2015-07-07, 22:58
Bannlyst
Är så nöjd att att MUF har Bodil Sidén hon är en utomordentlig röstfiskare åt SD

Tack Bodil fortsätt så .SD snart Sveriges näst största parti
Citera
2015-07-07, 23:08
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Jasså? Varför då? För min del får de gärna fortsätta och eskalera.

SD är förtillfället det enda parti som har en logisk politik, de andra har fastnat i dyn varför vansinnet fortgår.
Jag ser hellre att andra partier och dess ungdomsförbund tar efter sd än att de fortsätter samma inslagna väg tre långa år till.
Citera
2015-07-07, 23:15
Medlem
FruLibertass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Accubond
Innan jag läste det här var jag helt övertygad om att användaren LiberalDemokrati var ett troll. Nu inser jag att han bara är en vanlig medlem av MUF. Åh herre Jesus, giv mig styrka.

Jag tror också att hen är ett troll. Men säker är jag inte......
Citera
2015-07-07, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Ca 1 av 4 väljare.

Ca 25% av väljarna väljer att välja bort konsekvenserna av det val de gjort.

Japp, en lysande ideologisk analys.

Låt oss glömma bort att hela alliansen Sieg Heilat åt att låta pengarna rulla i bank- och bostadssektorn. Hur mer medelklassbajskorvflytarhållamedmoderat kan man bli?

Är du sosse eller?

Jag får själslig sado-orgasm av post Reinfeldanalyser av bajskorvsbrackornas försök att passa in sitt sociala hat i sin sekundära reella placering i verkligheten.

Måste kännas precis som när moderatsonens pappas fabrik lades ner?

"Den dumknullade lyckades bara lära sig människoförakt, för bövfelen!"

HAHAHA!
Senast redigerad av vadjagvill 2015-07-07 kl. 23:33.
Citera
2015-07-07, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruLibertas
Jag tror också att hen är ett troll. Men säker är jag inte......
Troll som postar under falsk flagg, utan tvekan. Men skit samma, vill någon ställa upp som frivillig låtsasmoderat som andra kan använda som slagpåse för att öva så må det väl vara hänt.
Citera
2015-07-07, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
MUF krigar vidare: http://www.svd.se/muf-ledare-vi-kompromissar-inte-om-oppenheten
Man tycker kanske att diskussionen skulle tagits internt först, men det är ju kul att kolla på ...

Detta är verkligen en fröjd för ögat. Det är egendomligt att MUF bejakar Reinfeldts dogmatiska inställning i migrationspolitiken när det var just denna dogmatism som blev hans fall. Vidare är det kanske än mer besynnerligt att bejaka nämnda inställning när moderpartiet har deklarerat att Reinfeldts doktrin är förverkad och förpassad till historien.

Citat:
Ursprungligen postat av AttCza
Karl XI ville deportera skåningar, eftersom de inte kände sig hemma i Sverige och ville ersätta dem med "riktiga" svenskar. (det var på 1600-talet) I dagsläget är det så att även om etniska svenskar inte tvångsdeporteras bidrar politikernas ansvarslösa invandringspolitik till att alltfler etniska svenskar lämnar landet. Inte få etniska svenskar känner (såsom skåningar på 1600-talet kände) alienation mot Sverige samtidigt som att politikerna ersätter den svenska befolkningen med nysvenskar i form av araber och svartingar. Vad är detta om inte etnisk rensning?

Och sedan kom den ärevördiga sonen Karl XII och enade folket när Sverige angreps av trippelalliansen, som sedermera fick till följd att det stora nordiska kriget utbröt. Med beaktande av vår historia har vi alltså någon form av krig i antågande.
Citera
2015-07-08, 00:46
Medlem
AttCzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dandino
Detta är verkligen en fröjd för ögat. Det är egendomligt att MUF bejakar Reinfeldts dogmatiska inställning i migrationspolitiken när det var just denna dogmatism som blev hans fall. Vidare är det kanske än mer besynnerligt att bejaka nämnda inställning när moderpartiet har deklarerat att Reinfeldts doktrin är förverkad och förpassad till historien.

Och sedan kom den ärevördiga sonen Karl XII och enade folket när Sverige angreps av trippelalliansen, som sedermera fick till följd att det stora nordiska kriget utbröt. Med beaktande av vår historia har vi alltså någon form av krig i antågande.

Det är möjligt, men till skillnad ifrån Det Stora Nordiska Kriget kommer den eventuella kriget vara ett inbördeskrig.
Citera
2015-07-08, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AttCza
Det är möjligt, men till skillnad ifrån Det Stora Nordiska Kriget kommer den eventuella kriget vara ett inbördeskrig.

Mellan vad i MUF?

Mer eller mindre äckliga vita zigernare?

