Citat:
Ursprungligen postat av
Den.smarta
http://mega.vk.se/uploads/familje/archive/bbarkiv/2000/000405/050414a.jpg
Foto på NL, sambon och barnen på familjesidan i VK när de fått sitt andra barn.
Det barn han lämnat med mamman ensam på BB medan han gick ut och våldtog en kvinna.
Undra om han försökte slingra sig när dem skulle ta fotot i rädsla för att bli avslöjad.
En fråga först:
Sitter du uppe och dricker och drogar på nätterna?
Det skulle i så fall kunna utgöra en delförklaring till nivån på dina inlägg.
(det fetade)
Jag blir litet undrande över hur du tänker om det du där skriver. Menar du på fullt allvar att NL borde tagit det nyfödda barnet med sig ut på sin våldtäktsrunda? Det låter inte som
Den smartaste idén om du frågar mig.
Eller antyder du,
Den smarta, att mamman var så olämplig som vårdnadshavare, så att barnet av NL borde tagits från mamman?
Det blir ofta väldigt oklart vad du menar med det du skriver.
Du har i ett inlägg strax ovan konstaterat att brott lönar sig. Din lakoniska kommentar rörde konstaterandet att NL hade beviljats 3.500:- för att ta körkort. Menar du att det går att se en
lönsamhet i att sitta i fängelse i närmare tio år och för det betalas med ynka 3.500:-?
Folk jag umgås med och som gått på Handels och nu är färdiga jurister kan räkna. Du påstår dig vara snart färdig jurist. Hur räknar du hem lönsamhet i ett "projekt" som NL:s?
En annan sak: Om du med "brott lönar sig" försöker visa att du skulle stå över brottslig verksamhet, så kan jag påminna dig om att inköp av illegala substanser även det är att betrakta som brott.
Du har i en annan tråd här på flashen visat intresse för att skaffa droger illegalt.
Jag tror inte Sverige behöver fler ignoranta, uppblåsta och drogiga jurister.
Den smarta -tsss..