2015-07-18, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Har killen konverterat till Islam. Nån som vet. Han har ett sånt där glest halvt desperat islamistskägg (möjligen låg testosteron-nivå) araber brukar ha, - och hade en lång vit skjorta i TV4 soffan då han dissade kvinnan i direktsändning.

Inte särskilt svensk betende där man sköter sådant på en annan debattnivå. Inte pissar och rasist-stämplar folk i direktsändning, (bottenlös Expo-taktik) - kvinnor som inte ens är i soffan och kan försvara sig. - Att kapa direksändningar är fel. Killen kommer ju sannolikt ALDRIG att bli inbjuden igen till nåt TV program. Ingen vågar ju. Man vet ju inte vad killen får för sig.

Tensta har sabbat den kvinnans karriär, Grattis Tensta.

Funderade också på om A.T radikaliserats?
Följer inte hans karriär men kommer ihåg när fick sin första hit för några är sen (ganska bra faktiskt)
Då var han en glad sprallig kille i modekläder.
Idag ser han ut som IS reklampelare med självmordbombarskägg och någon vit klänning/skjorta som araber brukar använda.
Citera
2015-07-18, 10:22
Bannlyst
En sak är säker iallafall och det är att TV4-är så värdelöst dåligt . Hycklare hela bunten
Citera
2015-07-18, 10:23
Medlem
Karembeus avatar
Den här folkstormen hade nog inte Mr. Tensta räknat med på förhand:https://www.facebook.com/pages/Adam-Tensta/9063853779?fref=ts
Citera
2015-07-18, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyndee
Adam Södermalm passar inte in i hans image som hård neger med niggers, bitches och hoes.

Haha, klockrent.

Adam är lika mycket getto som Åsa Romson.
Citera
2015-07-18, 10:34
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Den här folkstormen hade nog inte Mr. Tensta räknat med på förhand:https://www.facebook.com/pages/Adam-Tensta/9063853779?fref=ts

Det är ju nästan så att man får glädjetårar av den läsningen. Nu gäller det ju bara att folk uppför sig och inte går över gränsen,för då blir det ju en ny offerrunda i kvällspressen,där han beklagar sig över näthat.

Hur lång tid tar det innan han stänger ner sin sida?
Senast redigerad av ozznujen 2015-07-18 kl. 10:37.
Citera
2015-07-18, 10:39
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Detta var en otroligt trist historia för Louise, som tappar inkomst och uppdrag på detta.

Men det är som vanligt en total succé för exempelvis SD. Här har vi en man, neger, som dessutom börjat klä och uppföra sig som någon sorts imam, totalt krossa en försvarslös ung svensk tjej.
Fatta var sympatierna ligger!

Det finns inte en kotte utanför twitter-vänstern som håller på Tensta i detta fall. Räcker med att kolla in Facebook-sidor för att förstå!

Precis... jag tror inte den efterblivna vänstern fattar att detta bara kommer ge SD ännu mer stöd:/

Detta verkar dock vara unikt för Sverige att man hänger ut en människa som rasist och förstör dennes liv för ett misstag som inte ens var illa menat.
Citera
2015-07-18, 10:41
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu

Facebook har mer nedlåtande kommentarer än Flashback. Intressant. Men, men, vad kan man räkna med för feedback från en bladneger utan begåvning eller klent iq ?
Citera
2015-07-18, 10:47
Medlem
Hade ingen aning om vem denna Adam Tensta innan denna folkstorm började, är inte allt en PR kupp?

Har förresten ingen aning vem tjejen han pratar skit om är, så visst även kall gröt kan säljas med mördande reklam, han säljer väl bättre till gettobroshorna nu!

