2015-07-18, 02:20
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Tycker synd om henne nu. Hon förtjänar inte allt detta och hon verkar bara vara dum i huvudet som inte hade någon aning om hur negativt laddat och kränkande ordet neger är.

Förhoppningvis så blir det bra snart.

Haha ja liksom hela vänstern verkar vara dum i huvudet som inte fattar hur detta bara kommer öka stödet för SD, att driva på ett drev och påstå att någon är rasist och sedan hänga ut henne som värsta brottslingen.

Hon använde ordet klumpigt, men det gör henne inte till en rasist eller ens att hon ska behöva utstå dessa hot hon får göra.
Senast redigerad av nousernameneeded 2015-07-18 kl. 02:29.
Citera
2015-07-18, 02:39
Bannlyst
Adam bevisar att han är lögnaren nummer ett så som alla blattar är, och tack vare det tar nu en Svenska, Louise Andersson Bodin, helt orättvist ett steg bak i livet på grund av politikernas stigmatisering av folk att få prata fritt ( smyg diktatur ), medias (TV4s) värdelösa pk-skit folk , lögnaktiga invandrare så som denna skäggapa addam ( + i stor sett alla, de har det i traditionen och religionen Islam. )

Adams lögn avslöjas i länken nedan, och han och TV4 borde be om en offentlig ursäkt till Louise Andersson Bodin för sitt nedriga svinaktiga beteende:

http://www.metro.se/noje/tank-2010-och-mycket-techno/ObjgkC!19_2519-42/

...och ett citat för er som inte orkar läsa länken ovan.

Metro Reporter: "Hur ser du på det, du som använder ordet nigger i dina texter? "

Adam: " Det är inte ett dugg fel att köra med det. Så länge det finns niggers, bitches och hoes ska man få säga det. Jag står inte för censur. "

Så vi kan konstatera att Adam apa är som alla lögnaktiga politiker ( utom SD ) och nästan alla invandrare, en lögnare och hycklare !!!

Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89

Yes, jag är född i Malmö och bortsett från 1 år i Berlin så har jag bott här hela mitt liv. Njuter av mångkulturen varje dag!

Är det den här multikulturen du njuter av i Malmö varje dag ?? ( YT , länken nedan ):

https://www.youtube.com/watch?v=H8oJd-nkreA

... och det borde avslöja din etnicitet som arab apa eller WT arab wannabe.
Araber får ju ljuga om allting mot oss Svenskar enligt sin ruskiga värdelösa Koran, eller hur ?

Då har jag ju pratat i onödan med någon som saknar betydelse vad de säger om Sveriges rikes intressen.
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-07-18 kl. 03:39.
Citera
2015-07-18, 02:41
Medlem
Xcango013s avatar
Är klippet som drog igång hela denna storm borta? Eller har någon backup?
Citera
2015-07-18, 02:42
Medlem
Raglefants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Adam Tensta fördömer hot mot Louise Andersson Bodin

Och jag fördömer Adam Tensta, den äckliga jävla hycklaren. Han vill att alla svenskar som vågar så mycket som knysta en politiskt inkorrekt åsikt eller ens ett politiskt inkorrekt ord ska svartlistas och aldrig få något medialt utrymme över huvud taget. Det var ju för att framföra den åsikten han gick ut ur tv-studion till att börja med!

Det totalitära samhällsklimat negersvinet bidragit till att skapa leder helt naturligt till att människor med fel åsikter ses som mindre värda -- och av vissa som lovligt byte. Men då går han ut och säger att hot är att gå lite för långt. (Frågan är om han ens tycker det eller om hans skötare förklarat att han riskerar att se ut som den fega översittare han är ifall han låter bli.)

Samma massmedier som ylar sig hesa över hur Rysslands lagar mot homosexpropaganda till minderåriga minsann leder till att bögar trakasseras och misshandlas, eftersom Kreml "sänder sådana signaler", vägrar sedan att inse att de gör samma sak fast värre mot alla svenskar som har den minsta avvikande åsikt ifråga om invandring, homofili, ras eller de övriga politiskt korrekta hjärtefrågorna. Och även mot människor som inte ens har någon uttalad åsikt, men som uttrycker sig på ett sätt som inte behagar makteliten. Fy skäms, svartlistas ska du och om det leder till att du av vissa betraktas som mindervärdig och lovlig måltavla för våldtäkts- och mordhot så skiter vi högaktningsfullt i det.

