Citat:
Ursprungligen postat av
Xbaser
Var det uppenbara flick/kvinnokläder ör nog "klumpen" befogad.
...
Citat:
Ursprungligen postat av
Skaraborg2
Mycket bra gjort av dig! Man kan aldrig veta om detta är av intresse eller inte om klädfynden är gjorda i trakterna av Blomberg.
Tack.
Citat:
Ursprungligen postat av
LeeVan
Kan du beskriva var du gjorde du klädfynden?
Ja, på en äng ca 10 meter från en väg. Knähögt gräs.
Citat:
Ursprungligen postat av
sherlocksnake
Det är ju bra om du hittat kläderna på kinnekulle och inte i någon annan del av sverige.
Var tror du jag hittade dem?
Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Exakt var hittade du kläder och vad var det du hittade och hur ser det ut? Varför ens nämna i tråden att du har hittat paltor i grönsakslådan om du inte säger mer än så? Totalt ointressant och irrelevant för tråden om du inte berättar mer än att du har hittat något.
Exakt var berättar jag inte, så inte Flashback-Jocke börjar trampa runt och härja. Mellan Husaby och Källby kan jag säga.

Det var diverse kläder, ett flertal av olika art. Varför i helvete har du en dryg attityd? Jag ställde frågan i tråden huruvida någon visste om det bekräftats klädfynd och vad i sådana fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Självklart ska hen berätta allt om fyndet om hen yppar något om ett fynd här i tråden, kan hålla käften annars tycker jag, tillför ju inget av relevans i tråden.
Förresten, jag har hittat en mopedhjälp idag, ett par kilometer norr om Martorp, tänkte att ni vill veta det.

Grattis.
- Jag hittade kläder förut idag. På Kinnekulle så drygligan fattar. Jag skickade ett formulär på polisens hemsida. Fick dåligt samvete när tråden tyckte att jag borde ringa polisen, ringde därför kort därpå. Har förevisat polisen platsen och de har hämtat upp det jag hittade idag. Polisen sa att det inte behöver ha att göra med Lisa. Mitt samvete är iallafall lugnt nu och jag ska fortsätta se fotbollsmatchen på tv. Hej!