Är det nån man skall spy på är väl det fegisarna på TV 4 som skiter på sig av rädsla att inte vara PK.
Citera
2015-07-18, 10:51
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watsup
Var hemma hos min vän från ett afrikanskt land igår i en förort i en storstad. Vi snackar lite rasism o så ibland. Han är verkligen jättesvart och lite slow men är den person med största hjärtat och försöker verkligen anpassa sig till samhället, och visst beter han sig och låter som en svensk. Jag frågade honom när han själv blev utsatt för ett rasistsikt påhopp eller liknande. 9 år sedan sa han. Då var de någon idiot som sagt neger eller nåt. Däremot hans afrikanska vänner kallar honom och varandra neger o Niggers hela tiden. Han tar inte illa upp men kallar inte själv sina vänner sånt. De är bara så de är, säger han. Tycker de är märkligt. Om rasismen var så utbredd skulle min vän fått erfara den, garanterat. Stor svart slow man. Men bara från sina landsmän, väldigt märkligt.

Förmodligen är han inte medveten om att han dagligen blir kränkt. Det är inte upp till gemene man eller kvinna att avgöra sådant. Kvinnor, till exempel, kan ju inte ens vara säkra huruvida de haft hederligt sex eller blivit våldtagna.

Du vet, det faktum att han inte inser att han är utsatt för strukturell rasism är ju ett övergrepp i sig.
Citera
2015-07-18, 10:55
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Snubben skriver gnälliga artiklar om det "rasistiska Sverige" för att en tjej en gång sa ordet "neger". Själv försvarar han bruket av ordet "nigger" i rapmusik. Adam Tensta i DN 2007: "Så länge det finns niggers, bitches och hoes ska man få säga det. Jag står inte för censur."
HAHA, SNACKA OM ATT ÖVERGE SINA VÄRDERINGAR FÖR ATT FÅ SUGA PÅ KAPITALISMENS TUTTE. Killen har förstört en bruds liv bara för att få PR och cash

Du är nog nr 200 på det citaten i den här tråden, och med lika entusiastiska ton "Titta grabbar vad jag hittade för citat, har ni sett det här, va? va?". Det är fortfarande inte n-ordet det handlar om. Eller har du sett någon nyhetsmorgon-klipp som ingen annan har sett? När och var sa han "Pga Louise Andersson Bodins användare av ordet neger lämnar jag nu Tv-studion"?
Citera
2015-07-18, 10:55
Medlem
Adam Södermalm är en kokt neger. Vad händer nu? Tyssssstnad??
Citera
2015-07-18, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av watsup
Var hemma hos min vän från ett afrikanskt land igår i en förort i en storstad. Vi snackar lite rasism o så ibland. Han är verkligen jättesvart och lite slow men är den person med största hjärtat och försöker verkligen anpassa sig till samhället, och visst beter han sig och låter som en svensk. Jag frågade honom när han själv blev utsatt för ett rasistsikt påhopp eller liknande. 9 år sedan sa han. Då var de någon idiot som sagt neger eller nåt. Däremot hans afrikanska vänner kallar honom och varandra neger o Niggers hela tiden. Han tar inte illa upp men kallar inte själv sina vänner sånt. De är bara så de är, säger han. Tycker de är märkligt. Om rasismen var så utbredd skulle min vän fått erfara den, garanterat. Stor svart slow man. Men bara från sina landsmän, väldigt märkligt.

Det är det enda medierna har att komma med idag dvs, att slänga sig med rasistanklagelser för att kunna pådyvla SDs framgångar. Det ser ju egentligen vem som helst nu, det har pågått länge. Vilket även syns i opinionen, media underskattar svensken.

SD kommer aldrig minska oavsett hur nazistiska media hävdar att Sveriges snart största parti är.

Kul att "antirasisterna" fortsätter att gå över lik för att framställa sig själv som god (jag är själv både feminist och antirasist) men det ser jag som självklart och ingenting som jag behöver gå runt och slänga mig med för att få nya twitterföljare. Svarar knappt om någon frågar, varför är det så viktigt att veta vad jag "är"?
Senast redigerad av FuckBoy 2015-07-18 kl. 10:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in