2015-09-05, 20:41
Medlem
Till Harfager:

Kan du skriva här i tråden att du med hundra procents säkerhet kan lova att du är en TI och inte en perp så ska jag tro dig och be om ursäkt för mina tvivel.

Jag kan skriva detta till dig nu:

Jag kan med hundra procents uppriktighet lova att jag än en TI och inte en perp.
Citera
2015-09-05, 20:52
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
En teori om varför de t ex använder sig av döda fåglar i sin trakassering:

De använder väldigt ofta satanistisk symbolik i sina handlingar som jag under årens lopp har kommit att förstå att det handlar om morbida ritualer för dem. En död fågel är en symbol som lätt går att förstå och den innehåller även en hint om att de är ute efter själen - att döda friheten, förmågan att "flyga fritt".

Tro det eller ej, men inbokade möten för mig hos olika myndigheter infaller nästan uteslutande klockan nio eller elva eller/och på datum som innehåller dessa symboliska dödsnummer för den satanistiska eliten. Så detta med gangstalking är ett fenomen som inte bara är ett tortyrbrott där kriminella handlingar ingår, det är dessutom en del i en mycket större och omfattande agenda.

Ja om de vill ha dig sysselsatt med att kolla datum så är det klart att de styr möten till datum och tider som överensstämmer med detta om de djäklas med dig och vet att du kollar dessa datum. Annars tror jag att de försöker styra in möten på förmiddagen för att jobba med papper på eftermiddagen oftast. Jag fick nyligen två brev om utbetalning och skulle bara kolla en detalj och fick veta att det inte alls var någon utbetalning och att de sände dessa brev per automatik då jag frågade varför jag då fått dessa. Hade jag inte kollat så hade jag gått i KK redan då, men går i KK redan innan nästa månads slut.
Citera
2015-09-05, 20:59
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Till Harfager:

Kan du skriva här i tråden att du med hundra procents säkerhet kan lova att du är en TI och inte en perp så ska jag tro dig och be om ursäkt för mina tvivel.

Jag kan skriva detta till dig nu:

Jag kan med hundra procents uppriktighet lova att jag än en TI och inte en perp.

Nej jag är ingen TI, jag har varit utsatt för tortyr, förföljelse sedan nästan 20 år och känner igen metoderna från Zertsetzung. Jag vet var det började , vilka som är inblandade , har fångat bevis under åren etc
Vilket "TI"s inte verkar kunna ge en förklaring/start på alls och tror att alla som utför Zetrsezung är samma grupp och människor över hela världen.

Jag ger bara stöd för att metoderna reagerar folk på som blir utsatta, samma som en bankrånare drar pistol mot kassörskan på banken , men jag tror inte att alla bankrånare är i samma förbund eller sekt.

Om jag har tex en stark parfym doft i mitt hem som jag inte känner igen så är det första jag slår på så är det kameran , just för att få bevis på vem det är som sprayar och att det faktiskt sker i mitt hem, det kan även komma från ventilerna eller utifrån men om man är normalt funtat så kan man avgöra vilket som är mest sannolikt och då är kamera bra.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-05 kl. 21:32.
Citera
2015-09-05, 22:26
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Du har inte missat , jag kom på det nu då du använde liknande termer som de som hotade med att det just är det som kommer att tvinga mig bakom bom så att säga .

Tycker det är synd att ingen mr organisation erbjuder sig först att utreda detta och titta på bilderna mm , jag har som sagt inget val , jag går i KK snart, kommer inte fram och åter till mitt jobb mm med bil då jag numera bor på landet så ....

Jag måste säga till dem; att vill ni gå den lugna vägen så sätter ni in 19 på mitt konto nu på måndag med resterande *12 i åtanke . Och att vi utarbetar ett öppet sätt att berätta och ställa till rätta det ni i alla fall hållit på med i 20 år . Jag har suttit i ett fängelse odömd med era stasimetoder runt mig och jag har ingen sekretess jag behöver följa , jag sätter er!!!!

Jag kommer att hjälpa de som anser sig vara utsatta för dessa metoder genom att ge dem verktyg och råd att själva avgöra vad som är sant och inte (de med strålvapen etc, och då jag hade svårt att betala med era övergrepp tom för diktafoner och kameror så kommer även detta att ges råd om ) Kommer även att sätta igång ett projekt med flyktingar som ni inte gjort.

KL , Spk,LA, Jo G, hib ,GT ,BJ med många fler ni blir föremål för offentlig granskning alldeles snart.

