2016-04-03, 11:44
Medlem
Här kommer en ny studie som följer samma spår som de tidigare jag har postat i denna tråd.

Citat:
TEST caused widespread cardiac fibrosis and prostate hyperplasia, which were less pronounced with TREN. We propose that TEST replacement therapy may have contraindications for males with TD and obesity-related MetS. TREN treatment may be more effective in restoring androgen status and reducing cardiovascular risk in males with TD and MetS.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26584015
Citera
2016-04-03, 14:32
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NextGeneration
Här kommer en ny studie som följer samma spår som de tidigare jag har postat i denna tråd.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26584015
Intressant läsning, detsamma gäller tidigare artiklar som postats i tråden!
Mvh
Citera
2016-05-10, 08:28
Medlem
eemmiiills avatar
Har nu kört win+TrenA i 13 dagar. Ådror börjar dyka upp osv men jag har INGA märkbara bieffekter av trenet, när jag läser runt så börjar nästan alla få biverkningar efter 7-10dagar. Ska jag anta att ådrigheten endast kommit från winnarna hittills eller kan det vara så att jag är en av dom som knappt får biverkningar av Tren?
Citera
2016-05-10, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eemmiiill
Har nu kört win+TrenA i 13 dagar. Ådror börjar dyka upp osv men jag har INGA märkbara bieffekter av trenet, när jag läser runt så börjar nästan alla få biverkningar efter 7-10dagar. Ska jag anta att ådrigheten endast kommit från winnarna hittills eller kan det vara så att jag är en av dom som knappt får biverkningar av Tren?

Jag har kört tre märken på tren A, Helt fria ifrån biverkningar möjligtvis lite värre acne under trenkur.

Första gången på Tren E, Gick det dryga månaden, sen var jag tvungen att hoppa av. Funkade inte alls.
För mig var Ace/Enhante som dag och natt rent biverkningsmässigt
Citera
2016-05-10, 09:16
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:

Jag har märkt att det är som dag och natt beroende på vilket märke Tren man kör. Sj ligger jag på 400mg ew utan märkbara biverkningar. Men det du borde känna först är dålig kondis och svettas mycket mera. På högre doser kan jag knappt sova alls och får jobbiga blodsockerfall.
Citera
2016-05-10, 15:49
Medlem
eemmiiills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag har märkt att det är som dag och natt beroende på vilket märke Tren man kör. Sj ligger jag på 400mg ew utan märkbara biverkningar. Men det du borde känna först är dålig kondis och svettas mycket mera. På högre doser kan jag knappt sova alls och får jobbiga blodsockerfall.

Hm, kör Phoenix 100mg eod. Jag är väl trött konstant och vaknar om nätterna och måste pissa, inga svettningar eller så. Kondisen kanske märks med tanke på tröttheten, svettas som vanligt när jag kör cardio och typ inget alls när jag kör gymträning. Svettas inte så lätt vanligtvis
Citera
2016-05-10, 22:59
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Hm, kör Phoenix 100mg eod. Jag är väl trött konstant och vaknar om nätterna och måste pissa, inga svettningar eller så. Kondisen kanske märks med tanke på tröttheten, svettas som vanligt när jag kör cardio och typ inget alls när jag kör gymträning. Svettas inte så lätt vanligtvis

Du kanske har tur och klarar dig från biverkningar, jag ligger på tren nu och känner inget förutom sämre flås och då brukar jag få så mycket biverkningar av tren att det inte ens är värt att köra. Där det märks är på vågen, midjan och mycket mera ådrig. Jag väger mig 1ggr/v och jag har käkar riktigt lite sen förra invägningen så trodde att jag skulle gått ner några kilon då det syns att jag tappat fett. Men istället så har jag gått upp 2kg

