2015-07-01, 13:11
Medlem
Habbenzs avatar
Zara Larsson, men hon räknas väll snarare in som liten skitunge än kvinna. Så jag får väll hålla med resten.

Citat:
Ursprungligen postat av -vaas-
Äh, det är ni som inte tål 'starka'* kvinnor bara.

*stark på kvinnospråk betyder att en person är ett bortskämt förvuxet respektlöst jävla barn som ska ha rätten att använda hela infrastrukturen som hopphage - där om de inte får det det är lika illa som Auschwitz.

Det finns gott om starka kvinnor i världen. Tycker man dessa två är några av dem är man troligtvis förståndshandikappad.
Citera
2015-07-01, 13:27
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Inger
Finns ju en hel del på Flashback, Scottwalker som ett exempel.
Även på nätet utanför FB finns ju flera naiva, hatiska feminister med Lady D i spetsen.

Men av de som har en större påverkan på samhället tillhör Mona, Åsa favoriterna.

Ja tyvärr... dessa kvinnor du radar upp har fått mig att börja ogilla svenska kvinnor mer och mer skulle aldrig kunna tänka mig ha en svensk kvinna faktiskt, utan får ta någon annan Europé, ryska tjejer är ju faktiskt jäkligt bra! feminina men ändå bestämda!
Citera
2015-07-01, 13:29
Medlem
Mona Muslim borde ligga bra till på dom flesta hatlistorna.
Citera
2015-07-01, 13:36
Medlem
Jag nominerar Åsa Romson för den kvinnan är det väldigt svårt att "inte" hata. Tro mig, jag har försökt men det går liksom inte bara att låta bli.
Citera
2015-07-01, 13:45
Medlem
franges avatar
Nog för att jag - vilket allmänheten fick ta del av i vintras/våras - avskyr Kakan Hermansson av hela mitt hjärta - så kommer Åsa Romson definitivt i första hand genom hennes långtgående möjligheter att förstöra det här landet ännu mer än vad hon redan gjort.
Citera
2015-07-01, 14:08
Medlem
Godtycklig feminist-kvinna från moderaterna borde väl platsa. Många har ju garden nere där, och förväntar sig inte kommunism från det hållet. Till skillnad mot Romson och annat pack, har vi här att göra med högföräderi mot hela det demokratiska systemet.
Citera
2015-07-01, 14:40
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Tanken med tråden är att lyfta fram de kvinnor som gör anspråk titeln och analysera varför dessa kvinnor numera pratar om hatet ur ett individuellt perspektiv.
Det är norm bland feminister att påstå att de får utstå en massa hat utan att ha några som helst belägg för det.

Man kan med fog påstå att de flesta av dem ljuger.

"Näthatet" i Uppdrag granskning visade ju sig vara mindre näthat och mer en störd socialdemokrat.

En massa feministiska krönikörer upplever en massa hat i samhället som vi andra sällan ser, och utan att några vittnen kommer fram:

Ex 1: (FB) Ännu en journalist som bevittnar en rasist-attack på tunnelbanan - Ny grej?
Ex 2: http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/sannalundell/article19856740.ab
Ex 3: (FB) Islamisters politiska avancemang i Sverige ("Slöj-misshandeln" i Farsta verkar falsk)
Ex 4: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article18747704.ab

Feministiska kampanjer som Fatta! och #PrataOmDet visade sig bygga på lögner.

Själva så är feminister dock väldigt duktiga på att näthata folk. Fråga Marcus Birro.

Ja, om en feminist öppnar käften så är det bäst att anta att alla ord som kommer fram är lögner.

Detta inlägg räknas som näthat.
Citera
2015-07-01, 14:51
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Det är norm bland feminister att påstå att de får utstå en massa hat utan att ha några som helst belägg för det.

Man kan med fog påstå att de flesta av dem ljuger.

"Näthatet" i Uppdrag granskning visade ju sig vara mindre näthat och mer en störd socialdemokrat.

En massa feministiska krönikörer upplever en massa hat i samhället som vi andra sällan ser, och utan att några vittnen kommer fram:

Ex 1: (FB) Ännu en journalist som bevittnar en rasist-attack på tunnelbanan - Ny grej?
Ex 2: http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/sannalundell/article19856740.ab
Ex 3: (FB) Islamisters politiska avancemang i Sverige ("Slöj-misshandeln" i Farsta verkar falsk)
Ex 4: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article18747704.ab

Feministiska kampanjer som Fatta! och #PrataOmDet visade sig bygga på lögner.

Själva så är feminister dock väldigt duktiga på att näthata folk. Fråga Marcus Birro.

Ja, om en feminist öppnar käften så är det bäst att anta att alla ord som kommer fram är lögner.

Detta inlägg räknas som näthat.

Håller faktiskt med om att feminister är bra på att näthata, många feminister som hatat mig för man har lite mer rättvis syn på jämställdhet. Många feminister tror jag tolkar vad som helst som hat om de blir lite kritiserade för något eller så
Är sjukt trött på dagens feminister varsågod
Detta är väl också hat och hot?
Citera
2015-07-01, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Tanken med tråden är ...

Tack för hinten, celeno och ursäkta för slarv (igen).

Tycker dock att det finns plats för en massa legitimt hat.
Citera
2015-07-01, 15:23
Medlem
hakro807s avatar
Kan nog inte finnas någon annan än Mona Sahlin som är aktuell för den titeln, en titel hon förtjänat genom lång och trogen tjänst. Stora delar av socialdemokraterna har svårt med henne, förmodligen har nästan alla sverigedemokrater svårt för henne. Och dessutom finns avskyn utspridd över de flesta åldersgrupper.

Många har sagt Åsa Romson men tror hon inte är avskydd en tiondel så mycket som Sahlin, Romson är helt enkelt alldeles för snäll och beskedlig (läs inkompetent) för att bli allmänt avskydd.
Citera
2015-07-01, 15:25
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Tack för hinten, celeno och ursäkta för slarv (igen).
Va?
Citera
2015-07-01, 15:32
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
[quote=hakro807|53884614Romson är helt enkelt alldeles för snäll och beskedlig (läs inkompetent) för att bli allmänt avskydd.[/QUOTE]

Det kan jag hålla med om. Man vill ta hand om Romson. Som människor ville ta hand om Leonardo DiCaprios karaktär i Gilbert Grape.

Jag röstar på Malena Ernman. En naiv kvinna som förtjänar priset. Precis som stora delar av FB mobben (kan själv tillhöra den) skriver hon ut sin ilska genom selektivt urval. Hon var exempelvis ilsken på Svenska fall för FBI utan att ha sett hela programmet. Hon delar okritiskt Sandvikenrapporten och OCDE utan att tänka innan. Hon anklagar SD för moskébränder och för att ha kört över en tiggare med moped innan polisen hunnit utreda fallen.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in