2015-07-16, 00:03
Medlem
Vad gulligt av kriminalvården att ge honom pengar till ett körkort. Kanske att han kan få övningsköra med bästa kompisen Anders Eklund också. Om nu Umeåborna har röstat rött och är vänsternissar kan dom ha skiten inpå knutarna. Orkar snart inte läsa allt elände som sker i det här landet med mesiga politiker.
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-07-16 kl. 00:08.
Citera
2015-07-16, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Vad tror ni, kommer N.L läsa denna tråd när han är ute?
Han är psykopat och dom njuter av att läsa hur hatade dom är. Offerkofta eller ignorerande gäller.
Citera
2015-07-16, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag får lite vibbar av rättshaverism från Lindgrens sida. Jag är själv rättshaverist och känner tydligt igen mönstret av att ansöka om allt som är möjligt att ansöka om och överklaga allt som är möjligt att överklaga. I ärlighetens namn så tror jag inte att han kommer att flytta till Umeå, utan att han bara vill ha sista ordet i frågan.

Ha har ju huset.
Detta ligger 4mil från stan rätt ut i skogen.
Mycket liten by med halva befolkningen beståendes av "Lindgrens".
Tror att iaf där ute går han säker.

Huset står nog bara och väntar eftersom det oftast är tomt när man åker förbi.
Dock är det ju i Umeå med omnejd så det är nog det han vill slippa.
Det man undrar är ju dock var han ska handla , visa sig och bo.

Men inställningen till sina brott , viljan att slippa behandling mm mm så lär han väl inte ha några problem att vara ute de han anser att han är ett offer och redan fått sitt straff.
Citera
2015-07-16, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vad gulligt av kriminalvården att ge honom pengar till ett körkort. Kanske att han kan få övningsköra med bästa kompisen Anders Eklund också. Om nu Umeåborna har röstat rött och är vänsternissar kan dom ha skiten inpå knutarna. Orkar snart inte läsa allt elände som sker i det här landet med mesiga politiker.

Att begå brott lönar sig tydligen
Citera
2015-07-16, 01:40
Medlem
Han kan väl för bövelen ta ett jobb som tex lagerarbetare för att spara ihop till körkortet!

Jag fattar bara inte hur denna äckliga jävel får en massa privilegium medan offren inte får någonting. Han såg till att slippa undan skadestånd och nu vill han ha ett körkort, tillstånd att förtära alkohol trots att han skyllde våldtäkterna på sitt alkoholintag och så vill han kunna röra sig fritt i Umeå. Inte har han kontaktförbud mot sina offer heller. Men denna jävel skyddas och behandlas som en jävla rockstar
Citera
2015-07-16, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabaliken
Polisens egna info. om Hagamannen

http://www.police.se/inter/nodeid=15749&pageversion=1.html

Kvinnan som våldtogs på universitetsområdet blev extremt svårt skadad och låg länge på sjukhus. Senare tog hon livet av sig.

Är detta sant, att hon tog livet av sig? Har inte läst eller hört något om det och sådant brukar komma ut. Hur vet du?
Citera
2015-07-16, 02:27
Medlem
"Karln är satt på existensminimum, allt utöver det går oavkortat till kronkalle"

Jaha - då är det ju ofattbart att han inte flyttar till något annat land.

När det gäller fastighetsaffären kan man gissa sig till att belåningen var 530 k.

När det gäller bilarna o annat - borde man satt Niklas i konkurs o låtit affärerna
återgå eftersom N gjort sig på obestånd väldigt nära konkursen.

Frun o farsan är av samma skrot o korn - de vill hjälpa sonen att sniiikaaa o
lura offer o staten - KAN DOM VERKLIGEN VISA SIG UTE O PÅ SINA
ARBETSPLATSER - eller har dom inga - de har ju alla tre visat TiggeROM/
ZiggeROM-mentalitet.

Sen kan det inte heller vara lagligt att förbjuda N att vistas i Umeå.

