Citat:
Ursprungligen postat av
realrecognizereal
Jag tycker inte det är en könsfråga. Jag tror dock generellt att killar har större empati för för random kvinnor en vad kvinnor har om män.
Visst skriver denna hampus rätt sjuka grejer, samtidigt bevisar ju tjejen vilket jävla mobbarsvin hon är. Hon är inte det minsta rädd, otrygg osv. Hon vill förstöra killen. Det hon gör genom att hänga ut honom sådär är att utsätta honom för livsfara.
Citat:
Ursprungligen postat av
realrecognizereal
Personligen skulle jag anmäla det till polisen. Personligen hoppas jag att denne hampus verkligen är labil och går på henne på riktigt nu, då har hon bar sig själv att skylla. Det är farligt att hålla på sådär.
Hamnar på riktigt i en sån situation är detta ett jävligt dumt val, det som händer är antaligen att hampus begår självmord, skadar kvinnan, någon skadar hampus, hans liv förstörs etc och blir mer hatisk.
Hade hon anmält hade proffs kunnat utreda saken, hampus skulle även säkert kunna få hälp av frivården, psyk etc. Samt få ett straff för det brott han begått.
Okej, jag är väldigt frestad att kalla dig sinnesförvirrad/sjuk, men jag tror inte detta är fallet.
Det du skriver här och nu är ju definitionen av kvinnohat. Du hoppas alltså att en kille, han är inte psykiskt sjuk, han är bara en del i den gruppen av män som genom åren har lärt sig att det är okej att behandla kvinnor på detta sättet. Det spelar inte någon roll vad hon har skrivit för det finns ingenting som kan rättfärdiga det han har sagt.
Sluta kalla jävla avskum för psykiskt sjuka, det är både kränkande och nedsättande mot de som faktiskt
lider av en psykisk sjukdom.
EDIT: Insåg precis ironin i att du säger att killar har högre empati för random tjejer, sen säger du hur du hoppas att Hampus dödar henne?