2015-07-13, 23:12
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Visst att Mush gör mål... Men har aldrig sett på maken till egoism och felbeslut efter målet. Känns som att det är viktigare för honom att han gör fler mål än att Djurgården vinner med marginal.
Eh va? Han verkar totalt oegoistisk ju? Förra matchen hade han kanske lite hybris då han borde gjort mål. Verkar vara en väldigt ambitiös person som sättet laget före jaget och hans jobb är inte att passa även om han lyckas bra med det ibland.
Citera
2015-07-13, 23:17
Medlem
Han Muschkewi(hur fan stavas det?) måste ju vara Allsvenskans bästa värvning på år och dagar. Har han ens gjort en dålig match? Utan honom hade Djurgården harvat i botten och fått vara glada om dom sluppit kval. Lyckas Dkurgården behålla honom hela säsongen så vete fan om man inte bör höja ett varningens finger att Djurgården kommer bli att räkna med i guldstriden...
Citera
2015-07-13, 23:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Han Muschkewi(hur fan stavas det?) måste ju vara Allsvenskans bästa värvning på år och dagar. Har han ens gjort en dålig match? Utan honom hade Djurgården harvat i botten och fått vara glada om dom sluppit kval. Lyckas Dkurgården behålla honom hela säsongen så vete fan om man inte bör höja ett varningens finger att Djurgården kommer bli att räkna med i guldstriden...
Det är ofta som man inte vet om du trollar eller är seriös. Mushekwi är en bra spelare och den överlägset mest oförutsägbara succén i år men den bästa allsvenska värvningen på år och dar..? Pfft.
Citera
2015-07-13, 23:33
Medlem
15 matcher och halvvägs.
Två flippar (lag)
Djurgården (trodde de skulle harva runt kvalstrecket)
Norrköping (trodde att de skulle vara ojämnare, snitta över 2p/match är starkt av unga Peking)

Floppar (lag)
Malmö (trodde de var starkare än ifjol, att Åge satt sin prägel)
Örebro (var förblindad av deras höst och cup)

Bedömning utifrån förväntan (att GBG, Elfsborg skulle vara i toppen var väntat)
Citera
2015-07-13, 23:36
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
15 matcher och halvvägs.
Två flippar (lag)
Djurgården (trodde de skulle harva runt kvalstrecket)
Norrköping (trodde att de skulle vara ojämnare, snitta över 2p/match är starkt av unga Peking)

Floppar (lag)
Malmö (trodde de var starkare än ifjol, att Åge satt sin prägel)
Örebro (var förblindad av deras höst och cup)

Bedömning utifrån förväntan (att GBG, Elfsborg skulle vara i toppen var väntat)
Flipparna är givna. På flopplistan lägger jag till AIKs bortaspel
Citera
2015-07-13, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Det är ofta som man inte vet om du trollar eller är seriös. Mushekwi är en bra spelare och den överlägset mest oförutsägbara succén i år men den bästa allsvenska värvningen på år och dar..? Pfft.
Jag trollar inte, han är en av dom bästa jag sett på länge, lite som en ung Etoo...
Citera
2015-07-13, 23:40
Medlem
Jag har nog aldrig sett en sämre insats av Helsingborg. Det börjar lukta superettan & det förtjänar fan vi. Derby mot ängelholm kanske vi kan vinna?
Citera
2015-07-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Jag har nog aldrig sett en sämre insats av Helsingborg. Det börjar lukta superettan & det förtjänar fan vi. Derby mot ängelholm kanske vi kan vinna?
Ni kan inte ha varit sämre än Falkenberg idag. Bortsett från Brage (som åkte ur Superettan 2013 med buller och brak) och Syrianska (När vi vann med 6-0, vilket var i underkant) så har jag inte sett någon sämre prestation sen arenabytet. Ett under att de ligger över kvalstrecket.
Citera
2015-07-13, 23:44
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Beror ju på hur man kategoriserar "bästa värvningen", finns bra många bättre spelare än Mush men om man räknar in pris, lön och förväntningar är det väl en av de bästa på många år och dar?

Men jag kan självklart räkna upp 10 spelare i allsvenskan nu som håller högre klass.
Citera
2015-07-14, 00:21
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Beror ju på hur man kategoriserar "bästa värvningen", finns bra många bättre spelare än Mush men om man räknar in pris, lön och förväntningar är det väl en av de bästa på många år och dar?

Men jag kan självklart räkna upp 10 spelare i allsvenskan nu som håller högre klass.
Det var just "bästa allsvenska värvningen på år och dar" jag reagera på och sakerna du räknar upp tog inte Azdz med i beräkning. Senaste värvningen som påminde om Mush lär väl va Teteh Bangura?
Citera
2015-07-14, 00:29
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Det var just "bästa allsvenska värvningen på år och dar" jag reagera på och sakerna du räknar upp tog inte Azdz med i beräkning. Senaste värvningen som påminde om Mush lär väl va Teteh Bangura?
Håller med,
Tiden får avgöra om han räknas som en bättre värvning om Teteh Bangura när säsongen är avrundad.
Citera
2015-07-14, 01:02
Medlem
ZenginsMasks avatar
Är inte Gefle en flipp så här långt? De borde ligga längre ner än på en åttondeplats med tanke på att deras spelarmaterial. Dom gör det bra år efter år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in