2015-07-01, 17:33
  #2293
Medlem
Gud vad han skämmer ut sig på TV just nu
Citera
2015-07-01, 17:34
  #2294
Medlem
AlbusDumbledores avatar
Härlig personlighet, men ser inte kvaliteterna för att han ska bli en världsstjärna.
__________________
Senast redigerad av AlbusDumbledore 2015-07-01 kl. 17:39.
Citera
2015-07-01, 17:45
  #2295
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Gillar honom bortsett från blattedialekten och hiphopandet..
Citera
2015-07-01, 18:27
  #2296
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Gud vad han skämmer ut sig på TV just nu
Minst sagt...
Citera
2015-07-01, 19:16
  #2297
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Gud vad han skämmer ut sig på TV just nu
Han bjuder på sig själv? Helt underbara scener!
Citera
2015-07-01, 19:24
  #2298
Medlem
Hans uttalande om danmark var ju inte särskilt smart men i övrigt är han en riktigt skön kille som bjuder på sig själv. Lite överdrivet kaxig kanske men det var ju Zlatan också i början av karriären..
Citera
2015-07-01, 19:36
  #2299
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Hans uttalande om danmark var ju inte särskilt smart men i övrigt är han en riktigt skön kille som bjuder på sig själv. Lite överdrivet kaxig kanske men det var ju Zlatan också i början av karriären..

Zlatan är väl fortfarande överdrivet kaxig. John har iaf hjärta.
Citera
2015-07-01, 19:38
  #2300
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agarebagare
Tycker att han är rätt skön. Visst pratar han lite blattigt men han skäms inte för att sjunga nationalsången högt och tydligt och han visar att han älskar att spela för Sverige. Det räcker gott och väl i min bok.

Det bästa med honom är att han drar med övriga. T ex fick han många andra i laget att börja sjunga nationalsången. I finalen var det till sist bara 1-2 som inte rörde på munnen... tacka John för det.

Vill man vara elak kan man kalla honom för Sveriges svar på Bendtner.
Citera
2015-07-01, 19:40
  #2301
Medlem
Satan vilken pinsam liten hobbyblatte.
Citera
2015-07-01, 19:41
  #2302
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Zlatan är väl fortfarande överdrivet kaxig. John har iaf hjärta.
Okej viss kaxighet har han ju kvar men nog fan är han betydligt mer ödmjuk än för 10- 15 år sen. Guidetti är kaxig på ett skönt sett och tar i för kung och fosterland när nationalsången spelas om det är det du menar.
Citera
2015-07-01, 19:43
  #2303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Det bästa med honom är att han drar med övriga. T ex fick han många andra i laget att börja sjunga nationalsången. I finalen var det till sist bara 1-2 som inte rörde på munnen... tacka John för det.

Vill man vara elak kan man kalla honom för Sveriges svar på Bendtner.
Har Guidetti supit sig full och åkt fast för rattfylleri?
Citera
2015-07-01, 21:54
  #2304
Medlem
Profaxs avatar
Guidetti lider av samma syndrom som Alexander Gustafsson, nämligen etän tillagd brytning utan befog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in