2015-07-18, 19:22
Medlem
Harfagers avatar
Jag skriver här för att fler som varit utsatta för dessa metoder ska kunna googla sig fram till detta.

Jag testade själv att googla vissa delar och hittade inget, men som sagt jag testade att söka på stasi, och hittade Zersetzung och metoder sprungna ur den som stämde som en kopia i större delen av min dagbok.

Sedan att kanske informatörer skriver ner detta för en slant per månad ... hoppas jag att folk förstår.

Sedan är detta fel sida på FB, detta borde ligga på organiserad brottslighet alt tortyr (om den sidan finns här )
Senast redigerad av Harfager 2015-07-18 kl. 20:09.
Citera
2015-07-18, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
De flesta som är sjuka i hövet vet väll inte om det? En läkare "utreder" och vet sedan?
..tänk om man använder vissa droger, haft tidigare psykiska besvär tidigare, klassats som halvt galen och begått brott, samtidigt som dessa/denna sjuka jäv(e)lar gör detta och byggt upp ett stort tortyrnäste Desto längre plågsam väntetid, desto svårare att ta sig ur det, både rent fysiskt och utan allt för ärrad själ, men vad fan ska man göra om man är arbetslös! alla kontakter stryps! de nära som reagerar förlorar kommunikationen via talförmåga, ja, ni hajar.
..Tänk om det inte är sk gangstalking utan myndigheter? tänk om alla utom den utsatte och det håll han/hon plågas från har fel, de är också lurade av en tidigare lek.. fast dom har "Wallhack" eller bara över/undervisningen.. Tror de ska få dig ren, till en bättre människa med tortyr? önsketänkande min vän, dom vill begrava dig..

hur fan gör man för att bevara de viktiga minnena, osuddigt? (ex. USB, radera och återställ screenrec som tydligt visar intrång, ljudfiler, punktlista med händelser(gå bakåt i tid, döda källan, minst 5 vägar ut, minns du nu?;(
..Om massa olika faktorer som kan leda till liknande situationer sker. Man kan inte "läsa" tankar men efter tillräckligt lång tid antar jag man avslöjar det mesta, tom ljuger emot sitt eget bästa för att få vara ifred... Håll tummarna nu och bara hoppas de minns dig, dina vänner från tidigare liv utan "¿förförjelse"? ;(

..Nej nej vfan är dehär, det kan inte hända mig ju? Va äre för dynga jag hör, menar ni mig nu?

-haha han tror sådär igen nu...(echo)
@mind#-jag tror fan inte jag bara tänker, är lite överanal(klåda)ytisk, sägs de.
-ja sääääkert(14izton=förlängt +,e')
-du e efterbliven, du skämmer ut dig, allt du gör gör vi bättre [..om vi slår ihop det.. ',*,]
@mind#-käften, jag runkar!
-Och stick säger ja, annars börjar jag idiotjucka.. jävla tandapa..

... konstant stresspåslag, spänd, känner skam, smuts, pöndare!
tänkt(,?) åt(,?) alla(,?) håll(,?) [+]{och}[?](!) åt alla mindre begåvad[.]e, och det, det måste jag lova.

[K]
Nu har det gått 2 år snett åt helvete, jag blir vekare och kallare, har jag tappat de?
[/K]

..Varför känner jag igen alla röster, hur kan 10.000 tillfälligheter krocka, planerat fel, korkat, utan mindre detalj kanske, herr gambler.

Ursäkta mummelskriften, men kan jag inte få hjälpa mig själv ÅtMinStåndE?!?!

-GAAAAAH!! ansiktslösa fiender, slåss med andetagen och mot underläget, min "fiende" är inte värd mig. ??

..tänk om det bara är en psykos? ????
men öh, isf är det ju teaterskola med och dom kan leken tåla.

Berörande läsning detta ...

Befriande känslomässigt kaotiskt och samtidigt smärtsamt att ta del av. Modigt att våga vara så pass naken i ett inlägg.

Känner igen mig på så sätt att själen har fått djupa, djupa ärr och man gråter ofta över de vackra minnen som man desperat försöker behålla i sitt hjärta, och så undrar man ibland om dessa minnen verkligen existerade eller ej och om man överhuvudtaget kommer att få uppleva djup och äkta sann glädje någonsin mera.

