2015-07-10, 20:23
Medlem
Frozenpowders avatar
Q: jag har pundat tram, 350 mg, för 4 timmar sen o slängde i mig 300 till nu precis, kommer detta synas på måndag? måste veta för jag har läge att ställa in urinprovet men vill helst inte då det väcker misstankar varje gång jag ställt in har soc lackat ur på mötena men syns de? väger 60 kg 1.78 cm lång man. 19 år gammal

EDIT: Dom testar på ALLT alla extra stickor hit o dit. så det syns men måste veta hur LÄNGE det syns och om det kommer synas såklart ^^
2015-07-11, 11:22
Medlem
någon här som är helt säker om 5C-AKB48 visar på spice stickor? mvh
2015-07-11, 15:23
Medlem
Är jag dödsdömd?!?!?!

Ska om 5 dagar lämna ett urinprov för att få påbörja en finansierad pilotutbildning i Norge. Detta urinprov ska på ANALYS.

Sen mitten av jan-15 till mitten av maj - mer exakt: 17 VECKOR - har jag rökt cirka 3-4ggr/veckan.

Det kmr allts ha gått (exakt) 55 dagar sedan senaste intag av cb. Bör jag vara orolig?!

Väger: 64kg
Längd: 180 cm

Är ytterst smal.

Hur tror Ni mina chanser är? Vill över allt påbörja denna utbildning då jag redan har spenderat 40k på tester för att bli antagen till denna normalt DYRA utb.

Hjäääälp!
2015-07-11, 19:19
Medlem
Torskade förra veckan med weed och tjack på mig och fick lämna blodprov som kommer visa positivt.
Vet att jag bör ligga lågt men ska på en festresa nästa vecka som är planerad sedan länge och undrar hur det ligger till om jag skulle stoppa i mig något nu medan jag väntar på provresultaten från blodprovet? Endast gräs/tjack isåfall så inga nya substanser.
2015-07-11, 20:49
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpowder
Q: jag har pundat tram, 350 mg, för 4 timmar sen o slängde i mig 300 till nu precis, kommer detta synas på måndag? måste veta för jag har läge att ställa in urinprovet men vill helst inte då det väcker misstankar varje gång jag ställt in har soc lackat ur på mötena men syns de? väger 60 kg 1.78 cm lång man. 19 år gammal

EDIT: Dom testar på ALLT alla extra stickor hit o dit. så det syns men måste veta hur LÄNGE det syns och om det kommer synas såklart ^^

Det kommer synas, tyvärr
2015-07-12, 14:11
Medlem
Bjurnes avatar
Hur vanligt är det att dom på beroendemottagningen/centrum skickar provtagningen på analys och inte bara nöjer sig med sticka?
2015-07-12, 14:54
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Har skummat igenom några sidor snabbt utan att se något svar på min fråga. Var kan jag få tag på en provsticka eller liknande för att kolla vad det är för någon drog som min påse kan innehålla? Fått tag på lite good stuff men av en oklar källa så vill gärna dubbelkolla innan jag testar det själv. Finns det något husknep där man kan få reda på vad innehållet är?

Har ställt frågan i tråden om vilka droger som min påse kan tänkas innehålla i rätt tråd. Här vill jag ha reda på var jag kan få tag i saker för att testa och få säkert svar.

Tacksam för svar!
2015-07-12, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagundrar123
Är jag dödsdömd?!?!?!

Ska om 5 dagar lämna ett urinprov för att få påbörja en finansierad pilotutbildning i Norge. Detta urinprov ska på ANALYS.

Sen mitten av jan-15 till mitten av maj - mer exakt: 17 VECKOR - har jag rökt cirka 3-4ggr/veckan.

Det kmr allts ha gått (exakt) 55 dagar sedan senaste intag av cb. Bör jag vara orolig?!

Väger: 64kg
Längd: 180 cm

Är ytterst smal.

