2015-07-17, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Det du skriver om mig är rent nonsens hahaha... komedi.. men det är ju bara för att du inte kan komma med något bättre själv, eller hur då heter det att andra pratar strunt, men jag tycker att det du skriver är ren rappakalja och inte värd någon uppmärksamhet alls.

och dessutom ingen fakta, precis som jag visste

Jag tror att du är en rotlös blatte wannabe som inte vet vart du hör hemma ? Men i Sverige hör du inte hemma, annars måste du ta och rensa bort sågspånet mellan öronen. För ingen klok Svensk här på Flashback tycker som du, märker du inte att nästan ingen förutom alla dina alias tycker som du ??? Totalt verklighetsfrånvänd, som alltid

Nej, du kan inte bara tycka om kommunistiska manifestet , du måste läsa mängdlära, ekonomi, genetik, historia, din kultur samt lära dig mera om grundlagar, medmänsklighet, samt förstå vårat folks rättigheter att bli tillfrågade om denna gigantiskt onda massinvandring. Som bland annat du orsakat. Alltså ondska på vårat folk

Lycka , kanske , inte, till i ditt värdelösa ryggradslösa liv.

Sedan utgår jag att du bor i Husby, Angered, Alby... eller bland någon av alla dessa miljontals blattar. Annars är du en hycklare, dem har vi nog många i Sverige och skeppar gladeligen ut

Det jag skriver om dig är rätt verklighetsförankrat, det är få på Flashback som är så ociviliserade att de fyller sina inlägg med personliga påhopp och förolämpningar. Att de gör så för att de blir dominerade IRL och inte får utlopp för sina aggressioner ute i det riktiga livet är ett rimligt antagande.

Nej, jag hade ingen fakta, men det hade inte du heller. Svenskar överlag är positiva till invandring och du är löjlig när du säger att ingen vill ha invandrare här. Särskilt när så många på PI och I&I konstant pratar om hur dåligt det är att så många svenskar är positivt inställda till en immigrationspolitik som inte liknar någon annans i västvärlden. Du förstår inte ens att det är personen som gör påståendet som bevisbördan ligger på, så du som hävdar att "ingen vill ha invandrare här ändå" borde bevisa det. Annars låter du lika korkad som en religiös person som säger "bevisa att gud inte finns då".

Du fattar inte ens ironin i att du stör dig på att invandrare inte kan "kan det Svenska språket". Du särskriver också.

Yes, jag är född i Malmö och bortsett från 1 år i Berlin så har jag bott här hela mitt liv. Njuter av mångkulturen varje dag!
Citera
2015-07-17, 20:36
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Därför att TV4 är antivita och gillar folk som står upp mot den så kallade "rasismen". De är vänsterextremister helt enkelt som jobbar för folkmordet som sker här i EU. Samma sak med SVT, de flesta där är miljöpartister. Varför får den "före detta" kommunisten Robert Arselberg så mycket uppmärksamhet i TV och blir inbjuden? Skulle knappast tro att en "rasist nazist" (pro-vit) skulle få den möjligheten. Trots att han ogillar oliktänkande och står för våld mot dem likaväl som han arbetar inom vänsterextrema Expo.

Var du ironisk? Antog att de flesta som är pro-vita, nationalister osv redan visste att media hatar oss svenskar och vill se oss försvinna / förintade.
Vet du inte varför Aschberg får vara med?

Aschberg tillhör ju den familj som ingår i det nätverk som var inblandat i kommunisternas skapande av Sovjet och specifikt hans judiske bankirfarfar i sverige tog hand om 500 ton guld som stals i Ryssland. Vad hans kommunistsympatiserande farfar använde guldet till kan man bara gissa att det även byggde upp det judiska medieimperium som idag programmerar in kommunismen och kulturmarxismen i svenskarna och därmed varit en av de större drivande krafterna bakom den svenska invandringspolitiken, och därmed även specifikt att Adam Tensta finns i sverige idag. Jag antar att du vet att TV4 ägs av judar.