Ja, de stryper allt, saboterar alla försök man gör till att kunna leva ett värdigt liv. Så vad gör man, vad känner man? Stundtals vill man bara ge upp, lägga sig ner och dö för att kanske få någon slags frihet i tillvaron efter denna.

Vi har olika bakgrunder, men känslor, tankar och drömmar talar ofta ett gemensamt språk ändå.

Ber om ursäkt om mitt svar sårar eller gör mer skada än nytta, eller om jag missförstår, men det berörde mig och jag vill skicka en skopa kraft och styrka till dig på din fortsatta väg.
Citera
2015-07-18, 19:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Jag skriver här för att fler som varit utsatta för dessa metoder ska kunna googla sig fram till detta.

Jag testade själv att googla vissa delar och hittade inget, men som sagt jag testade att söka på stasi, och hittade Zersetzung och metoder sprungna ur den som stämde som en kopia i större delen av min dagbok.

Sedan att informatörer skriver ner detta för en slant per månad ... hoppas jag att folk förstår.

Snälla sluta skriva ovidkommande trams om Zersetzung och annat såvitt du inte kan visa att det är sanningar, eller åtminstone troligt/rimligt. Hittills har du förpestat halva tråden med ditt dravel utan att någon enda gång ens kommit i närheten av att kunna bevisa det tråden handlar om och detta senaste påstående om att "informatörer" får betalt är bara ytterligare ett löst påstående som borde rendera dig en varning omedelbart med tanke på vad som står i trådstarten.
Kan du helt enkelt dra huvet ur arslet och ge oss några som helst relevanta diskussionsunderlag alternativt bara hålla tyst eller starta en egen tråd om ditt trams så vore det tacksamt.
Citera
2015-07-18, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Hur ska vi då få veta om GS förekommer om inte TI's berättar om sig själva, sina upplevelser och hur de tänker ibland?

Det rosalotus precis har berättat väckte faktiskt en fråga som är i linje med trådens topic...

Vilka kan tänkas se intelligenta människor som ett hot och utsätta dem för tex. GS?

---

@rosalotus
Divergent är en film som skapar funderingar om hur allt kan hänga ihop. Ungefär som Matrix.
Men jag tror inte alla uppfattar den där dolda parallell-handlingen (eller vad det kallas). Så därför bjuder jag på en annan film som är lite mer - rak på sak.
Den heter The Story of Your Enslavement.
https://www.youtube.com/watch?v=Xbp6umQT58A

Om alla människorna skulle vara överens om att den filmen ger en helt felaktig bild av verkligheten så tror jag inte heller att någon skulle bli utsatt för tex. GS.

Tackar så mycket för filmtipset! Ser fram emot att kolla på den vid tillfälle.
Citera
2015-07-18, 19:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Berörande läsning detta ...

Befriande känslomässigt kaotiskt och samtidigt smärtsamt att ta del av. Modigt att våga vara så pass naken i ett inlägg.

Känner igen mig på så sätt att själen har fått djupa, djupa ärr och man gråter ofta över de vackra minnen som man desperat försöker behålla i sitt hjärta, och så undrar man ibland om dessa minnen verkligen existerade eller ej och om man överhuvudtaget kommer att få uppleva djup och äkta sann glädje någonsin mera.

Ja, de stryper allt, saboterar alla försök man gör till att kunna leva ett värdigt liv. Så vad gör man, vad känner man? Stundtals vill man bara ge upp, lägga sig ner och dö för att kanske få någon slags frihet i tillvaron efter denna.

Vi har olika bakgrunder, men känslor, tankar och drömmar talar ofta ett gemensamt språk ändå.

Ber om ursäkt om mitt svar sårar eller gör mer skada än nytta, eller om jag missförstår, men det berörde mig och jag vill skicka en skopa kraft och styrka till dig på din fortsatta väg.

