Citat:
Ursprungligen postat av
boidis12
Man vet väl hur snacket går mellan karlar emellanåt när det gäller "snygga" tjejer . Att någon av MGM skulle suttit nere vid cafeét på sin lediga dag och väntat på att ta LH utan att veta att just den dagen skulle hon ta sig dit och (eller) hem på egen hand verkar ju en aning konstigt . Jobbar jag 10 timmar om dagen sex dagar i veckan så vore inte en sån chansning det jag skulle syssla med på min lediga dag i alla fall . Något säger mig att MGM helt klart visste att LH inte åkte med sina föräldrar den dagen . Ingen verkar ju veta om LH hade sagt det direkt till AJ eller om han fått veta det senare . Men som sagt det var bara en tanke ... Inget att hänga upp sig på .
Hur som haver så är det en stor tragedi att sånt här ska behöva hända .
Att en ung flicka inte ska få leva för att nån jävel antagligen tänkt med fel huvud .
Vet du att bröderna inte jobbade alls på söndagar, kanske tom en stund den här dagen?
De kan ha hämtat något, de kan ha lämnat något, de kan ha förberett inför morgondagen osv.
De kan ha gjort detta tidigare under dagen och observerat en moped de aldrig sett förut, anat eller dragit en slutsats av detta.
De kan därför mycket väl ha befunnit sig på platsen då LH skulle bege sig hem, kaféts öppettider var någon ingen statshemlighet heller för den delen.
Litauerna sitter där de sitter på sannolika skäl, det gör dom säkert knappast bara för att de är litauer.
Har svårt att förstå varför inte de skulle ha observerat, och varit där på platsen just vid den tiden.