Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-07-02, 19:48
Medlem
getbusys avatar
Fan sicket kola de finns i götet nu lagom till sommaren å allt. Stenar glittriga, riktigt fint kola rus i ca 50 min. Inga pm tack, undrar bara fall någon annan stött på de?
Citera
2015-07-03, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
...Stenar glittriga...

Åh, låter som det jag upplevde i Holland förra sommarn. Fan vad jag är avis. Skicka upp en bild åtminstone!
Citera
2015-07-04, 01:07
Medlem
415brushans avatar
inget speciellt med de där glittriga. körde det, ok, men inget wow.
Citera
2015-07-04, 03:44
Medlem
Fan nu hände något nytt, tog en nyckel och började blöda näsblod helt galet. Var på krogen så extremt osmidigt så var tvungen att sticka.. Någon som varit med om liknande? Inte kört mycket alls ikväll kan jag tillägga och inte hänt tidigare, har dock hänt att jag fått näsblod dagen efter men aldrig under kvällens gång.

Kör fö. väldigt sällan, en handfull gånger per år och har inte kört sen valborg nu och det var bra pulveriserat.
Citera
2015-07-05, 13:04
Medlem
Körde kola igår typ 0.5 och känner mig så jäkla sleten idag, low som fan. Rätt vanligt som jag fattat det? Var ju kungen i några timmar igår så antar att det är priset man får betala idag.
Citera
2015-07-06, 17:13
Medlem
Kan man återställa dopaminreceptorerna fullständigt?

Nu har jag förvisso bara kört ett kort (men intensivt) kokainbruk under en festkväll och slutat snorta vid 10 på morgonen. Utgår således från att jag inte skadat/blivit av med receptorer så pass att jag inte kan bli återställd.
Men frågan väcktes.

Finns det belägg för att man kan återställa sina dopaminreceptorer fullständigt efter att de skadats/försvunnit?
Hur lång tid tar det isåfall?
Kan dopaminreceptorerna skadas/försvinna efter en enda festkväll där man drar i sig ca 1,5 gram kokain?
Citera
2015-07-06, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varzog
Nu har jag förvisso bara kört ett kort (men intensivt) kokainbruk under en festkväll och slutat snorta vid 10 på morgonen. Utgår således från att jag inte skadat/blivit av med receptorer så pass att jag inte kan bli återställd.
Men frågan väcktes.

Finns det belägg för att man kan återställa sina dopaminreceptorer fullständigt efter att de skadats/försvunnit?
Hur lång tid tar det isåfall?
Kan dopaminreceptorerna skadas/försvinna efter en enda festkväll där man drar i sig ca 1,5 gram kokain?

Krävs nog jääävligt mycket mer för att skada receptorerna permanent. Din hjärna må ha mycket dopamin att återställa, därmed avtändningen. Men hjärnan kommer inte sluta återställa dopaminet, nej.
Citera
2015-07-07, 01:38
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Körde kola igår typ 0.5 och känner mig så jäkla sleten idag, low som fan. Rätt vanligt som jag fattat det? Var ju kungen i några timmar igår så antar att det är priset man får betala idag.

nej det ska inte vara så. Det är just anledningen till att de som har cash oftast väljer kola då det inte ger "bakfylla", sömnlöshet eller nåt större negativt om kolat är bra.

du måste ha fått tjack eller nån rc. man ska inte känna sig sleten dagen efter på kola, men om du har supit som ett svin, ja då är du förmodligen bara bakfull och kolan har inget med det att göra.
Citera
2015-07-07, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Fan sicket kola de finns i götet nu lagom till sommaren å allt. Stenar glittriga, riktigt fint kola rus i ca 50 min. Inga pm tack, undrar bara fall någon annan stött på de?

Har sprungit på dunder i dessa trakter de senaste 2 mån.
Råkade ha 0,2 liggande i ett par jeans sen i lördags så et blev två fina nattisar...
Citera
2015-07-11, 10:49
Medlem
Körde suboxone cirka 4mg vid 23.00 igår. Lugnt o dra kola + etyl idag?

hur det är med Adhd och kola, kan detta påverka?
Senast redigerad av Scoones 2015-07-11 kl. 11:01.
Citera
2015-07-11, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
nej det ska inte vara så. Det är just anledningen till att de som har cash oftast väljer kola då det inte ger "bakfylla", sömnlöshet eller nåt större negativt om kolat är bra.

du måste ha fått tjack eller nån rc. man ska inte känna sig sleten dagen efter på kola, men om du har supit som ett svin, ja då är du förmodligen bara bakfull och kolan har inget med det att göra.
Mjo det var nog att jag hade supit som ett jävla svin hehe. Man fattar det ju inte då utan där är man ju "nykter" eller hur man ska säga. Jag vet hur kola funkar och jag vet inte minst vad tjack är haha, det är en ganska brutal skillnad
Citera
2015-07-12, 18:29
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Mjo det var nog att jag hade supit som ett jävla svin hehe. Man fattar det ju inte då utan där är man ju "nykter" eller hur man ska säga. Jag vet hur kola funkar och jag vet inte minst vad tjack är haha, det är en ganska brutal skillnad

Ja men det visste väl inte jag eller? du lät som en noob ang kola så jag antog att du va det rent generellt också haha
Då vet jag inte. Det enda jag vet är att koks inte bör ge några hårdare bieffekter dagen efter ifall det är bra grejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in