Hyckleriet är så vidrigt och så frapperande att jag knappt finner ord.
Citera
2015-07-18, 03:11
Medlem
Det går bra nu för debattklimatet i Sverige. Eftersom vi verkar hålla oss till Bolsjevikbladet håller jag med länkar därifrån. Denna är klockren, kunde inte sagt det bättre själv:

http://www.aftonbladet.se/debatt/article21131553.ab

Tensta själv verkar inte riktigt greppa stormen han själv står mitt i. Nu är det TV4:s fel, Systemet och alla andras. Själv villl han bara verka för bättre förståelse. Att resa sig och gå från programmet är alltså hans sätt att öka förståelsen. Jag fattar då inte. Bra att han fördömer skitstormen som brutit ut men han har ett eget ansvar i detta och det verkar han inte fatta.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21134186.ab

Som sagt:

Citat:
Ursprungligen postat av Arin Karapet
För det är vad det var, en pr-kupp på toleransens och samtalsklimatets bekostnad i Sverige.

TV4, Tensta och BolsjevikSverige, tolerans är ett tveeggat svärd. Ni har svingat det länge nu men bara gjort er och andra illa. Tror inte ni vet vad det betyder. Det kräver mer än tolerans, nämligen respekt, integritet och omdöme. Folk tycker olika, prova, ni kommer att gilla det :-)
Citera
2015-07-18, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Fattar du inget din idiot? Hon raderade sin youtube-klipp. FATTAR DU INGET?! Ugh..

https://www.youtube.com/channel/UCOqCo7PUn8fvACW4JlCfhAg/videos

Visst är det helt sjukt att man ska behöva censurera vad man tycker. Vilken jävla demokrati ? självklart har hon rätt att säga vad hon vill.
Citera
2015-07-18, 03:28
Bannlyst
Adam kan inte göra mycket rätt. Ljuga samt hyckla kan han mycket bättre än rappa.

Citat:
Ursprungligen postat av KungAllan
43 sidor om en Adam Tensta på ett dygn, önskar jag visste vem fanskapet är

Bara en värdelös neger som ljuger bevisligen och inte tvekar att behandla våra etniskt Svenska tjejer dåligt. En hycklare som vill skapa PR på fina människors bekostnad. Totalt värdelös på alla sätt.

Denna Addam, Rappar tydligen, kommer från, hör och häpna, Tensta !!!
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-07-18 kl. 03:42.
Citera
2015-07-18, 03:29
Medlem
Dynamiks avatar
WT overload på den där bruden asså. Bra för oss alla hennes "mediakarriär" dör i vaggan. Tensta är kung.
Citera
2015-07-18, 03:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik
WT overload på den där bruden asså. Bra för oss alla hennes "mediakarriär" dör i vaggan. Tensta är kung.

Antar att du bara är ute efter att provocera men om du verkligen är sann med det fetstilta så får du väldigt gärna förklara för mig vad som gör denna hycklande jävel till kung!!?!?
Citera
2015-07-18, 03:45
Medlem
Blodorns avatar
Ibland önskar jag att jag hade ett facebook eller twitter konto men nu får jag nöja mig med ett Flashback och ett Email konto för att vräka ur mig min frustration !

Men blir så förbannat upprörd av denna hantering av "neger" Adam och Louise , helt jävla sjukt !
, nu måste det vara nog av dessa stolligheter!, skrev/skickde nyss ett mail till TV4 och ifråga satte hur i helvete dom kunde utsätta en medarbetare för denna häxjakt från Hatmedia , hoppas jag får ett anständigt svar
Citera
2015-07-18, 03:52
Medlem
MjaoTse-Bongs avatar
Fattar inte varför man vill va med i TV4 öht.
Citera
2015-07-18, 04:02
Medlem
Blodorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjaoTse-Bong
Fattar inte varför man vill va med i TV4 öht.

Ja det är en bra reflektion !

men om nu Tv4 tar in en fågel under sina armar då har dom XXX i mig ett ansvar också !, inte bara släppa henne till äcklet när det inte passar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in