2015-07-18, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Nej. Frågan är om gang stalking förekommer, inte hur det teoretiskt skulle kunna förekomma om något och något mer och något mer var sant.

Svaret på frågan om gangstalking förekommer är ja, och nu vill jag dela med mig av en lite mer djupgående teori om varför man använder sig av denna tortyrmetod på de av oss TI's som har gjorts till offer för psykisk experimentering, med målet att försöka knäcka våra psyken. Min teori innefattar alltså inte alla TI's, utan just den grupp som jag själv tillhör.

Med största sannolikhet kommer jag att bemötas av kommentarer om att jag skriver detta pga egoism eller narcissism eller ett behov av att skryta osv, för i Sverige anses det fult att ens säga att man är bra på något och framförallt om det är en kvinna som uttrycker något sådant. Men jag önskar bidra med en djupare analys för att förhoppningsvis några fler kan åtminstone börja överväga tanken på att GS existerar.

Precis som alla andra har jag både styrkor och svagheter och jag är medveten om de flesta av mina dåliga sidor också. Men jag vill ge en bild av psyket/hjärnan hos en TI som fungerar på ett visst sätt som jag har förstått anses vara icke önskvärt hos den styrande makteliten och som därför utgör ett obekvämt hinder på vägen i deras planer på att hålla folkmassan nere med hjälp av hjärntvätteri och olika psykopatiska härskarmetoder.

Har gjort test av min hjärna och mitt IQ ligger inom spannet av en minoritet på de högsta 2 procenten av Jordens befolkning. Har även gjort test som visar att jag aktivt använder både vänster och höger hjärnhalva på ett balanserat sätt, vilket tydligen också var ett mycket ovanligt resultat. Jag har alltså förmågan att använda både min kreativitet samt mitt logiska tänkande på ett ofta balanserat sätt. Detta innebär inte att jag inte då och då faller över åt den ena eller andra sidan och blir obalanserad, framförallt under de perioder då trakasserierna eskalerar, men i grund och botten finns ändå denna balans.

Ok, fortsätter i nästa inlägg så att denna text inte hinner försvinna eftersom jag knappar in detta på mobilen.
Citera
2015-07-18, 15:50
Medlem
Fortsättning ...

Det var det om hjärnan. När det sedan gäller balans i övrigt och vad jag personligen tror om människans naturliga tillstånd/existens; alltså så som det är tänkt att vi ska fungera och vara när vi inte blir utsatta för all den förvrängning av tillvaron som de styrande hela tiden ägnar sig åt med tusentals olika metoder och fulspel:

Jag tror att vi fungerar som bäst när vi har en sund balans också mellan hjärna och hjärta - och då menar jag att vi kan använda hjärnan och tänka logiskt när det behövs och att vi samtidigt har förmågan att visa empati och kärlek till våra medmänniskor, samt att vi inte har blivit tvingade till att stänga av vår kreativitet eller vårt känsloliv. Vi behöver tillgång till våra känslor för att inte bli de kallhjärtade, lättstyrda robotar som maktelitens agenda så uppenbart handlar om.

De som har följt mig vet att jag har kontakt med mina känslor, att jag förespråkar kärlek och förståelse för varann, och även att jag har förmågan att vara kreativ och t ex skapa poesi, samt att jag kan använda min hjärna logiskt och se mönster och samband och även vara händig och t ex skruva ihop en möbel eller liknande genom att följa en manual.

Personer som är balanserade på detta sättet är inte lika lätta att kontrollera för de är ofta också ganska oberoende och klarar av mycket på egen hand. Att vara på det sättet går rakt emot maktelitens önskemål om att göra folket till okunniga, hjälplösa zombies som blir som slavar under deras olika system och som inte vågar tala ut och vara fria och fritänkande individer.
Citera
2015-07-18, 16:16
Medlem
Fortsättning ...

Jag vill återigen tipsa om filmen DIVERGENT för om man tittar på den med medvetna vakna ögon så visar den upp just hur mänskligheten delas in i olika grupperingar som faktiskt begränsar en individs fulla spektrum av förmågor. I den filmen finns det just en oönskad kategori av människor som tänker utanför boxen och som har förmågan till att använda hela sin kapacitet och som därför inte passar in i de förutbestämda systemen. I filmen visar man att dessa personer pga detta icke är önskvärda, att de utgör ett hot mot ledarna och att de därför ska brytas ner eller att man helt enkelt vill göra sig av med dem.

Så som världen i nuläget ser ut så är den i mångt och mycket en spegling av den filmens innehåll. Det är alltså fullt möjligt att vissa individer som man har under bevakning i den här verkligheten blir utsatta för olika brutala metoder i syfte att göra sig av med dem och att göra dem svaga och inaktiva. GS är en sådan sedan länge beprövad metod och den används flitigt än idag - helt klart.
Citera
2015-07-18, 17:49
Medlem
Citat:
Inget av det du skrev styrker att gangstalking förekommer.
Men jag gratulerar till IQ-testet.

(Inte i inlägget nedan heller.)
(Eller inlägget under det.)

