2015-07-05, 12:25
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
S medelklassig du r. Medelklassen har alltid varit ytterst ngslig fr precis allting.Folk har pengar och inte du. Osis potatis!
De flesta jag ser med tatueringar verkar inte ha gott med pengar ( exemplet hrver tex. tjejen p ica med sleeves), drav min frundran hur man d kan lgga mycket pengar p ngot otyg som inte har ngot gott med sig.
Citera
2015-07-05, 13:22
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
S medelklassig du r. Medelklassen har alltid varit ytterst ngslig fr precis allting.

Och att inte vara "ngslig" det r att tycka som du? Vara ngslig r att springa och gra en tatuering fr att man tror att man tror man inte kommer vara med i gnget om man inte har diverse krumelurer mlade p sin kropp.
Citera
2015-07-05, 17:16
Medlem
Slottsherres avatar
Vad som frvnar mig r att tjejer som kper nya klder p lpande band, pltsligt tar p sig ngot som dom mste bra hela livet
Citera
2015-07-05, 19:31
Medlem
HighwayDelights avatar
Tatuering r vl inte mer patetiskt n att bra leopardmnstrade leggin(g?)s tillexempel..

Jag gaddar mig om jag vill, det ska folk skita i
Citera
2015-07-05, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Tatuering r vl inte mer patetiskt n att bra leopardmnstrade leggin(g?)s tillexempel..
Om jag tar p mig en blinkande hatt med tv lburkar p huvudet s kan jag ta av den nr jag ska g till jobbet eller trffa svrfrldrar.

Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag gaddar mig om jag vill, det ska folk skita i

Det r ingen som kommer hindra dig. Ingen hindrar mig frn att se ut och kl mig som en byfne/mentalpatient/kriminell varje dag, men jag vljer att lta bli.
Citera
2015-07-06, 00:02
Medlem
berranisses avatar
Det r vlknt att kvinnor som mr dligt trstkper fr att m bttre.
Efter kpet konstaterar de att det inte alls knns bttre,
utan till och med smre och drfr mste nya kp gras.

Jag r rtt sker p att samma sak gller fr de som tatuerar sig.
En tatuering fr att m bttre eller knna sig tuff.
Nr det inte funkar, blir det en ny tatuering o.s.v.

Herregud s mnga det r i Sverige som mr psykiskt dligt.
Citera
2015-07-06, 18:53
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
De flesta jag ser med tatueringar verkar inte ha gott med pengar ( exemplet hrver tex. tjejen p ica med sleeves), drav min frundran hur man d kan lgga mycket pengar p ngot otyg som inte har ngot gott med sig.
Har du full insyn i hennes privatekonomi, ja/nej?
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Och att inte vara "ngslig" det r att tycka som du?
Ja, typ. Det r skrmmande roligt att se hur medelklassen mar och krmar sig p det stt som varken ver- eller arbetarklassen gr.
Citat:
Vara ngslig r att springa och gra en tatuering fr att man tror att man tror man inte kommer vara med i gnget om man inte har diverse krumelurer mlade p sin kropp.
Intressant nog s verkar du flja exakt motsatt logik, dvs inga tatuerade gre sig besvr.
Citat:
Ursprungligen postat av berranisse
Det r vlknt att kvinnor som mr dligt trstkper fr att m bttre.
Efter kpet konstaterar de att det inte alls knns bttre,
utan till och med smre och drfr mste nya kp gras.

Jag r rtt sker p att samma sak gller fr de som tatuerar sig.
En tatuering fr att m bttre eller knna sig tuff.
Nr det inte funkar, blir det en ny tatuering o.s.v.

Herregud s mnga det r i Sverige som mr psykiskt dligt.
Oj vad kvinnofraktet str som en kvast ur skrmen.
Citera
2015-07-06, 19:14
Medlem
Citat:
Intressant nog s verkar du flja exakt motsatt logik, d.v.s. inga tatuerade gre sig besvr.
Problemet r inte tatueringen i huvudsak tatueringen som sdan utan hur fan mnniskan r funtad i huvudet som har skaffat den. Hur fan tnkte den unga vackra kvinnan nr hon frivilligt gjorde sig bra mycket fulare n naturen har skapat henne? Nn jvla glappkontakt i skallen mste det vara.
Senast redigerad av svettigafettsvinet 2015-07-06 kl. 19:18.
Citera
2015-07-08, 18:03
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Problemet r inte tatueringen i huvudsak tatueringen som sdan utan hur fan mnniskan r funtad i huvudet som har skaffat den. Hur fan tnkte den unga vackra kvinnan nr hon frivilligt gjorde sig bra mycket fulare n naturen har skapat henne? Nn jvla glappkontakt i skallen mste det vara.
Och s frgar de hret ocks. Och har klder!
Citera
2015-07-08, 21:08
Medlem
Citat:
Och s frgar de hret ocks. Och har klder!
Du orkar liksom inte bemda dig att skriva konstruktiva bidrag till diskussionen eller hur? Vissa frgar sitt hr i frdjvliga frger det r sant men det r ju inte speciellt problematiskt fr det varar bara en kort tid.
Citera
2015-07-08, 21:53
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:

Nu har jag inte lst allt du skrivit i trden men fljd frga. Hur funtad i huvudet r man nr man nnu inte insett att alla tycker olika? Vissa gillar tatueringar, andra inte. Vissa gillar mulligare kroppar, andra inte. Vissa gillar mycket muskler, andra inte. Frstr inte hur man kan vara s hjrndd att man inte kan frst att alla inte frsker vara som snyggast fr just dig. Jag skiter vl fulla fan i vad om du tycker jag r snyggare utan tatueringar. Jag vill ha tatueringar och dr med skaffar jag det.
Citera
2015-07-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Jag vill ha tatueringar och dr med skaffar jag det.

Visst du "tycker det r snyggt med tatueringar". Folk "tyckte" det var "snyggt med hockeyfrilla" p 80-talet. Undrar varfr jag ser s f med hockeyfrilla nu om det var s snyggt?

Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Nu har jag inte lst allt du skrivit i trden men fljd frga. Hur funtad i huvudet r man nr man nnu inte insett att alla tycker olika?

Tatueringarna r fr depraverade, ytliga mongon oavsett om du tycker det r "jttesnyggt". Vissa tycker i sin ungdom att det r jttebra att knarka och dricka sprit hela dagarna nr de fr mer frstnd s inser de att det inte var ett bra val av livsstil. Mer livserfarenhet kommer gra att du inser att jag har rtt.
Senast redigerad av svettigafettsvinet 2015-07-08 kl. 22:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in