Ja jösses, förutom att man nästan inte kan förstå någonting av vad personen skriver så kanske du borde ta dig en titt i hans/hennes posthistorik - det är en närmast remarkabelt motbjudande blandning av inlägg i trådar om droger, psykisk sjukdom, psykologi, kurrapporter och doping.
Inte för att jag fattar vad han försöker säga, men jag antar at han tror på GS och då bekräftar det i stort sett alla fördomar man kan tänkas ha om vilka som tror på detta..
Citera
2015-07-18, 19:54
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Snälla sluta skriva ovidkommande trams om Zersetzung och annat såvitt du inte kan visa att det är sanningar, eller åtminstone troligt/rimligt. Hittills har du förpestat halva tråden med ditt dravel utan att någon enda gång ens kommit i närheten av att kunna bevisa det tråden handlar om och detta senaste påstående om att "informatörer" får betalt är bara ytterligare ett löst påstående som borde rendera dig en varning omedelbart med tanke på vad som står i trådstarten.
Kan du helt enkelt dra huvet ur arslet och ge oss några som helst relevanta diskussionsunderlag alternativt bara hålla tyst eller starta en egen tråd om ditt trams så vore det tacksamt.

Du bidrar inte ett skit till denna tråd, om någon snott din bil så vet väl för fan du om det? Men att försöka berätta för någon som troligen inte är dement, men lallar som en barnrumpa med joho nehe väcker informatörs och desinformatörs misstankar hos mig,och det lär det finnas gott om här
Citera
2015-07-18, 20:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du bidrar inte ett skit till denna tråd, om någon snott din bil så vet väl för fan du om det?
Ja absolut, men inte varför någon stulit den. Rätt intressant är dessutom att en kille/gubbe jag kände en gång för länge sedan lyckades slarva bort sin bil eftersom han var manodepressiv. Han körde in till Stockholm helt djävla supertaggad (mano) och gick på krogen, dagen efter - när han hade landat - hade han inte en aning om var bilen fanns. Tyvärr dog han ett par år senare av att lejonen på Kolmården åt upp honom när han fått för sig att han borde gå ut ur bilen och klappa deras söta bebisar. (Tidigt 80-tal borde finnas på nätet), så där ser man hur konstigt det kan bli och hur mycket underligt man kan inbilla sig när allt inte är rätt i huvudet...

Citat:
Men att försöka berätta för någon som troligen inte är dement, men lallar som en barnrumpa med joho nehe väcker informatörs och desinformatörs misstankar hos mig,och det lär det finnas gott om här
Det där förstod jag inte riktigt tror jag, men det verkar som om du försöker framföra åsikten att jag inte är dement, och det var ju både korrekt och vänligt. Dock hör det som sagt (specifikt beskrivet i TS t.o.m.) absolut inte hemma i den här tråden att ge folk diagnoser eller påstå att de är informatörer, och jag skulle inte bli ett dugg förvånad om du åker på en varning snart..
Citera
2015-07-18, 20:14
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Du bidrar inte ett skit till denna tråd, om någon snott din bil så vet väl för fan du om det? Men att försöka berätta för någon som troligen inte är dement, men lallar som en barnrumpa med joho nehe väcker informatörs och desinformatörs misstankar hos mig,och det lär det finnas gott om här
Är det också ett bevis? Att någon skulle ha kunnat sno hans bil?
Citera
2015-07-18, 20:17
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Hur ska vi då få veta om GS förekommer om inte TI's berättar om sig själva, sina upplevelser och hur de tänker ibland?
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Vad sägs om något mer övertygande som klart styrker det som påstås och inte lika gärna kan förklaras med 300 alternativa teorier?
Citat:
Låter intressant! Vad har du att komma med?
Jag tror att du har missförstått hur det funkar. Du frågar hur man skall bära sig åt för att göra någonting och sen när jag är vänlig och föreslår en lösning så anser du att det är mitt jobb att utföra den?
Citera
2015-07-18, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja jösses, förutom att man nästan inte kan förstå någonting av vad personen skriver så kanske du borde ta dig en titt i hans/hennes posthistorik - det är en närmast remarkabelt motbjudande blandning av inlägg i trådar om droger, psykisk sjukdom, psykologi, kurrapporter och doping.
Inte för att jag fattar vad han försöker säga, men jag antar at han tror på GS och då bekräftar det i stort sett alla fördomar man kan tänkas ha om vilka som tror på detta..

Det ska erkännas att jag skrev mitt svar enbart utifrån inlägget i denna tråd och att jag inte kollade upp personens posthistorik, vilket jag förmodligen borde ha gjort.

