Citat:
Ursprungligen postat av
watsup
Var hemma hos min vän från ett afrikanskt land igår i en förort i en storstad. Vi snackar lite rasism o så ibland. Han är verkligen jättesvart och lite slow men är den person med största hjärtat och försöker verkligen anpassa sig till samhället, och visst beter han sig och låter som en svensk. Jag frågade honom när han själv blev utsatt för ett rasistsikt påhopp eller liknande. 9 år sedan sa han. Då var de någon idiot som sagt neger eller nåt. Däremot hans afrikanska vänner kallar honom och varandra neger o Niggers hela tiden. Han tar inte illa upp men kallar inte själv sina vänner sånt. De är bara så de är, säger han. Tycker de är märkligt. Om rasismen var så utbredd skulle min vän fått erfara den, garanterat. Stor svart slow man. Men bara från sina landsmän, väldigt märkligt.
Det är det enda medierna har att komma med idag dvs, att slänga sig med rasistanklagelser för att kunna pådyvla SDs framgångar. Det ser ju egentligen vem som helst nu, det har pågått länge. Vilket även syns i opinionen, media underskattar svensken.
SD kommer aldrig minska oavsett hur nazistiska media hävdar att Sveriges snart största parti är.
Kul att "antirasisterna" fortsätter att gå över lik för att framställa sig själv som god (jag är själv både feminist och antirasist) men det ser jag som självklart och ingenting som jag behöver gå runt och slänga mig med för att få nya twitterföljare. Svarar knappt om någon frågar, varför är det så viktigt att veta vad jag "är"?