Citat:
Ursprungligen postat av
Ranel
Ja Molins verkar vara en riktigt jävla idiot, radarparet Molins/Rosenberg kanske är bra fotbollsspelare men vilka jävla svin de är. Kom och tänka på upptaksträffen innan säsongen där alla lagen var där för att bli intervjuade, men Malmö åkte hem efter lunch, de tyckte inte att de behövde vara kvar längre än så. Hatar nonchalans och respektlöshet.
+1. Norlings MFF var oändligt mycket mer sympatiskt (ja, dra upp Albornoz nu va). Jag kan inte stå bakom Rosenbergs och Molins eviga svinande på plan, man skäms. Och detta ständiga kaxande dessutom, total avsaknad av ödmjukhet. Hade jag inte varit mff:are hade jag föraktat årets årgång och önskat att laget tokfloppat.
Dessutom långbollarna på det som "geniet" Hareide predikar. "Det är bra att kunna spela varierat". Hör man en sådan kommentar innan match så vet man att det väntar långbollar i 90 minuter. Vi håller sakta men säkert att gå ifrån de finlir som byggt upp oss till Sveriges bästa och mest underhållande fotbollslag och fårskocken till supportrar har köpt denna förvandling helt för att vi råkade snubbla in i CL i fjol.
Det finns 1 spelare som är positiv i år och det är Eikrem. Han är en lirare. Förr i tiden fanns Ricardinho, Albornoz, Hamad, Forsberg, Thern, Rantie osv. Jag saknar de tiderna.