De har måndag ut på sig att reagera .
Citera
2015-09-05, 22:37
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
En liten uppföljning när det gäller mitt experiment med ljudinspelningar:

Har nu lämnat mobilen med påslagen ljudinspelning precis innanför ytterdörren varje gång som jag har lämnat hemmet under två veckors tid - med undantag för ett par gånger då jag har haft mobilen med mig.

Kemikalielukten uteblev helt med undantag för fredagen den 28 augusti (se tidigare redogörelse och analys längre bak i tråden!) Det började kännas mycket mer trivsamt och tryggt att vara hemma och det verkar som om denna åtgärd delvis har avskräckt dessa stalkers från att ta sig in i min lägenhet.

Dessvärre återkom lukten igår, vilket också var en fredag. Har lyssnat på inspelningen och vad som är intressant är att precis som fredagen innan så kommer någon in genom porten, går upp för trappen och öppnar och går in i den lägenhet som ligger närmast min på samma våningsplan bara några minuter efter att jag har lämnat huset - exakt vad som skedde förra gången.

Redovisar ingen detaljerad analys av inspelningen denna gång men ljuden avslöjar tydligt att någon uppehåller sig utanför min dörr under flera minuter och denna gång lyckas jag faktiskt urskilja ett slags sprayande ljud som uppstår två gånger precis efter varann.

Idag lämnade jag mobilen hemma utan att slå på någon ljudinspelning för att se vad som skulle hända. När jag kom hem: samma obehagliga kemikalielukt igen och riktigt riktigt stark denna gång. De måste ha tagit tillfället i akt att antingen gå in och spraya eller ta i lite extra nu när de inte blev inspelade.

Mitt experiment visar tydligt och klart att jag är utsatt för ett mycket grovt brott där denna liga ägnar sig åt olaga inbrott och förgiftning, vilket ju är två av många många flera metoder som ingår i GS överlag.

Edit: Återkommer med lite fler insikter och slutsatser vid ett senare tillfälle.
Om de använder en sprayburk med drivgas, så gissar jag på avfettningsmedel, som har en mycket speciell lukt och som kan framkalla attacker hos astmatiker. Den används främst för rengöring av motorer och är en lukt/spray som jag tycker är speciellt otrevlig att råka ut för. En annan vanlig spray med stark lukt är oljespray (t.ex. 5-56) som luktar lite som symaskinsolja plus en lite skarpare lukt. Dessa två sprayer äger alla som meckar med bilar.
Citera
2015-09-05, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Om de använder en sprayburk med drivgas, så gissar jag på avfettningsmedel, som har en mycket speciell lukt och som kan framkalla attacker hos astmatiker. Den används främst för rengöring av motorer och är en lukt/spray som jag tycker är speciellt otrevlig att råka ut för. En annan vanlig spray med stark lukt är oljespray (t.ex. 5-56) som luktar lite som symaskinsolja plus en lite skarpare lukt. Dessa två sprayer äger alla som meckar med bilar.

Tackar för tipset om vad det kan tänkas vara. Detta ska jag ta och kolla upp vid tillfälle.
Senast redigerad av rosalotus 2015-09-05 kl. 23:37.
Citera
2015-09-06, 11:43
Medlem
madtops avatar
Citat:
Saken är den att jag vet med säkerhet att dessa stalkers ser precis allt som händer på min mobilskärm samt på min datorskärm.

Hur kan du vara säker på det?

Om det är såsom du påstår är det mycket enkelt att skaffa konkreta bevis för det. Det tar mindre än 5 minuter att hitta ett spionprogram på din dator. Klarar du inte av söka igenom din dator själv så föreslår jag att du skaffar hjälp.

Så länge du inte kan stödja ditt påstående med bevisning så är det bara tomma ord som saknar all trovärdighet. Jag och de flesta andra bedömer det som extremt osannolikt att dina stalkers kan se vad som händer på dina skärmar.
Citera
2015-09-06, 11:52
Medlem
madtops avatar
Citat:
Tro det eller ej, men inbokade möten för mig hos olika myndigheter infaller nästan uteslutande klockan nio eller elva eller/och på datum som innehåller dessa symboliska dödsnummer för den satanistiska eliten. Så detta med gangstalking är ett fenomen som inte bara är ett tortyrbrott där kriminella handlingar ingår, det är dessutom en del i en mycket större och omfattande agenda.

Tro det eller ej, men de flesta möten jag är med på börjar kl 9. Och det händer nästan varje månad att jag har ett möte den 9:e klockan 9.

