Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-07-13, 01:06
Medlem
Orkar inte läsa 160 sidor. Men.

Hur mycket kräva för att överdosera och sätta sig själv i rejäl fara? (Med 40% rent säger vi)

När avtar ruset? 40 min?
Citera
2015-07-13, 01:24
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Orkar inte läsa 160 sidor. Men.

Hur mycket kräva för att överdosera och sätta sig själv i rejäl fara? (Med 40% rent säger vi)

När avtar ruset? 40 min?

Rätt individuellt men om jag bara gissar så kanske 1.5-2g på en gång med den renheten. Då börjar det bli farligt, hjärtat kan rusa som bara den. Stroke är rätt nära då med.

Den mängden är dock inte ovanligt för en van brukare under en helkväll, men inte allt på en gång och definitivt inte för någon utan tolerans.

Effekten håller i sig oftast mellan 30-50min.
Citera
2015-07-13, 21:53
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Är det bara kokain, som drog, som kan få tandkött, läppar och tungspets att domna bort? Är lite osäker på vad jag har i en påse här hemma och drog lite på tandköttet med domningar i munnen i ca 10 min som resultat. Vet att kokain får effekten att det domnar bort, men kan det finnas andra substanser som uppvisar liknande effekt? Eller är det kola jag har?
Citera
2015-07-14, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Är det bara kokain, som drog, som kan få tandkött, läppar och tungspets att domna bort? Är lite osäker på vad jag har i en påse här hemma och drog lite på tandköttet med domningar i munnen i ca 10 min som resultat. Vet att kokain får effekten att det domnar bort, men kan det finnas andra substanser som uppvisar liknande effekt? Eller är det kola jag har?
lidokain (tandläkarbedövning). Kokain brukar bankas med det för att det ska verka potentare, vanligare bland gatulangare utomlands än i Sverige dock.
Citera
2015-07-14, 15:32
Medlem
Mulignans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
lidokain (tandläkarbedövning). Kokain brukar bankas med det för att det ska verka potentare, vanligare bland gatulangare utomlands än i Sverige dock.
Fast nu svarade du väl knappast på h*ns fråga? H*n skrev ju att det gällde droger, som väl knappast tandläkarbedövning får anses som?
Citera
2015-07-14, 16:52
Medlem
trattfans avatar
Har testat kokain flera olika gånger nu. Har testat med folk som snortar ladd ofta och enligt de var de bra kvalité på skiten. Ändå får jag knappt något rus?

Första gångerna körde jag film-snortandet där man bara sög i sig allt på 0.1 sekunder och då var det mer att halsen domnade av. Nu snortade jag lite mer passivt, i båda näsborrarna men känner inte att jag fick något speciellt rus? Går inte att jämnföra med t.ex alkohol/gräs.

Känns jättekonstigt att folk tycker om kokain så mycket. Jag kände knappt någon skillnad? Enda var att jag inte var speciellt trött. Utan sov väldigt lite under de dagarna jag tog kokset. Kände inte någon jätteskillnad i självförtroendet, tror jag?

Gör jag fel. Eller är det så som kokain är?
Citera
2015-07-14, 17:31
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Har testat kokain flera olika gånger nu. Har testat med folk som snortar ladd ofta och enligt de var de bra kvalité på skiten. Ändå får jag knappt något rus?

Första gångerna körde jag film-snortandet där man bara sög i sig allt på 0.1 sekunder och då var det mer att halsen domnade av. Nu snortade jag lite mer passivt, i båda näsborrarna men känner inte att jag fick något speciellt rus? Går inte att jämnföra med t.ex alkohol/gräs.

Känns jättekonstigt att folk tycker om kokain så mycket. Jag kände knappt någon skillnad? Enda var att jag inte var speciellt trött. Utan sov väldigt lite under de dagarna jag tog kokset. Kände inte någon jätteskillnad i självförtroendet, tror jag?

Gör jag fel. Eller är det så som kokain är?

du gör inte fel. koks är så. hyfsat överskattat men det psykiska beroendet är brutalt. man fastnar i det utan att märka det. sen så har du förmodligen fått i dig lite sämre kvalle oavsett vad dina polare säger.

men nej, det går inte att jämföra med tex weed, mdma osv. där känner du verkligen av skiten starkt också.
Citera
2015-07-14, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
du gör inte fel. koks är så. hyfsat överskattat men det psykiska beroendet är brutalt. man fastnar i det utan att märka det. sen så har du förmodligen fått i dig lite sämre kvalle oavsett vad dina polare säger.

men nej, det går inte att jämföra med tex weed, mdma osv. där känner du verkligen av skiten starkt också.

Eh what? Menar du att weed slår BRA kola med hästlängder?
Citera
2015-07-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulignan
Fast nu svarade du väl knappast på h*ns fråga? H*n skrev ju att det gällde droger, som väl knappast tandläkarbedövning får anses som?
Eh, va? Han undrade ju varför hans påse gjorde att det blev så bortdomnat, och svaret är högst troligt lidokain.
Citera
2015-07-14, 23:37
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Eh, va? Han undrade ju varför hans påse gjorde att det blev så bortdomnat, och svaret är högst troligt lidokain.
Om det är lidokain, vad händer om jag snortar det? Är det vanligt att man köper lidokain av sina kranar?
Citera
2015-07-15, 01:58
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Om det är lidokain, vad händer om jag snortar det? Är det vanligt att man köper lidokain av sina kranar?

Det är inte enbart lidokain du får, du får kokain utbankat med lidokain för att få till den avdomnande känslan som bra kokain gör..
Citera
2015-07-15, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Ja men det visste väl inte jag eller? du lät som en noob ang kola så jag antog att du va det rent generellt också haha
Då vet jag inte. Det enda jag vet är att koks inte bör ge några hårdare bieffekter dagen efter ifall det är bra grejer.
Nej det har du rätt i

har alltid så jävla svårt o sluta dricka, oavsett stimulanter eller ej. Har tjackat en hel del men ska aldrig mer göra det, man blir så stel, blir sällan fitta.. kola däremot helt nyfrälst i och sista och enda drogen jag tänker bruka! Ta det någon helg som den enda drog man tar tycker jag fan är helt ok Bättrar ju dessutom på ens kärleksliv (föroppningsvis iaf haha), älskar känslan av o va kung bland brudarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in