2015-06-19, 07:42
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskra
Nostalrius GM's är väldigt strikta med att boosta sina egna alts. De bannar dig på fläcken om de fattar att du multiboxar på något sätt.

Är ju inte så svårt att komma undan med det, bara agera som om din level 60 vore spelad av en kompis som sitter bredvid.
Citera
2015-06-19, 12:27
Medlem
Hört en del gott om private servers.
Är lite sugen på att börja på denna
http://vanillagaming.org/

Någon med erfarenhet? Snabb XP (15x) verkar ju soft iaf, 1-60 tog ju typ 12-15 days played annars (edit: i orginal WoW dvs).
Citera
2015-06-19, 13:24
Medlem
Sammalikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Är ju inte så svårt att komma undan med det, bara agera som om din level 60 vore spelad av en kompis som sitter bredvid.

Precis som Whiskra skrev så är multiboxing på det sättet mot Nostals regler och jag känner inte att risken är värd att behöva levla/geara en till tank ^^

Så om nån e sugen på alt boost trading på skicka PM!
Citera
2015-06-19, 23:08
Medlem
Obscuritys avatar
Nu är WotLK-servern uppe.

276 players online för stunden vid release och jag är högst level på Horde-sidan.

Riktigt skoj att vara med på en öppning för en gångs skull.
Citera
2015-06-20, 17:32
Medlem
Bondbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Nu är WotLK-servern uppe.

276 players online för stunden vid release och jag är högst level på Horde-sidan.

Riktigt skoj att vara med på en öppning för en gångs skull.
Hur är servern då?
Citera
2015-06-20, 17:37
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bondbrud
Hur är servern då?

Rätt stabil, endast varit med om 3~ buggar som inte varit game breaking.

Men en sak är säker, det är fler som är Hardcore på Alliance-sidan när det gäller levelandet och hela köret.

Men jag tror servern växer sakta men säkert, en GM flög förbi mig och frågade om jag hittade några bugs/problem, så känns ändå som att det vill hålla igång en bra server.

Jag är den enda som är Death Knight samt den andra som är 60+ på Horde sidan, så känns riktigt kul att vara i täten.

Rekommenderas starkt!
Citera
2015-06-21, 06:37
Medlem
Obscuritys avatar
First 80 Horde på servern nu...

... Och så fick jag en Time-Lost Proto-Drake som present.

Nu blir det att sova, 3 timmar sedan release har det blivit i sömn
Citera
2015-06-28, 21:02
Medlem
Söker en eller flera partners att lira arena med på warmane (gamla AT). Kan lira rogue, lock, disc och mage. PM för mer info.
Citera
2015-07-02, 00:19
Medlem
Obscuritys avatar
Ingen här som spelar på Monsters Arthas 3.3.5 Realm?

Har endast stött på två svenskar, vilket känns märkligt...
Citera
2015-07-02, 01:37
Medlem
http://www.primalwow.org/ jag började på denhär servern för några dagar sen, den är ca 2 månader gammal och har ett väldigt intressant koncept. om ni läser lite info om den=) dock så är det väldigt dåligt med spelare än, ca 100 på peaks.
sen dom som vill ha en bra cata-server så rekommenderar jag atlantiss.eu. spelat på atlantiss ett tag nu och är väldigt nöjd, ska tydligen vara mycket bättre än warmane efter vad jag har hört.
Citera
2015-07-12, 23:36
Medlem
Lirar på Nostalrius, Har en 44 Undead Mage och en level 44 Hunter Dwarf. Lirar just nu på Allyn har rerollat. Heter Julesnus och Mightypeach på horden! Ska bli kul att göra DM North Tribute Runs solo och sälja ringen till rogues/feral druider
Citera
2015-07-13, 03:28
Medlem
Wopzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groven85
Lirar på Nostalrius, Har en 44 Undead Mage och en level 44 Hunter Dwarf. Lirar just nu på Allyn har rerollat. Heter Julesnus och Mightypeach på horden! Ska bli kul att göra DM North Tribute Runs solo och sälja ringen till rogues/feral druider

Är servern nere ofta?

Sugen på testköra men kommer inte in.

Denna bild som får mig att överväga servern. Finns inget värre än döda servrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in