Det skulle kunna bero på att jag är utsatt för GS och att satanisterna alltid vill starta vid dödsnummer. Eller så kanske det beror på att det är ganska naturligt att ha ett möte strax efter arbetsdagen börjat.
Citera
2015-09-06, 12:03
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop

Om det är såsom du påstår är det mycket enkelt att skaffa konkreta bevis för det. Det tar mindre än 5 minuter att hitta ett spionprogram på din dator. Klarar du inte av söka igenom din dator själv så föreslår jag att du skaffar hjälp.

Så länge du inte kan stödja ditt påstående med bevisning så är det bara tomma ord som saknar all trovärdighet. Jag och de flesta andra bedömer det som extremt osannolikt att dina stalkers kan se vad som händer på dina skärmar.

En ordentlig skanning tar 3-4 timmar med min dator , då menar jag rotkist och allt med Malwarebytes https://www.malwarebytes.org/
och lika lång tid med mitt köpe program .
Det går dock att använda datorn samtidigt bara det att den är lite trögare under tiden den skannar .

Man kan testa olika köpeprogram gratis i 30 dagar tex Pandas olika program kan man köra 30 dagar styck för att avgöra i lugn och ro vilken som är bäst och inte trögar ned datorn för mycket, pandan kan du också installera på telefonen och skanna där också.

Har man inte kört en skanning så kan man ha många träffar då man kör för första gången men oftast då på kakor varvat med farligare arter av program.

Vet en del som totalt struntar i antivirus och bara köper en ny då den blivit för seg, men då kan din dator och webbkamera tom finnas på nätet helt öppet för den som råkar se den.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-06 kl. 12:12.
Citera
2015-09-06, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop

Hur jag kan vara säker på ATT de ser detta har jag redan förklarat. HUR de gör det har jag än så länge ingen aning om. En möjlig teori är ju att det kan finnas avancerad och hemlig teknologi inplanterad i moderna datorer och mobiltelefoner som gemene man inte har blivit upplysta om att de ens existerar. Eller så finns det någon annan förklaring.

På mobilen har jag installerat en app som heter Malwarebytes Anti-Malware Mobile, detta gjorde jag för några månader sedan. Har kört ett antal Scans och resultatet blir:

Malware found: 0

The scanner found no malware on your device

Trots detta har jag blivit övertygad om att min mobiltrafik är övervakad på något sätt. Även när det gäller samtal till t ex Försäkringskassan och andra myndigheter så når en viss procent av samtalen inte fram till den verkliga Försäkringskassan utan styrs om till en annan slags central där perps svarar och låtsas. Detta låter ju givetvis som science fiction och är i vanlig ordning inget som jag kan bevisa här, det är jag medveten om, så jag förstår att ni som inte själva är TI's tror att jag bara hittar på eller helt enkelt är spritt språngande galen.

På datorn finns ett program som heter F-Secure Internet Security. Detta program lade personalen på Elgiganten in i samband med att de förberedde min dator efter inköpet. De försäkrade mig om att det var det enda jag behövde för att skydda datorn samt att det skulle räcka i tre år.

Har kört genomsökning, virusrensning, spionprogramsrensning samt riskprogramkontroll via detta F-Secure och resutatet säger:

Genomsökningen har slutförts. Inga skadeprogram hittades.

Så hur bevakningen sker förblir ett mysterium för mig än så länge. Och du behöver givetvis inte tro på mitt ord, du har all rätt att bedöma det som tomma ord också om det känns mest sannolikt för dig. Men se tiden an lite, så kanske nya saker avslöjas i framtiden som ger mer klarhet i sådana här frågor. Just nu pågår ett slags uppvaknande av fler och fler människor om att världen inte är sådan som vi har blivit itutade att den skulle vara under vår uppväxt, i skolor, på utbildningscenter och av politiker. Många fler slöjor börjar falla och det som blir synligt är en annan sanning om världen där omfattande korruption, lögner m.m. nu uppdagas på löpande band.
Citera
2015-09-06, 17:08
Medlem
Organiserad gangstalking förekommer med hundra procents säkerhet och den utförs av kriminella aktörer. Vissa aspekter av detta - hur saker och ting görs eller iscensätts - saknar jag personligen fortfarande svaren på, men det finns säkert andra TI's som har tillskansat sig fler insikter och ännu djupare kunskap om dessa metoder än vad jag än så länge har gjort. Därför lämnar jag nu tråden ett tag framöver och kan återkomma senare om jag finner fler svar som känns relevanta att presentera.
Citera
2015-09-06, 17:13
Medlem
kanelipullas avatar
Hur skulle det vara möjligt ens? Ett helt gäng som stalkar en enda person.
Varför? Och vilka skulle det vara som låg bakom det hela?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in