Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Ja fast jag antar att en lekman , d.v.s. en vanlig person skulle uttrycka sig så, som om försvinnandet kopplas i ens egen tidsuppfattnung till när någon börjar leta. Och jag misstror inte att äldre människor kan göra horribla saker och ha fysisk kapacitet till det. Men det finns väl inget som framkommigt hittills att han har visat onormalt aggressivt beteende? Fast det är klart, han kanske börjar bli senil och drabbas av personlighetsförändring och därför agerar så irrationellt att han sprider i kring hennes saker på sina egna ägor?
Jag antar att en lekman dvs en vanlig person inte skulle uttrycka sig så. Tror de flesta inte hade uttryckt sig så därmed inte sagt att någon kan göra det. Detta är exakt vad han säger;
""Jag fick reda på det ganska snart efter det hade hänt. Och jag tror det vara bara någon halvtimma efteråt ......... att hon var borta." (punkterna är han som pausar i uttalet)
Men som sagt, en liten bit av vad jag skrivit.
Men agree to disagree.
"Onormalt aggressivt beteende". Nej ingen har skrivit att han brukar misshandla random människor el liknande vad jag läst. Därmed så vet vi ju inte att så är fallet dock. Eller hur?
Men angående att mördare måste visa aggressivt beteende. Finns väl flera fall med seriemördare som varit idylliska medborgare med fru och barn? Utan något vida känt aggressivt beteende, förutom när de får utlopp för detta på sina offer då såklart.
"Sprider saker irrationellt". Har jag aldrig påstått. Du som påstår det. Tycker du det är ett konstruktivt svar på vad jag skriver?