2015-02-25, 22:55
Medlem
KottonmouthKings avatar
Försöker för tredje gången: Har rökt 1 gång denna månaden (2 bloss) innan dess rökte jag dagligen under ca 6 månader. Är jag ren?
2015-02-25, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KottonmouthKing
Försöker för tredje gången: Har rökt 1 gång denna månaden (2 bloss) innan dess rökte jag dagligen under ca 6 månader. Är jag ren?

Utan minsta tvivel
2015-02-25, 23:35
Medlem
Tjena tjena. Kanske låter dumt men vill bara kolla för att.. Ej kickat på 7 veckor och har pisseprov på Tisdag. Vet ju att jag kommer klara mig. Idag så ringde en brud o bad mig komma förbi. Absolut, nekar ej en dam i nöd
Helt plötsligt drar hon fram en J o puffar.. Finns det någon chans att jag kan ha fått i mig minsta lilla skit genom luften bara? Kände mig inte alls påverkad elr så men men.. Är 176, vikt 75-80
2015-02-26, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
För mig och andra kompisar med snabb metabolism tar det cirka 2 veckor att bli ren från THC vid dagligt rökande under en längre period. Ikto syns knappt vid UP eftersom det är så höga gränsvärden för klonazepam. Gjorde själv ett test på mig efter att jag hade käkat 4 ikto och det visade inget....

Hade visst redan fått svar, tack för det.

Cool, då borde jag lira i samma liga. Shit, vad onödigt länge jag höll upp sist. Nåväl.
Senast redigerad av Snajsan 2015-02-26 kl. 00:15.
2015-02-26, 04:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oscaarjonne
8 mg av vad?

Subutex pratade Linah89 om tidigare så är nog det som menas?

Dvs hur länge det syns i urin prov om man tagit 8mg subutex i 5-6år dagligen..frågar du mig så skulle jag gissa på minst 2.5 vecka upp till 3 veckor lätt! Man har liksom pumpat in det dagligen i 5-6år 8mg är ingen mega dos förvisso men längden avgör detta helt klart!

Mvh 4BD1
2015-02-26, 04:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KottonmouthKing

Ja du är garanterat ren nu.
2015-02-26, 04:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrBadman
Tjena tjena. Kanske låter dumt men vill bara kolla för att.. Ej kickat på 7 veckor och har pisseprov på Tisdag. Vet ju att jag kommer klara mig. Idag så ringde en brud o bad mig komma förbi. Absolut, nekar ej en dam i nöd
Helt plötsligt drar hon fram en J o puffar.. Finns det någon chans att jag kan ha fått i mig minsta lilla skit genom luften bara? Kände mig inte alls påverkad elr så men men.. Är 176, vikt 75-80

Finns en stor chans till det, dock ska det jävligt mycket till för att ge utslag så det är inget du behöver tänka på för fem öre.
2015-02-26, 04:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Kommer förmodligen få göra pissprov för ett jobb om en vecka eller två, vet ni vad det brukar vara för standard tester vid jobb? Om jag rökte senast igår och tog sub, det väl ute om nån vecka? Och rökat sitter i längre än sub i kroppen eller?

Men fattat att jag ska träna mkt nu och dricka mycket, b-vitamin och sånt behöver man bara ta samma dag som provet eller?

Beror på hur länge du brukat båda substanserna.. är det en gångs ligg så är det grönt. är det dagliga intag under minst 4 veckor så är det rött, såvida du inte gör testet om 2 veckor från det du skrev då är det grönt igen.

sub sitter längre än rökat om man inte brukat rökat under långa perioder i höga doser, dvs vi pratar minst 5g/ dag.
2015-02-26, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Det syns inte.
Du hade så rätt. Allt var grönt!

Tack för de lugnande orden.
2015-02-26, 18:11
Medlem
T-L-Ks avatar
Ca 0.8g hasch vid ett enstaka tillfälle. Är jag ren 7 dagar senare?
2015-02-26, 19:34
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Troligtvis ja, brukar inte ta mer än 2-4 dagar att bli ren oavsett rökmängd om det bara är vid ett tillfälle.
2015-02-26, 20:08
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K

Du klarar dig garanterat !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in