Citat:
Det du skriver om mig är rent nonsens hahaha...
komedi.. men det är ju bara för att du inte kan komma med något bättre själv, eller hur
då heter det att andra pratar strunt, men jag tycker att det du skriver är ren rappakalja och inte värd någon uppmärksamhet alls.
och dessutom ingen fakta, precis som jag visste
Jag tror att du är en rotlös blatte wannabe som inte vet vart du hör hemma ? Men i Sverige hör du inte hemma, annars måste du ta och rensa bort sågspånet mellan öronen. För ingen klok Svensk här på Flashback tycker som du, märker du inte att nästan ingen förutom alla dina alias tycker som du ??? Totalt verklighetsfrånvänd, som alltid
Nej, du kan inte bara tycka om kommunistiska manifestet
, du måste läsa mängdlära, ekonomi, genetik, historia, din kultur samt lära dig mera om grundlagar, medmänsklighet, samt förstå vårat folks rättigheter att bli tillfrågade om denna gigantiskt onda massinvandring. Som bland annat du orsakat. Alltså ondska på vårat folk
Lycka , kanske
, inte, till i ditt värdelösa ryggradslösa liv.
Sedan utgår jag att du bor i Husby, Angered, Alby... eller bland någon av alla dessa miljontals blattar. Annars är du en hycklare, dem har vi nog många i Sverige och skeppar gladeligen ut
komedi.. men det är ju bara för att du inte kan komma med något bättre själv, eller hur
då heter det att andra pratar strunt, men jag tycker att det du skriver är ren rappakalja och inte värd någon uppmärksamhet alls.och dessutom ingen fakta, precis som jag visste

Jag tror att du är en rotlös blatte wannabe som inte vet vart du hör hemma ? Men i Sverige hör du inte hemma, annars måste du ta och rensa bort sågspånet mellan öronen. För ingen klok Svensk här på Flashback tycker som du, märker du inte att nästan ingen förutom alla dina alias tycker som du ??? Totalt verklighetsfrånvänd, som alltid
Nej, du kan inte bara tycka om kommunistiska manifestet
, du måste läsa mängdlära, ekonomi, genetik, historia, din kultur samt lära dig mera om grundlagar, medmänsklighet, samt förstå vårat folks rättigheter att bli tillfrågade om denna gigantiskt onda massinvandring. Som bland annat du orsakat. Alltså ondska på vårat folk
Lycka , kanske
, inte, till i ditt värdelösa ryggradslösa liv.
Sedan utgår jag att du bor i Husby, Angered, Alby... eller bland någon av alla dessa miljontals blattar. Annars är du en hycklare, dem har vi nog många i Sverige och skeppar gladeligen ut

Det jag skriver om dig är rätt verklighetsförankrat, det är få på Flashback som är så ociviliserade att de fyller sina inlägg med personliga påhopp och förolämpningar. Att de gör så för att de blir dominerade IRL och inte får utlopp för sina aggressioner ute i det riktiga livet är ett rimligt antagande.
Nej, jag hade ingen fakta, men det hade inte du heller. Svenskar överlag är positiva till invandring och du är löjlig när du säger att ingen vill ha invandrare här. Särskilt när så många på PI och I&I konstant pratar om hur dåligt det är att så många svenskar är positivt inställda till en immigrationspolitik som inte liknar någon annans i västvärlden. Du förstår inte ens att det är personen som gör påståendet som bevisbördan ligger på, så du som hävdar att "ingen vill ha invandrare här ändå" borde bevisa det. Annars låter du lika korkad som en religiös person som säger "bevisa att gud inte finns då".
Du fattar inte ens ironin i att du stör dig på att invandrare inte kan "kan det Svenska språket". Du särskriver också.
Yes, jag är född i Malmö och bortsett från 1 år i Berlin så har jag bott här hela mitt liv. Njuter av mångkulturen varje dag!
och bara våldtar i vårat land
.
vilken miss av dig vänster dumbom.