Det är uppenbart för alla mentalt friska människor, att det den nedärvt flytande villakvartersbajsmänniskan som utgör den mänskligt aproduktiva ryggraden i MUF vunnit hela det sociala slaget. Det är väl med stolthet MUFFARNA ska klappa sig på axeln när Bert Karlsson plundrar staten, för ärligt talat där man säljer levnadsvillkor av princip till judar, så ligger Sverige i framkant.

Det är bara det att de skalliga eftersläntrande MUF-relikerna inte vill begripa det. Precis som nazisten om inte trodde på Treblinka, eller kommunisten som trodde på Gulag.

De pekar finger och tjänar pengar. Inget nytt, och inte direkt nationellt produktivt.

Mänskliga skadedjur. Desto senare vi inser detta...
Citera
2015-07-08, 01:10
Medlem
AttCzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadjagvill
Mellan vad i MUF?

Mer eller mindre äckliga vita zigernare?

Det är uppenbart för alla mentalt friska människor, att det den nedärvt flytande villakvartersbajsmänniskan som utgör den mänskligt aproduktiva ryggraden i MUF vunnit hela det sociala slaget. Det är väl med stolthet MUFFARNA ska klappa sig på axeln när Bert Karlsson plundrar staten, för ärligt talat där man säljer levnadsvillkor av princip till judar, så ligger Sverige i framkant.

Det är bara det att de skalliga eftersläntrande MUF-relikerna inte vill begripa det. Precis som nazisten om inte trodde på Treblinka, eller kommunisten som trodde på Gulag.

De pekar finger och tjänar pengar. Inget nytt, och inte direkt nationellt produktivt.

Mänskliga skadedjur. Desto senare vi inser detta...

Jag pratar allmänt om hur det ser ut i landet. Många är missnöjda med massinvandringen, eftersom arbetslösheten ökar, kriminaliteten likaså, det bidrar till bostadsbristen och till att skolresultaten blir allt sämre med mera. Den muslimska befolkningens krav ökar i takt med att den muslimska befolkningen blir allt större. Senast krävde de särskilda öppettider för kvinnor och män i badhus med mera. Nyanlända flyktingar prioriteras före etniska svenskar av våra kära politiker när de subventionerar jobb åt nyanlända medans de struntar i övriga grupper i samhället. Våra politiker diskriminerar etniska svenskar och de har magen att prata om alla människors lika värde. Lägg till våldtäktsvågen, hatbrottet som är riktade mot etniska svenskar och judar, och kvinnoförtrycket som blir allt större i takt med massinvandringen från MENA. Allt detta bådar inte någonting gott. Om sjuklövern inte ändrar sitt inställning till massinvandringen kommer vi som bor i Sverige uppleva många dramatiska händelser.
Citera
2015-07-08, 01:15
Medlem
Amors avatar
På twitter har alla i Muf-toppen någon slags regnbågsbanner. Antar att det handlar om en hyllning till hbtq-rörelsen.

HBTQ, Feminism och invandrare är viktigast, efter det kommer "en modern arbetsmarknad", vilket väl handlar om att de vill att den totala anarkin ska bryta ut.

Hur många är nyliberaler egentligen i Sverige 1-2%?
Citera
2015-07-08, 01:19
Medlem
AttCzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadjagvill
Sorry, du är en politisk idiot. Du fattar inte att koppla social realitet med politik. Du kan göra karriär i SD tror jag, till skada för Sverige.

Ta en kurs i politisk ekonomi, eller historia, eller idéhistoria. Skaffa lite bildning vet jag.

Kan du motivera varför du tycker att jag är en politiskt idiot? På vilket sätt har jag fel, tycker du?
Citera
2015-07-08, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
På twitter har alla i Muf-toppen någon slags regnbågsbanner. Antar att det handlar om en hyllning till hbtq-rörelsen.

HBTQ, Feminism och invandrare är viktigast, efter det kommer "en modern arbetsmarknad", vilket väl handlar om att de vill att den totala anarkin ska bryta ut.

Hur många är nyliberaler egentligen i Sverige 1-2%?

Vem fan är intresserad av hur många är nyliberaler? Tror du Socialdemokratiska arbetarrörelsen och Kommunisterna skriker Sieg Heil om det vore nyliberalism det handlade om?

Det handlar om två saker, politisk kontroll (stävja nationellt självbevarande) och demokratisk kontroll (stävja nationellt självbevarande offentligt yttrade tendenser). I det första fallet betalar man plats i styrelser etc. i det andra i utredningar satsningar etc..

Visst, är man ett djur som skiter där man äter, så ger man fan i vilket. Men om man vill leva i buren, så kanske det är olämpligt att sätta sig och dra en stor fet åsneskit rakt i matskålen?

Det enda djur som skiter det där äter är visst människan. Är det förnuftet som tar det där?

Heja MUF?
Senast redigerad av vadjagvill 2015-07-08 kl. 01:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in