Vi hade ett antal kurder som hade kommunarrest men det var en unik
situation o byggde på terroristlagen. Men övervakningsnämnden borde
ge Niklas territorialbegränsningar typ tvingas bo nära arbetet i typ förort
o inte på lämna denna förort. I usa har villkorligt frigivna massor av olika
restriktioner o f f a peddopervon o sex offenders
Citera
2015-07-16, 02:41
Medlem
http://mega.vk.se/uploads/familje/archive/bbarkiv/2000/000405/050414a.jpg

Foto på NL, sambon och barnen på familjesidan i VK när de fått sitt andra barn. Det barn han lämnat med mamman ensam på BB medan han gick ut och våldtog en kvinna.

Undra om han försökte slingra sig när dem skulle ta fotot i rädsla för att bli avslöjad.
Citera
2015-07-16, 04:12
Medlem
Jag förstår inte hur och varför barnen träffar denna hemska människa, vad ska de få ut av det? Är mamman fortfarande tillsammans med honom? helt sjukt.
Citera
2015-07-16, 07:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
http://mega.vk.se/uploads/familje/archive/bbarkiv/2000/000405/050414a.jpg

Foto på NL, sambon och barnen på familjesidan i VK när de fått sitt andra barn. Det barn han lämnat med mamman ensam på BB medan han gick ut och våldtog en kvinna.

Undra om han försökte slingra sig när dem skulle ta fotot i rädsla för att bli avslöjad.

En fråga först: Sitter du uppe och dricker och drogar på nätterna?
Det skulle i så fall kunna utgöra en delförklaring till nivån på dina inlägg.

(det fetade)
Jag blir litet undrande över hur du tänker om det du där skriver. Menar du på fullt allvar att NL borde tagit det nyfödda barnet med sig ut på sin våldtäktsrunda? Det låter inte som Den smartaste idén om du frågar mig.
Eller antyder du, Den smarta, att mamman var så olämplig som vårdnadshavare, så att barnet av NL borde tagits från mamman?
Det blir ofta väldigt oklart vad du menar med det du skriver.

Du har i ett inlägg strax ovan konstaterat att brott lönar sig. Din lakoniska kommentar rörde konstaterandet att NL hade beviljats 3.500:- för att ta körkort. Menar du att det går att se en lönsamhet i att sitta i fängelse i närmare tio år och för det betalas med ynka 3.500:-?
Folk jag umgås med och som gått på Handels och nu är färdiga jurister kan räkna. Du påstår dig vara snart färdig jurist. Hur räknar du hem lönsamhet i ett "projekt" som NL:s?

En annan sak: Om du med "brott lönar sig" försöker visa att du skulle stå över brottslig verksamhet, så kan jag påminna dig om att inköp av illegala substanser även det är att betrakta som brott.
Du har i en annan tråd här på flashen visat intresse för att skaffa droger illegalt.
Jag tror inte Sverige behöver fler ignoranta, uppblåsta och drogiga jurister.

Den smarta -tsss..
Citera
2015-07-16, 07:27
Medlem
Ja, mamman är tillsammans med honom fortfarande.
Helt obegripligt, att hon med sitt taskiga omdöme fått ha hand om barnen, eller ett av barnen, (yngsta barnet bor till större delen med sin farbror).
Citera
2015-07-16, 07:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 666Bella
Ja, mamman är tillsammans med honom fortfarande.
Helt obegripligt, att hon med sitt taskiga omdöme fått ha hand om barnen, eller ett av barnen, (yngsta barnet bor till större delen med sin farbror).

Om det du där skriver stämmer d v s att mamman är tillsammans med NL, så skulle det kunna indikera att kvinnor inte alltid är så där väldigt smarta.
Det har vi ju iofs sett exempel på här i tråden: Att ha nicket Den smarta och inte kunna argumentera eller ha något att komma med tyder inte på briljans.

Fotnot: För att undvika påhopp vill jag klargöra att många av mina bästa vänner är kvinnor. De flesta av dem får sägas vara smartare än jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in