Syftet var att presentera en lite mer djupgående och alternativ teori i ämnet. Take it or leave it!

Vet inte om det är läge att gratulera till IQ-testet. Det kan säkert vara bra att ha ibland, och en välsignelse. Men i den här realiteten som vi nu befinner oss i verkar det mest vara en förbannelse och något som leder till sorg och smärta.
Citera
2015-07-18, 17:50
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Fortsättning ...

Jag vill återigen tipsa om filmen DIVERGENT för om man tittar på den med medvetna vakna ögon så visar den upp just hur mänskligheten delas in i olika grupperingar som faktiskt begränsar en individs fulla spektrum av förmågor. I den filmen finns det just en oönskad kategori av människor som tänker utanför boxen och som har förmågan till att använda hela sin kapacitet och som därför inte passar in i de förutbestämda systemen. I filmen visar man att dessa personer pga detta icke är önskvärda, att de utgör ett hot mot ledarna och att de därför ska brytas ner eller att man helt enkelt vill göra sig av med dem.

Så som världen i nuläget ser ut så är den i mångt och mycket en spegling av den filmens innehåll. Det är alltså fullt möjligt att vissa individer som man har under bevakning i den här verkligheten blir utsatta för olika brutala metoder i syfte att göra sig av med dem och att göra dem svaga och inaktiva. GS är en sådan sedan länge beprövad metod och den används flitigt än idag - helt klart.

De flesta som är sjuka i hövet vet väll inte om det? En läkare "utreder" och vet sedan?
..tänk om man använder vissa droger, haft tidigare psykiska besvär tidigare, klassats som halvt galen och begått brott, samtidigt som dessa/denna sjuka jäv(e)lar gör detta och byggt upp ett stort tortyrnäste Desto längre plågsam väntetid, desto svårare att ta sig ur det, både rent fysiskt och utan allt för ärrad själ, men vad fan ska man göra om man är arbetslös! alla kontakter stryps! de nära som reagerar förlorar kommunikationen via talförmåga, ja, ni hajar.
..Tänk om det inte är sk gangstalking utan myndigheter? tänk om alla utom den utsatte och det håll han/hon plågas från har fel, de är också lurade av en tidigare lek.. fast dom har "Wallhack" eller bara över/undervisningen.. Tror de ska få dig ren, till en bättre människa med tortyr? önsketänkande min vän, dom vill begrava dig..

hur fan gör man för att bevara de viktiga minnena, osuddigt? (ex. USB, radera och återställ screenrec som tydligt visar intrång, ljudfiler, punktlista med händelser(gå bakåt i tid, döda källan, minst 5 vägar ut, minns du nu?;(
..Om massa olika faktorer som kan leda till liknande situationer sker. Man kan inte "läsa" tankar men efter tillräckligt lång tid antar jag man avslöjar det mesta, tom ljuger emot sitt eget bästa för att få vara ifred... Håll tummarna nu och bara hoppas de minns dig, dina vänner från tidigare liv utan "¿förförjelse"? ;(

..Nej nej vfan är dehär, det kan inte hända mig ju? Va äre för dynga jag hör, menar ni mig nu?

-haha han tror sådär igen nu...(echo)
@mind#-jag tror fan inte jag bara tänker, är lite överanal(klåda)ytisk, sägs de.
-ja sääääkert(14izton=förlängt +,e')
-du e efterbliven, du skämmer ut dig, allt du gör gör vi bättre [..om vi slår ihop det.. ',*,]
@mind#-käften, jag runkar!
-Och stick säger ja, annars börjar jag idiotjucka.. jävla tandapa..

... konstant stresspåslag, spänd, känner skam, smuts, pöndare!
tänkt(,?) åt(,?) alla(,?) håll(,?) [+]{och}[?](!) åt alla mindre begåvad[.]e, och det, det måste jag lova.

[K]
Nu har det gått 2 år snett åt helvete, jag blir vekare och kallare, har jag tappat de?
[/K]

..Varför känner jag igen alla röster, hur kan 10.000 tillfälligheter krocka, planerat fel, korkat, utan mindre detalj kanske, herr gambler.

Ursäkta mummelskriften, men kan jag inte få hjälpa mig själv ÅtMinStåndE?!?!

-GAAAAAH!! ansiktslösa fiender, slåss med andetagen och mot underläget, min "fiende" är inte värd mig. ??

..tänk om det bara är en psykos? ????
men öh, isf är det ju teaterskola med och dom kan leken tåla.
Citera
2015-07-18, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Syftet var att presentera en lite mer djupgående och alternativ teori i ämnet. Take it or leave it!

Vet inte om det är läge att gratulera till IQ-testet. Det kan säkert vara bra att ha ibland, och en välsignelse. Men i den här realiteten som vi nu befinner oss i verkar det mest vara en förbannelse och något som leder till sorg och smärta.

Jag ser ingenting som ens närmar sig en teori i ämnet, "Förekommer organiserad gang stalking?".
Citera
2015-07-18, 18:19
Medlem
Harfagers avatar
En fråga , vad har ni andra som varit utsatt för avancerad förföljelse,provokation och trakasserier gjort i bevisinsamlings väg ?

