nej det var inte ironi, jag har aspergers jag använder inte ironi :P
vad är Serotonergt syndrom?
finns det något bra billig inrikes 5htp sida?
vilka doser behöver man för att lindra ångesten men samtidigt inte få ett nytt beroende
Fick precis en varning för offtopic och trams.. Men jag får rätta mig efter det. Hur ska jag göra när jag tagit 50g förra veckan och inte är förberedd eller påläst om avtändningen då jag räknade med påfyllning idag som jag ej fick? Är det jobbig fysisk avtändning eller psykisk eller blir man bara lite off ett tag? Någon som tagit sånna mängder under kort tid och sen slutat tvärt?
alltså du peta i dig 50g på en vecka? Hur intog du, hur stora doser va du uppe i på slutet, hur start e abstinensen nu eller kör du annat medans du väntar?
började med bomber på 200mg i måndags, sen vart jag full på eftermiddagen och började bomba 0,5g åt gången sen dess mån-fre... har kört det sen i måndags. konstigt nog räckte mirtizapine och quentapine till att sova hela veckan förrutom fredan, lördan och söndan för då söp jag och var vaken hela helgen.
på fredagen hade jag ca 20g kvar. men under fredan och lördan hade jag tagit ca 10-12g allt som allt men på söndagen skulle jag igentligen ha 8-10g kvar men jag var så trött och sliten och full så jag kmr inte ihåg vart dom sista försvunnit.. men vaknade upp idag och hade inget kvar :P
nu har jag ångest, oro, sömnlöshet, käkspänningar och svettningar. men kan inte riktigt urskilja om det är ångest från lyrican som jag gått ct på från 5-6000mg om dagen i 7 månader eller om det är från detta..
allt jag kommer ihåg var att jag inte ville gå över 0,5g åt gången för varje bomb för jag kände att det var slösseri.. betalade ändå 80kr/g men vem fan vet jag kommer ju inte ihåg så mkt :P
så det ärr inte värt det att köra ett race till?
det är ju ingen som har åkt in till sjukan än vad jag vet..
har testat mkt men vart ganska hookt på denna känslan
så det ärr inte värt det att köra ett race till?
det är ju ingen som har åkt in till sjukan än vad jag vet..
har testat mkt men vart ganska hookt på denna känslan
bror självklart på aktivitet.. och jag har bara tagit denna substans 1 en vecka och då gick det åt 50g.. dagliga dosen varierade lite.. men ni har rätt jag får nog stasha den nya leveransen och läsa på och tänka om så jag inte skördas som alla andra som har fått för sig att överdriva.
problemet är ju att jag är en sån där "allt eller inget" person.. och när man har ekonomin till det så är det väldigt lätt att säga "äh fuck it jag beställer 1hg och kör på tills jag inte pallar mer". och ja jag är medveten om att jag är idiot men det är ju den där jävla missbruks personligheten.. fan missbrukar tom chips :P