänker, är lite överanal(klåda)ytisk, sägs de.
-ja sääääkert(14izton=förlängt +,e')
-du e efterbliven, du skämmer ut dig, allt du gör gör vi bättre [..om vi slår ihop det.. ',*,]
@mind#-käften, jag runkar!
-Och stick säger ja, annars börjar jag idiotjucka.. jävla tandapa..
... konstant stresspåslag, spänd, känner skam, smuts, pöndare!
tänkt(,?) åt(,?) alla(,?) håll(,?) [+]{och}[?](!) åt alla mindre begåvad[.]e, och det, det måste jag lova.
[K]
Nu har det gått 2 år snett åt helvete, jag blir vekare och kallare, har jag tappat de?
[/K]
..Varför känner jag igen alla röster, hur kan 10.000 tillfälligheter krocka, planerat fel, korkat, utan mindre detalj kanske, herr gambler.
Ursäkta mummelskriften, men kan jag inte få hjälpa mig själv ÅtMinStåndE?!?!
-GAAAAAH!! ansiktslösa fiender, slåss med andetagen och mot underläget, min "fiende" är inte värd mig. ??
..tänk om det bara är en psykos? ????
men öh, isf är det ju teaterskola med och dom kan leken tåla.