Som inspelningar , filma, skriva dagböcker ?

Kvinna och bajs mannen på fra handlar denna länk om och han blev frikänt på grund av dålig bildkvalitet .

Kvinna märkte ett mönster och bevakade sin bil med en kamera och lyckades få mannen på bild mer än en gång , men med min erfarenhet så vet jag att hon kanske trodde att det var hennes granne då det går för någon som vill mannen illa , att gå ut i halvmörkret med likadana kläder, frisyr hårfärg kroppsbyggnad etcetera och utför dessa dåd för att alla ska tro att det var grannen .

Men i vart fall så fick kvinnan detta på film. Och vet man med sig att vid vissa tillfällen brukar ett och annat ske så är det bra om man är redo med kameran eller slår på ljudinspelaren redan innan , de ljudinspelarna håller i varje fall runt 12 timmar.

http://www.expressen.se/kronikorer/liza-marklund/liza-marklund-bajsmannen-pa-fra-ser-dig/
Senast redigerad av Harfager 2015-07-18 kl. 18:45.
Citera
2015-07-18, 18:50
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
En fråga , vad har ni andra som varit utsatt för avancerad förföljelse,provokation och trakasserier gjort i bevisinsamlings väg ?

Som inspelningar , filma, skriva dagböcker ?

Kvinna och bajs mannen på fra handlar denna länk om och han blev frikänt på grund av dålig bildkvalitet .

Kvinna märkte ett mönster och bevakade sin bil med en kamera och lyckades få mannen på bild mer än en gång , men med min erfarenhet så vet jag att hon kanske trodde att det var hennes granne då det går för någon som vill mannen illa , att gå ut i halvmörkret med likadana kläder, frisyr hårfärg kroppsbyggnad etcetera och utför dessa dåd för att alla ska tro att det var grannen .

Men i vart fall så fick kvinnan detta på film. Och vet man med sig att vid vissa tillfällen brukar ett och annat ske så är det bra om man är redo med kameran eller slår på ljudinspelaren redan innan , de ljudinspelarna håller i varje fall runt 12 timmar.

http://www.expressen.se/kronikorer/liza-marklund/liza-marklund-bajsmannen-pa-fra-ser-dig/
Den där bajsmannen verkar ha jobbat ensam... Jag trodde tråden handlade huruvida gang-stalking existerade... Inte ensamma galningar.
Citera
2015-07-18, 19:00
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Jag ser ingenting som ens närmar sig en teori i ämnet, "Förekommer organiserad gang stalking?".
Hur ska vi då få veta om GS förekommer om inte TI's berättar om sig själva, sina upplevelser och hur de tänker ibland?

Det rosalotus precis har berättat väckte faktiskt en fråga som är i linje med trådens topic...

Vilka kan tänkas se intelligenta människor som ett hot och utsätta dem för tex. GS?

---

@rosalotus
Divergent är en film som skapar funderingar om hur allt kan hänga ihop. Ungefär som Matrix.
Men jag tror inte alla uppfattar den där dolda parallell-handlingen (eller vad det kallas). Så därför bjuder jag på en annan film som är lite mer - rak på sak.
Den heter The Story of Your Enslavement.
https://www.youtube.com/watch?v=Xbp6umQT58A

Om alla människorna skulle vara överens om att den filmen ger en helt felaktig bild av verkligheten så tror jag inte heller att någon skulle bli utsatt för tex. GS.
Citera
2015-07-18, 19:03
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Hur ska vi då få veta om GS förekommer om inte TI's berättar om sig själva, sina upplevelser och hur de tänker ibland?
Vad sägs om något mer övertygande som klart styrker det som påstås och inte lika gärna kan förklaras med 300 alternativa teorier?
Citera
2015-07-18, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero

Idag mötte jag en dinosaurie. Är denna mening bevis för att dinosaurier vandrar fritt på Jorden, eller är det bara ord?

Intrycket jag fått av trådskaparen är att fenomenet ska styrkas, inte teorierna bakom.
Naturligtvis finns det gott om teorier bakom gang stalking, annars hade den här tråden inte existerat.
Men existensen av teorierna säger ingenting om fenomenets existens.

Eftersom vi enligt trådskaparen inte får göra anspråk på det mest uppenbara; "TIs" är inte mentalt hundraprocentiga, får vi helt enkelt begära bevis som inte kommer från deras fantasi: Fotografier, dokumenterade händelser och så vidare.
Det låter som en hög tröskel. Det är det inte.
Accepterar du min dinosaurie-mening som sanning för att jag skrev den är din tröskel för låg, precis som den är för låg om du accepterar GS som ett utspritt fenomen för att någon säger sig ha upplevt det.
Citera
2015-07-18, 19:08
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Vad sägs om något mer övertygande som klart styrker det som påstås och inte lika gärna kan förklaras med 300 alternativa teorier?

Låter intressant! Vad har du att komma med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in