Citat:
Ursprungligen postat av
Agarebagare
Tycker att han är rätt skön. Visst pratar han lite blattigt men han skäms inte för att sjunga nationalsången högt och tydligt och han visar att han älskar att spela för Sverige. Det räcker gott och väl i min bok.
Det bästa med honom är att han drar med övriga. T ex fick han många andra i laget att börja sjunga nationalsången.

I finalen var det till sist bara 1-2 som inte rörde på munnen... tacka John för det.
Vill man vara elak kan man kalla honom för Sveriges svar på Bendtner.