Jag och polarna körde bara phoenix för några år sen och alla var grymt nöjda och enligt oss det bästa UG labbet vi kört så har svårt att tro att dom inte håller måttet fortfarande. Nu har jag dock inte kört PR på ca 2år då jag inte har kvar min PR kontakt så kan inte uttala mig om hur dom är i dagens läge.
Citera
2016-05-10, 23:16
Medlem
Fan, vad jag älskar tren. Känns så fel att säga det, men det går inte att beskriva känslan som något annat än en ren förälskelse. Doser om 200 mg tren a eod är fantastiskt, och gör verkligen magi med ens kropp och sinne.
Citera
2016-05-11, 08:22
Medlem
eemmiiills avatar
Citat:
Du kanske har tur och klarar dig från biverkningar, jag ligger på tren nu och känner inget förutom sämre flås och då brukar jag få så mycket biverkningar av tren att det inte ens är värt att köra. Där det märks är på vågen, midjan och mycket mera ådrig. Jag väger mig 1ggr/v och jag har käkar riktigt lite sen förra invägningen så trodde att jag skulle gått ner några kilon då det syns att jag tappat fett. Men istället så har jag gått upp 2kg

Jag och polarna körde bara phoenix för några år sen och alla var grymt nöjda och enligt oss det bästa UG labbet vi kört så har svårt att tro att dom inte håller måttet fortfarande. Nu har jag dock inte kört PR på ca 2år då jag inte har kvar min PR kontakt så kan inte uttala mig om hur dom är i dagens läge.

Får hoppas att så är fallet ja vågen har gått något kilo + faktiskt, dessutom är jag hårdare så det bör ju faktiskt funka, men är lite orolig eftersom jag mixar med winnar om det är dom som har gett mig detta. Ådrigare är jag ju också
Citera
2016-05-11, 11:12
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Får hoppas att så är fallet ja vågen har gått något kilo + faktiskt, dessutom är jag hårdare så det bör ju faktiskt funka, men är lite orolig eftersom jag mixar med winnar om det är dom som har gett mig detta. Ådrigare är jag ju också

Winnar vet jag tyvärr ingenting om och skulle inte ens röra med tång, så kan tyvärr inte svara på det. Men om du legat på kcal- och förlorat fett men gått upp i vikt är det nog garanterat Tren som gör jobbet. PR är dessutom det märke jag litar mest på av alla märken efter många års kurande så du behöver nog inte oroa dig.
Citera
2016-05-11, 18:54
Medlem
eemmiiills avatar
Citat:
Winnar vet jag tyvärr ingenting om och skulle inte ens röra med tång, så kan tyvärr inte svara på det. Men om du legat på kcal- och förlorat fett men gått upp i vikt är det nog garanterat Tren som gör jobbet. PR är dessutom det märke jag litar mest på av alla märken efter många års kurande så du behöver nog inte oroa dig.

Fan vad härligt, bara att fortsätta bli hårdare då
Citera
2016-05-13, 14:43
Medlem
Godrics avatar
Hur upplever ni sexlusten på tren? Kört tren i snart 10v med 3 olika märken.

även kört tidigare, utan några större bieffekter förutom sömn och svettningar..

Iaf, första vailen kände jag väl inte så mycket av något. lite styrka men körde även sust och oxar....

Andra vailen så var oljan riktigt sådär jävla rostfärgad. Men fyfan, 3 stick sen var jag kåtare än fan.. Sömnlösa nötter, ådror från helvete och stark som en oxe.. min kran gick upp i rök så drog hem lite tren från nätet, dock nytt märke.

Kåtheten försvann och känns nästan som deca-kick. Får upp skiten och blir hård, men från den lusten jag hade innan så känns det nu som jag nar noll sexlust

Dock är sömnlösa nätter kvar, sjuka drömmar och svettningar och styrka består..

MEN sexlusten just på andra vailen och den rostiga oljan var insane. Nu är det genesis 1ml ampuller och oljan är inte alls sådär mörk.. Andra vailen var british dispensary
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in