2015-07-08, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Men vi ska acceptera din uppskattning om att inga hot i flashbacks krimdel sätts i verket?

Det är ingen uppskattning. Inga har satts i verket. Det är ett faktum.

En ganska fräsch tråd är om en somalier som våldtog en svensk 11-åring. Mycket snack där.

Ingen har gjort något. Ingen kommer att göra något. Och detta var mycket värre än tomma hotelser på nätet.
Citera
2015-07-08, 19:36
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det är ingen uppskattning. Inga har satts i verket. Det är ett faktum.

En ganska fräsch tråd är om en somalier som våldtog en svensk 11-åring. Mycket snack där.

Ingen har gjort något. Ingen kommer att göra något. Och detta var mycket värre än tomma hotelser på nätet.

Flashback har funnits ett tag, så jag skulle gärna ta en källa på ditt tvärsäkra uttalande.
Citera
2015-07-08, 19:44
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlSempra
Känner inte igen mig i din beskrivning av killars första kontakt med tjejer och jag tror inte någon av mina vänner skulle skriva "jag ska våldta dig" eller "din jävla hora", det handlar om respekt för andra människor.

Självklart finns det undantag, du verkar vara ett!!

De killar & män - alldeles, alldeles för många - som inleder kontakt med en på dejtingsidor med fraser av typen "jag vill pissa i din mun!" ingår i mitt tycke dock i den typ av killar/män jag beskriver. Och den typen är som sagt alldeles för många.
Citera
2015-07-08, 19:47
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deltoro
Självklart finns det undantag, du verkar vara ett!!

De killar & män - alldeles, alldeles för många - som inleder kontakt med en på dejtingsidor med fraser av typen "jag vill pissa i din mun!" ingår i mitt tycke dock i den typ av killar/män jag beskriver. Och den typen är som sagt alldeles för många.

Det lär ju vara en försvinnande liten del av männen eller killarna som öppnar med en sådan replik... har aldrig hört någon använt en sådan replik iafall.
Citera
2015-07-08, 20:12
Medlem
...och där försvann sidan?
Citera
2015-07-08, 20:12
Medlem
letspanics avatar
Sidan är borttagen nu
Citera
2015-07-08, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batiste
Det är väl just det som är grejen, att många tjejer inte kan välja bort att få sånt skit i sin inbox pga snubbiga snubbar, trots att de använder Facebook och Badoo av helt andra skäl.

Är man med på såna siter så får man räkna med att få kukbilder och skamliga förslag. Klarar man inte det så har man inte där att göra.
Citera
2015-07-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Och problemet är?

Att subborna drar in honom i deras tävling i misandri.
Citera
2015-07-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Är man med på såna siter så får man räkna med att få kukbilder och skamliga förslag. Klarar man inte det så har man inte där att göra.

Det är en dating sida, inte en "hej, här är min kuk" sida, skärp dig nu förhelvete din jävla blottare.
Citera
2015-07-08, 20:20
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnowYourRoots
Det är en dating sida, inte en "hej, här är min kuk" sida, skärp dig nu förhelvete din jävla blottare.

Roligt att du själv inte är mycket bättre än vissa av snubbarna på den där sidan!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Flashback har funnits ett tag, så jag skulle gärna ta en källa på ditt tvärsäkra uttalande.

Det är poängen. Det har funnits ett tag. Inget har hänt.

Källa? Dvs någon till som säger samma sak. Fråga vem som helst.
Citera
Medlem
TroPelleDets avatar
Baaaaaaaam. Borttagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in