Citat:
Ursprungligen postat av
cyndee
TV4 har precis som DN judiska ägare med en antivit agenda. Man eftersträvar mångkultur därför att judens avvikande parasitbeteende inte skall sticka ut ifrån mängden. Det etniska folkmordet på svenskar ingår i konceptet. Därav låter man negrer härja i tv-studion och kryper som syltryggar inför sociopatbeteendet.
Bojkott av judisk media är en självklarhet för medvetna svenskar. Dock ej för SD som är helt infesterat av judar och hyllar Israel som en demokrati.
Det visste jag inte, intressant. Hmmm.. betänkande att judar kan vara så ondsinta varelser. Men jag vet att de traditionellt är flinka och listiga affärsmän

. Kanske det Adolf Hitler skrev i Mein Kampf inte var så långt ifrån verkligheten ändå, nu när allt kommer omkring.
On T.
Jag gillar hursomhelst inte varelser eller saker som inte respekterar att vi Svenskar vill leva tryggt och lugn bland de våra i vårat eget land ,och jag tycker att ge efter så som TV4 gör för Addam är ju rent ut sagt löjligt. Inte för att jag var en stor TV4 fantast, tvärtom, jag brukar inte titta på tv4 som prånglar ut lögner . Men nu skall jag dissa den för evigt och snacka så mycket skit jag kan om den kanalen resten av mitt liv. Hårt mot hårt.