2015-07-17, 23:38
Medlem
Adam är för negrerna, vad pridefestivalen är för de homosexuella. Man skapar irritation och förakt mot något de flesta redan vant sig vid och struntat i.
Citera
2015-07-17, 23:39
Medlem
Få se här nu: totalt meningslös artist lämnar totalt meningslöst program i totalt meningslös kanal i totalt meningslöst media. Låter som en totalt meningslös nyhet.
Citera
2015-07-17, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cyndee
TV4 har precis som DN judiska ägare med en antivit agenda. Man eftersträvar mångkultur därför att judens avvikande parasitbeteende inte skall sticka ut ifrån mängden. Det etniska folkmordet på svenskar ingår i konceptet. Därav låter man negrer härja i tv-studion och kryper som syltryggar inför sociopatbeteendet.

Bojkott av judisk media är en självklarhet för medvetna svenskar. Dock ej för SD som är helt infesterat av judar och hyllar Israel som en demokrati.

Det visste jag inte, intressant. Hmmm.. betänkande att judar kan vara så ondsinta varelser. Men jag vet att de traditionellt är flinka och listiga affärsmän . Kanske det Adolf Hitler skrev i Mein Kampf inte var så långt ifrån verkligheten ändå, nu när allt kommer omkring.

On T. Jag gillar hursomhelst inte varelser eller saker som inte respekterar att vi Svenskar vill leva tryggt och lugn bland de våra i vårat eget land ,och jag tycker att ge efter så som TV4 gör för Addam är ju rent ut sagt löjligt. Inte för att jag var en stor TV4 fantast, tvärtom, jag brukar inte titta på tv4 som prånglar ut lögner . Men nu skall jag dissa den för evigt och snacka så mycket skit jag kan om den kanalen resten av mitt liv. Hårt mot hårt.
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-07-17 kl. 23:43.
Citera
2015-07-17, 23:42
Medlem
envokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Svara på frågan istället. Tycker du att TV4 ska stå bakom en rasist?

Dom står bakom en våldsbejakande rasist, sexist om dom står bakom Tensta.. Tycker du TV4 ska stå bakom Adam? Som rappar om att sprätta upp Jimmy Åkesson som en gris, rappar ständigt med sina kvinnonedvörderande texter och hat.

Men nej en vit kvinna sa neger på youtube utan att mena något illa ;_; snyft, stackars Adam...
Citera
2015-07-17, 23:42
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Men inse att hon ej är rasist. Det är nog Adam som är det som ej accepterar det svenska språket i Sverige!

Inte rasist? Haha. Du är lustig du. När räknas man som rasist? Hon sa negerbög och skrev andra nedsättande kommentarer om svarta, när tycker du hon ska räknas som en rasist?
Citera
2015-07-17, 23:43
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Inte rasist? Haha. Du är lustig du. När räknas man som rasist? Hon sa negerbög och skrev andra nedsättande kommentarer om svarta, när tycker du hon ska räknas som en rasist?

Kan du ta fram detta?
Citera
2015-07-17, 23:45
Medlem
Lumlums avatar
Det allvarliga med hela den här historien är att media (TV4 i det här fallet)
låter sig styras av vänsterpöbelns skränande och väljer bort sin egen
publisictiska frihet (som redan var starkt självcensurerad och ängslig).
Inget, absolut ingen, tjänar på att bara en sidas röster får höras. Enfalden
gnager alltmer på demokratins innersta väsen...
Det speglar också den enorma Stockholmscentreringen visavi mindre orter
i Sverige, där de senare förkastas och av Eliten på Söder i Stockholm
hånas som rasister och enfaldiga. och sen undrar dtatsvetarna varför SD
växer mest på småorter...
Citera
2015-07-17, 23:47
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Kan du ta fram detta?

Hon har använt ordet "neger" ett antal gånger. Neger, negerbög, etc. Det är rasistiskt, punkt slut.

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/799066-tittarstorm-mot-tv4-bjod-in-gast-som-spred-rasism-pa-natet
Citera
2015-07-17, 23:47
Medlem
Citat:
När man gör saker som är rasistiska kanske? Inte för småtjafs som detta.
Citera
2015-07-17, 23:49
Medlem
swapzs avatar
Citat:

HAHA, hon råkade säga att neger var ett folkslag då hon inte visste bättre. Nej hon är inte rasist, börjar bli jävligt tröttsamt nu med hela rasist hit o dit debatten.
Citera
2015-07-17, 23:49
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Hon har använt ordet "neger" ett antal gånger. Neger, negerbög, etc. Det är rasistiskt, punkt slut.

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/799066-tittarstorm-mot-tv4-bjod-in-gast-som-spred-rasism-pa-natet

Det där visade inte ett skit om vad hon skrivit... jag vill ha bevis på hennes rasistiska uttalanden annars
Citera
2015-07-17, 23:50
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
När man gör saker som är rasistiska kanske? Inte för småtjafs som detta.

Rasistiska tankar(alla tankar) manifesterar sig i tal och handlingar. Hon vet vad hon sa och gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in