Jag var ironisk ja. Du kanske inte lade märke till att de två inledande frågorna i mitt inlägg var exakt samma sak som Adam sa angående LAB, men använde istället hans egna ord mot honom själv. Du insåg säkert att om man uttalar sig på det sättet om en neger klassas uttalandet som hatiskt och rasistiskt och skulle aldrig släppas fram i någon svensk TV-kanal eller radio.
Citera
2015-07-17, 20:40
Medlem
Efter kritiken sparkar nu TV4 ut Youtube-profilen från det kommande programmet ”Spring”.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21131775.ab
Citera
2015-07-17, 20:40
Medlem
Hiroshima15s avatar
Yes, jag är född i Malmö och bortsett från 1 år i Berlin så har jag bott här hela mitt liv. Njuter av mångkulturen varje dag! [/quote]

Du är en del av det nya - vad?

Är du jude?

Är du "jagvillintesäljaminplatsistmoritz"?
Citera
2015-07-17, 20:41
Medlem
Valsus avatar
Skicka tillbaka han.
Citera
2015-07-17, 20:42
Medlem
JustZlatans avatar
Adam Tensta kan dra åt helvete. Jag tycker att han kan lämna Sverige i protest och ansluta sig till sina bröder och systrar i IS.

TV4 kan dra åt helvete då de kommer avsluta sitt samarbete med Louise.

Aftonbladet kan dra åt helvete som sprider lögner och skvaller om en oskyldig tjej. Jag kan slå vad om att Aftonbladet har regisserat det här från första början.
Citera
2015-07-17, 20:43
Medlem
cyndees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Vet du inte varför Aschberg får vara med?

Aschberg tillhör ju den familj som ingår i det nätverk som var inblandat i kommunisternas skapande av Sovjet och specifikt hans judiske bankirfarfar i sverige tog hand om 500 ton guld som stals i Ryssland. Vad hans kommunistsympatiserande farfar använde guldet till kan man bara gissa att det även byggde upp det judiska medieimperium som idag programmerar in kommunismen och kulturmarxismen i svenskarna och därmed varit en av de större drivande krafterna bakom den svenska invandringspolitiken, och därmed även specifikt att Adam Tensta finns i sverige idag. Jag antar att du vet att TV4 ägs av judar.

Jag var ironisk ja. Du kanske inte lade märke till att de två inledande frågorna i mitt inlägg var exakt samma sak som Adam sa angående LAB, men använde istället hans egna ord mot honom själv. Du insåg säkert att om man uttalar sig på det sättet om en neger klassas uttalandet som hatiskt och rasistiskt och skulle aldrig släppas fram i någon svensk TV-kanal eller radio.

Jag har en granne från Afrika och hon har inga problem med att kalla sina negerkompisar för neger eller nigger. Det är bara ett skällsord när vita människor använder det på svarta. Neger betyder som bekant svart på spanska. Cordon negro går fortfarande bra att köpa på bolaget. I landet Niger finns det några niggers. Niger är då latin som betyder svart.
Citera
2015-07-17, 20:43
Medlem
Friatider skriver som vanligt bra om detta. Adam Tensta och TV4 borde skämmas.

http://www.friatider.se/louise-24-hotas-med-v-ldt-kt-efter-adam-tenstas-antirasistiska-kupp
Citera
2015-07-17, 20:44
Medlem
tryffs avatar
"Adam Tensta lämnar nyhetsmorgon i protest" Det första jag tänker på när jag ser rubriken är: Varför lämnar han inte Sverige i protest? Tv4 är en sjuk kanal jag aldrig ser på...bögar och folk som lämnat sina barn brukar sitta i deras soffor. Kan inte minnas någon normal över huvud taget.
Citera
2015-07-17, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemOut
Det ni inte verkar förstå är att Adam var mycket ledsen över de kränkande orden han fick mot sig.
Ni verkar inte förstå hur det känns att varje dag bli förtryckt i Sverige.

