2008-08-18, 13:45
Medlem
tja

Yo Waddapp?!

Torska igår, skulle på konsert med polaren, Snuten trodde att vi hade handlat banan och följde efter oss. Vi hade ju inte gjort detta men hade 0.5g liggandes i bilen, aja ner på stationen tänkte att nu är det kört. Åkte dit på söndag kväll och hade rökt ons, tors och fredag natt. Till min förvåning är pisseprovet rent, inte druukit massa vatten eller nått, gött gött tänkte jag för att senare bli förkrossad av att jag ska på blodprov, är ju inte sjukt kul att åka på en grov drograttfylla så nu till frågan:

Skall jag kasta yxan i sjön redan nu eller finns det hopp?
2008-08-18, 18:11
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodan(2)
Yo Waddapp?!

Torska igår, skulle på konsert med polaren, Snuten trodde att vi hade handlat banan och följde efter oss. Vi hade ju inte gjort detta men hade 0.5g liggandes i bilen, aja ner på stationen tänkte att nu är det kört. Åkte dit på söndag kväll och hade rökt ons, tors och fredag natt. Till min förvåning är pisseprovet rent, inte druukit massa vatten eller nått, gött gött tänkte jag för att senare bli förkrossad av att jag ska på blodprov, är ju inte sjukt kul att åka på en grov drograttfylla så nu till frågan:

Skall jag kasta yxan i sjön redan nu eller finns det hopp?
Det försvinner fortare ur blodet än ur pisset, så om du klarade dig på ett pissprov så borde du logiskt sett garanterat klara ett blodprov.
2008-08-18, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Det försvinner fortare ur blodet än ur pisset, så om du klarade dig på ett pissprov så borde du logiskt sett garanterat klara ett blodprov.

Jo, fast det är ju rätt ologiskt att jag klarade mig till att börja med.
2008-08-19, 22:49
Medlem
Hej igen

Har en fråga som jag inte fått svar på.

När mitt urinprov visat negativt hos polisen kan det visa positivt på analysen?

eller skickas det ens på analys?

tack
2008-08-20, 00:36
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodan(2)
Har en fråga som jag inte fått svar på.

När mitt urinprov visat negativt hos polisen kan det visa positivt på analysen?

eller skickas det ens på analys?

tack
Ja, det kan visa positivt på analys även fast det var negativt hos polisen. Om det skickas på analys måste du fråga dom själv eftersom det är olika från gång till gång.
2008-08-20, 03:33
Medlem
Martors avatar
jag ska ha pisse prov imorgon har druckit 2 liter vatten nu på ca en timme pissat 2 gånger nu hur mycket behöver man dricka? ska även dricka imorgon innan jag gör testet.... har ej rökt denna månaden innan dess har jag rökt dagligen från midsommar vad tror ni?

EDIT: pissat 5 gånger nu haha
Senast redigerad av Martor 2008-08-20 kl. 03:55.
2008-08-20, 10:24
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martor
jag ska ha pisse prov imorgon har druckit 2 liter vatten nu på ca en timme pissat 2 gånger nu hur mycket behöver man dricka? ska även dricka imorgon innan jag gör testet.... har ej rökt denna månaden innan dess har jag rökt dagligen från midsommar vad tror ni?

EDIT: pissat 5 gånger nu haha
Kan bli lite tight eftersom du rökt flitigt månaderna innan, men som sagt om du dricker ordentligt med vatten och äter myckte c-vitamin så ska det nog gå bra.
Om du har, så släng i dig lite kreatin innan du drar, så får du lite naturligare färg på pisset.

Lycka till.
2008-08-20, 17:18
Medlem
Juörgens avatar
yees jag är lat men svara ändå snälla.

Jag hörde av en kompis att hans kompis hade åkt dit på urinprov och dom hittade Tramadol! men här står det ju att dom inte letar efter tram när man tar vanliga urinprov? Hur kommer det sig? har dom uppdaterat sig?
2008-08-21, 14:01
Medlem
m96mafrs avatar
provstickor

Var kan man få tag på provstickor som privatperson? Menar då standardstickor som detekterar amfetamin, benzo, opiater, thc, metamfetamin och kokain.
2008-08-21, 15:16
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juörgen
Jag hörde av en kompis att hans kompis hade åkt dit på urinprov och dom hittade Tramadol! men här står det ju att dom inte letar efter tram när man tar vanliga urinprov? Hur kommer det sig? har dom uppdaterat sig?
Det blir mer och mer vanligt att drogtestare använder sig av stickor som även visar på tramadolbruk. Om du hade letat efter info om det hela så hade du fått reda på det.
2008-08-21, 15:17
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Var kan man få tag på provstickor som privatperson? Menar då standardstickor som detekterar amfetamin, benzo, opiater, thc, metamfetamin och kokain.
Från http://www.hlscandinavia.com/pages/100236.html ska nog gå bra!
2008-08-21, 22:05
Medlem
hej igen,

Rätt nojig nu och sjukt arg å mig själv för att jag lämnade pisseprov.

Läste någonstans här på flashback av (som verkade vara) en rätt seriös person att man bara kan bevisa drograttfylla med hjälp av ett blodprov. Sant?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in