Hur tror Ni mina chanser är? Vill över allt påbörja denna utbildning då jag redan har spenderat 40k på tester för att bli antagen till denna normalt DYRA utb.

Hjäääälp!
Bump
2015-07-12, 18:46
Medlem
Bling Blings avatar
Jag har en hypotetisk fråga angående recept och urinprover som jag har funderat lite på.

Säg att man har haft ett läkemedel (exempelvis Tramadol) utskrivet av läkare för flera år sedan, och man nu känner för att käka lite tradd nån gång ibland. Kan man, i händelse av att man skulle åka på ett urinprov på jobbet, då hävda att man bara ätit sin medicin som man har haft liggande hemma i evigheter utan att röra? Alltså, kan en annan läkare på något vis se vad man har haft för recept långt bakåt i tiden, och skulle det isåfall spela någon roll hur gammalt receptet är? Jag menar, läkemedel håller ju oftast rätt länge, och även om det skulle ha gått över B.F-datum borde man väl ha rätt att käka sina piller bäst man vill?

Har faktiskt undrat över detta länge så om någon vet, dela gärna med er. Tack!
2015-07-12, 21:48
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bling Bling
Jag har en hypotetisk fråga angående recept och urinprover som jag har funderat lite på.

Säg att man har haft ett läkemedel (exempelvis Tramadol) utskrivet av läkare för flera år sedan, och man nu känner för att käka lite tradd nån gång ibland. Kan man, i händelse av att man skulle åka på ett urinprov på jobbet, då hävda att man bara ätit sin medicin som man har haft liggande hemma i evigheter utan att röra? Alltså, kan en annan läkare på något vis se vad man har haft för recept långt bakåt i tiden, och skulle det isåfall spela någon roll hur gammalt receptet är? Jag menar, läkemedel håller ju oftast rätt länge, och även om det skulle ha gått över B.F-datum borde man väl ha rätt att käka sina piller bäst man vill?

Har faktiskt undrat över detta länge så om någon vet, dela gärna med er. Tack!

Det som gäller är att du ska ta dem så som läkaren gett ordination på tex Max 100mg om dagen för den tiden skadan gäller tex 2 veckor. Efter det är det olovligt , räknas ju som att medicinen är utsatt. Behövs det längre så måste du prata med läkaren om det .

Dock så är det ju inte många som är sådana paragrafryttare till 100% är ju vanligt att folk
har gamla läkemedel hemma i skåpet . Bara du uppger att du tex tog några nu under veckan,
haft ont i ryggen och hade ett par kvar sedan tidigare. Så var ärlig bara innan testet så är det nog
ingen fara ska du se.

Sen, dock beroende på vad du jobbar med inte bara åka på urinprov hur som helst.

//Retarderad
2015-07-13, 15:56
Medlem
Ska göra urinprov vid nyanställning, och undrar vilket cutoff nivå som kommer att användas? Ifall vi förutsätter att det skickas på analys.
2015-07-13, 21:00
Medlem
Hej, jag ska göra ett blod och analys test för att spåra droger då socialen vill ha det av olika anledningar. De vill ev skicka mig på LVM. Jag tog urintest runt 13 idag med sticka och det visade negativt (dock svaga sträck?). Jag drog min sista lina amfetamin natten mellan fredag och lördagen runt 03, tog även 2 bloss av hasch. Tror ni något av detta kommer synas i analysen? Hur länge kan dom spåra alkohol om jag gör alla möjliga tester som dom kryssat i inför blodprovet som ska göras imorgon? Jag drack i fredags samt onsdagen, och sen har jag druckit nästan dagligen i 3 veckor innan det. Rätt rejält. Så jag blivit full varje dag. Speciellt förrförra veckan. Hur tror ni det kommer gå för mig? Kan också nämna att jag fick åka ambulans i onsdags då jag hade stoppat i mig ett antal tramadol och iMovane, och massa alkohol ovanpå det. Jag vet jag har problem, därför behöver ingen kommentera det. Är skiträdd nu och har lärt mig en läxa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in