Fick känslan av att personen ifråga kan vara en TI också. Det finns många olika orsaker till varför man drabbas. Jag gissar på att det finns TI's som kan ha drogproblem och som kan ha haft en kriminell bakgrund också, men som kanske ångrar sig och känner skuld och skam för detta, och som har svårt att ta sig ur ett destruktivt beteende som kanske i grund och botten handlar om starka känslomässiga smärtor från barndomen eller något liknande. Oavsett vad, så är GS fruktansvärt jobbigt att uthärda. Och jag menar inte att jag tycker att det är ok att vara kriminell och ägna sig åt brottslighet, men i många fall kan det handla om svåra omständigheter innan.

Det var min tolkning av hans/hennes inlägg. Men jag kan ha helt fel förstås. Och du har rätt i att jag borde ha kollat posthistorik innan jag svarade.
Citera
2015-07-18, 21:43
Medlem
Citat:
En fråga , vad har ni andra som varit utsatt för avancerad förföljelse,provokation och trakasserier gjort i bevisinsamlings väg ?

Som inspelningar , filma, skriva dagböcker ?

Kvinna och bajs mannen på fra handlar denna länk om och han blev frikänt på grund av dålig bildkvalitet .

Kvinna märkte ett mönster och bevakade sin bil med en kamera och lyckades få mannen på bild mer än en gång , men med min erfarenhet så vet jag att hon kanske trodde att det var hennes granne då det går för någon som vill mannen illa , att gå ut i halvmörkret med likadana kläder, frisyr hårfärg kroppsbyggnad etcetera och utför dessa dåd för att alla ska tro att det var grannen .

Men i vart fall så fick kvinnan detta på film. Och vet man med sig att vid vissa tillfällen brukar ett och annat ske så är det bra om man är redo med kameran eller slår på ljudinspelaren redan innan , de ljudinspelarna håller i varje fall runt 12 timmar.

http://www.expressen.se/kronikorer/liza-marklund/liza-marklund-bajsmannen-pa-fra-ser-dig/

Jag har inte gjort inspelningar, tagit kort eller filmat, med undantag för vid ett enda tillfälle. Däremot har jag skrivit massor med dagbok kring dessa händelser och upplevelser.
Citera
2015-07-18, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Häromkvällen när jag rastade hundarna på min vanliga kvällsrunda mötte jag en bil som körde med varselljus fast det var rätt så mörkt. Jag såg sedan att bilen gjorde en u-sväng, bytte till halvljus och körde förbi mig en andra gång. Jag reagerar slentrianmässigt på sånt och eftersom bilen svängde upp på den gata som jag brukar gå in på varje kväll så gjorde jag en tvärvändning och gick tillbaka hundra meter på den väg jag kommit ifrån och gick in på en parallellgata istället.

När jag svängde in på parallellgatan kom en annan bil från en korsande väg som jag hade tänkt svänga in på. Bilen stannade mitt i korsningen och nu var jag säker på att någonting var på gång. Med lite träning märker man när något är onormalt och för mig behövdes det inte mer än så. Jag går där varje kväll och inom loppet av någon minut inträffade två onormala händelser där det aldrig hänt något avvikande förut.

Efter en kort tvekan körde bilen åt mitt håll och stannade intill mig och frågade om jag sett en svart greyhound. Jag misstänker att den andra bilen också var ute och sökte efter samma bortsprungna hund. Faktum är att jag är nästan säker på det.

Så nog kan man lära sig att lägga märke till när det händer saker som bryter mot mönstret.

Förstår jag dig rätt när jag tror att du tog upp detta exempel för att visa på att det går att lära sig att bli observant på sånt som bryter mot mönstret men att exemplet i sig inte hade någon direkt koppling till frågan om en händelse skulle kunna vara ett GS-fenomen eller naturligt fenomen?

Denna specifika händelse visade sig ju med största sannolikhet ha en naturlig förklaring.

Jag undrar också om du tror på att GS förekommer eller inte? Eller om du kanske är osäker och inte riktigt vet? Jag frågar därför att du skrev i ett tidigare inlägg att GS inte existerar på riktigt utan att det snarare handlar om mobbing, medan du senare skrev att du inte längre är utsatt för gangstalking. Så har du varit utsatt tidigare, men nu har det upphört? Har lite svårt att förstå riktigt vart du står i frågan.
Senast redigerad av rosalotus 2015-07-18 kl. 22:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in