Tänk er själva om ni sökte jobb och de sa nej. Ni priviligerade vita människor kommer aldrig förstå hur det är att leva i utanförskap och orättvisor. Adam blev rasistattackerad av TV4 och ni slänger skit på honom?

Fyfan!
Jag tycker att ett stort problem angående den här saken är att en del människor den senaste tiden har blivit fixerade vid att allting ska vara 100% liberalt på alla sätt, så att ingenting överhuvudtaget ska anses olämpligt.
Snart så kommer folk att insistera att öppna hot och psykisk mobbing också borde vara "okej", för det är ju också en form av "yttrandefrihet" (rätten att uttrycka vad man tycker och tänker om en annan person osv), men det betyder inte automatiskt att det är något smart beteende.
Citera
2015-07-17, 20:52
Bannlyst
Sjuka ni är.

Adam har inte bara haft med rasism att göra, han har även vid 18-års ålder blivit sexuellt utnyttjad av sin farbror. Så snälla, han är ett offer så sluta hacka på honom!!!
Citera
2015-07-17, 20:56
Bannlyst
En dag kan vi fira att Addam lämnar Sverige för Kongo.

Citat:
Ursprungligen postat av Pirxz
Komiskt att du anser att din svenska är bättre än min då du har problem med när du ska använda versaler samt i så gott som varenda inlägg skrivit Adam med två d.

Sen att du är inte läskunnig är helt uppenbart när du länkar till en undersökning som handlar om invandringspolitiken och inte om invandrare samtidigt som du säger att du kan skilja på dom två begreppen. Måste vara jävligt jobbigt att vara du

Till sist så är jag inte vänster (mer liberal lagd) men i din tröga sd-hjärna så är alla "vänsterflummare", enbart baserat på att man inte håller med dig i din kassa retorik. Ett drag du delar dock med många andra sd:are.

OnT:

Skönt att TV4 bryter med tjejen i fråga. Är man så jävla korkad att man tror att negrer är ett folkslag så ska man inte vara i tv-rutan utan bakom en skolbänk och försöka hänga med denna gång.

Men invandringens substans är ju invandrare eller vad fasen pratar du om ? är du full !!

Politiken måste ju prata om ett ämne, och i detta fall utgör invandrarna det, eller hur?! FATTAR DU !!

Om vi Svenska folket är missnöjd på invandringspolitiken så måste vi ju per definition vara missnöjd med invandrarna, dessa antal, dess kostnader, att de inte försörjer sig själv och bara våldtar i vårat land .

Ingen frisk Svensk vill blanda ut sin etnicitet till oigenkännlighet !! Totalt galet med alla dessa invandrarmän runt omkring en då, eller hur ?? Eller är du en folkets förrädare ??

Jag kan bara säga att din Svenska är i paritet med en debil grundskoleelev.

Jajaja ..ta det lugnt nu, jag skriver ju medvetet med versaler för att emfasera min text, och addam skriver jag för att jag inte respekterar snubben. Men du trodde det var omedvetna språkfel,
men ååå... vilken miss av dig vänster dumbom.

On T. Som kommentar på din on T. Afrikaner ( negrer ) är ett folkslag din dummer knopf !! fy fasiken att vi huserar skit som är så korkad som du fortfarande i detta land. Våra Svenska tjejer, Louise Andersson Bodin skall vi skydda och inte vårat folkets förrädare som du, 7K och invandramännen.

Oroväckande att du inte kommer ihåg namnet på "tjejen ifråga" som du uttryckte det men denna addam, se de kommer du ihåg, vem är du lojal mot ?! hm..nu börjar jag ju undra

Det måste vara tragiskt att vara dig, en sorglig röd sylt med rutten skev ryggrad
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-07-17 kl. 20:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in