2015-07-18, 04:08
Medlem
MjaoTse-Bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodorn
Ja det är en bra reflektion !

men om nu Tv4 tar in en fågel under sina armar då har dom XXX i mig ett ansvar också !, inte bara släppa henne till äcklet när det inte passar

Ansvar har de aldrig brytt sig om. De är rövhål helt enkelt. Skulle själv aldrig vilja associera mig med dem vare sig jag var Adam eller Louise.
Citera
2015-07-18, 04:14
Medlem
Blodorns avatar
Är arbetsgivare själv men skulle inte i min vildaste fantasin göra något liknande , än hur mycket jag ogillade mina undanställda, skit och kräks har jag inga problem med men skicka någon till vargarna är inget jag skulle kunna göra !, sen får dom kalla mig fascist om dom vill
Citera
2015-07-18, 04:42
Medlem
-Negern Adam Tensta är en feg fitta som väljer sin kamp med omsorg. Tensta skulle aldrig våga gå en match mot tex Alexander Bard ang N-ordet..

https://youtu.be/rL_s3XKIu5s
Citera
2015-07-18, 05:09
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Detta var en otroligt trist historia för Louise, som tappar inkomst och uppdrag på detta.

Men det är som vanligt en total succé för exempelvis SD. Här har vi en man, neger, som dessutom börjat klä och uppföra sig som någon sorts imam, totalt krossa en försvarslös ung svensk tjej.
Fatta var sympatierna ligger!

Det finns inte en kotte utanför twitter-vänstern som håller på Tensta i detta fall. Räcker med att kolla in Facebook-sidor för att förstå!
Citera
2015-07-18, 05:15
Medlem
Tycker att det var jävligt fult av Adam Tensta att slänga Louise under bussen. Jävligt fult!
Citera
2015-07-18, 05:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik
WT overload på den där bruden asså. Bra för oss alla hennes "mediakarriär" dör i vaggan. Tensta är kung.

Kung i Tensta kanske. I resten av Sverige är han en clown. Övriga världen har aldrig hört talas om honom.
Citera
2015-07-18, 05:24
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Och nu skriver han ett ännu mer patetiskt Facebook-inlägg, som bara är ämnat att hålla liv i diskussionen, och visa sig "stor". Skönt att se att åtminstone 80% är på Louise sida, även på Tenstas egen Facebook-sida.

Så otroligt lågt att sparka nedåt på detta sätt, man med alla privilegier och med med hela etablissemanget bakom sig sparkar mot försvarslös landsortstjej. Episk dramaturgi egentligen.
Citera
2015-07-18, 05:45
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyndee
Jag har en granne från Afrika och hon har inga problem med att kalla sina negerkompisar för neger eller nigger. Det är bara ett skällsord när vita människor använder det på svarta. Neger betyder som bekant svart på spanska. Cordon negro går fortfarande bra att köpa på bolaget. I landet Niger finns det några niggers. Niger är då latin som betyder svart.
Det du skriver stämmer. Och det visar att alla människor inte har samma rättigheter i sverige, svarta har rätt att fritt använda ord som vita kan bli straffade för enligt hmf. Att det blivit så beror beror på de drivande krafterna (ägarna av TV4-gruppen) som jag skrev om i mitt inlägg. I övrigt tror jag inte ditt svar på mitt inlägg hade så mycket med mitt inlägg att göra.
Citera
2015-07-18, 05:46
Medlem
Vore något för statsministerns senaste uppfinning, att polisen reder ut detta näthat, där en av ingredienserna är en svart negerkuk.
Citera
2015-07-18, 05:50
Medlem
De som använder N ordet är ofta väldigt mörka i huden själva. Jag förstår idén med att reclaima ordet N lika mycket som jag kallar mina vänner hora, slampa, bitch, hoe, slyna.. Inte alls alltså.

Om Tensta med många fler slutade rappa om just niggers så kanske svensken och amerikanen kan glömma det där jävla ordet.
Senast redigerad av Brizax 2015-07-18 kl. 06:00.
Citera
2015-07-18, 06:24
Medlem
Relays avatar
Adam Tensta visar tydligt att man snart inte kan skämta om någonting eller säga någonting föränns det patenterade ordet rasist slängs i ansiktet på en. Det triggar folk och i kölvattnet ökar SD hela tiden att ingen ser sammanhanget?
Citera
2015-07-18, 06:50
Medlem
Herostratoss avatar
Han lämnande alltså Nyhetsmorgon. När lämnar han Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in